Počet zobrazení stránky

středa 29. února 2012

Vedlejší produkty projektu zlatokopka :-)

Jak tak pokračuje projekt Zlatokopka, objevují se některé jeho vedlejší produkty. Opět jsem se setkal s klasickou seznamovou fintu a už podle mne značně profláknutou záležitostí: „Pošli kredit a uvidíme“. Přitom jsem si myslel, že na tohle už přece po těch letech nemůže nikdo naletět. Klasicky si takhle projíždíte inzeráty a když vidíte nějakou tu pěknou vyprsenou roštěnku v tangách nedá vám to jí nenapsat :-) Na rozdíl od 99% procent takových profilů vám skoro v zápětí přijde email, který se vyskytuje zhruba ve dvou variantách. V té první je odkaz na nějaké www stránky, kde je roštěnka ještě o poznání nahatější a je tam text, že hledá sex, ale aby odradila různé pisálky vyžaduje kredit ve výši xxx korun na určité telefonní číslo. Buďte si jistí, že posláním kreditu s touto osobou vaše komunikace končí :-)

Pak je tu varianta č. 2, která je o něco rafinovanější … následuje citace z konkrétního případu:

Ahojky...děkuju za odpověď :-) Ostatní co mi psali, byli hrozný, ale ty se mi docela líbíš. Samozřejmě se to nedá poznat z jednoho mailu... tak si myslim, že bysme si mohli psát a lépe se poznat a pak se třeba sejít - zajít na kafe nebo tak něco ;-) ...co myslíš? Akorát se teďka delší dobu nedostanu na internet - na mail..., tak ti dám svoje tel. číslo xxx xxx xxx mám O2..., takže mi klidně můžeš psát na mobil a já si to přečtu :-) Bohužel ti asi nebudu moct odpovědět jelikož jsem skoro bez kreditu a jak to tak vypadá ještě chvíli budu :-/ Jenom mě napadlo, že bys mi ho třeba mohl dobít ty... ikdyž to asi ne... to je blbý tě o to žádat. Jedině, že by se ti chtělo, do ničeho tě nenutím... aspoň bysme si mohli víc psát a dřív se lépe poznat... samozřejmě bych ti to pak všechno vrátila, jakmile bych mohla (třeba i v naturálijích) ;-) Kdyžtak děkuju a těšim se na odpověď. Papa J.
A tady ještě přikládám pár svých fotek :-) ...tak snad se ti budou líbit.

Následuje samozřejmě několik foteček ve spodním prádle.

Jestliže průměrně vzdělaný, chytrý a zkušený muž rozpoznal podvod ve variantě č. 1 u varianty č.2. ovšem rozpoznal dámu v nesnázích a jedinečnou příležitost, kde je potřeba pohnout. Jakmile opadne erekce běží k nejbližšímu bankomatu s kreditní kartou :-) Věřte, že i tady pro vás bohužel odesláním onoho obnosu komunikace s danou osobou končí :-)

Jestli se vám to někdy stane zkuste poslat jako odpověď mail třeba ve znění: „Zaplatím desetkrát tolik co chceš, ale jedině při osobním setkání“ :-) V horším případě ušetříte pár stovek za kredit, v lepším si vyrazíte na kávu s nějakou štětkou ;-)

Pan Kolík

7 komentářů:

  1. Shrnula bych to asi tak, ze si to, drazi muzi, delate sami. Kdyz je nekdo tak hloupy a je ochotny si vydrzovat slecnu jeste pred seznamenim samym, proc by to ty holky nezkousely... Na druhou stranu, ikdyby dotycna z pripadu c.2 odepsala, jakou ma asi slecna uroven, kdyz si jako dospela nevydela ani na to, aby mela fungujici telefon. Proste kdo hleda, najde :) Nicmene opravdu zadny jiny cesky blog (krome modniho pekla) nectu takhle pravidelne, takze jen tak dal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na seznamkách lze narazit na různé lidi a i na spousty žen, se kterýma lze domluvit sex za peníze, někdy stačí 350,- za kredit jindy několik tisíc a zdaleka ne všechny jsou profesionální šlapky. Osobně to primárně neodsuzuji. Kde je poptávka je i nabídka a naopak. Ale tahle ta finta už je poměrně dost stará a profláknutá, přesto se ale asi občas někdo chytne. Tak jsem to tak pro zajímavost a jako drobné varování poslal Seznamkové Královně k uveřejnění. Je to článek spíš pro muže, ale i ženy se můžou dozvědět co se občas děje té druhé straně ne? :-)

      P.S. jestli se ti blog líbí řekni o něm přátelům a známým ;-)

      Kolík

      Vymazat
  2. díky Loli,já tě sleduji snad od začátku :) moc si vážím Tvé pochvaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. "V horším případě ušetříte pár stovek za kredit, v lepším si vyrazíte na kávu s nějakou štětkou ;-)" :D :)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně jsem nikdy nepochopil, jak tohle zlatokopectví může vůbec fungovat. A nemusí to bý jenom kredit. Jednou jsem slyšel takovou historku: Chlap, 40 let, bezdětný, podnikatel si nabalil štětku (s 2 harantama) už od pohledu. Začalo to večeřema, pak nějaká ta Paříž, Jugoslávie i s nevychovanýma harantama a nakonec rekonstrukce bytu. Milá děvenka si to prostě načasovala. Vztah skončil přesně 2 dny po skončení rekonstrukčních prací v bytě.

    Já to fakt nechápu. Klasická štětka v bordelu vyjde mnohem levněji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono je docela dobře i možné, že na druhé straně třeba sedí malý tlustý invalidní chlápek a ne žena :-)
    Poslat fotečky ho nic nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat