Počet zobrazení stránky

neděle 5. února 2012

Nejčastější chyby mužů na prvním rande

Nyní je čas opět na nějaký poučný článek, který bych ráda věnovala chybám, jakých se dopouští většina mužů na první schůzce. Vypozorovala jsem některé základní znaky, které jsem následně zkonzultovala s několika dámami, které hledají muže přes seznamku. Shodly jsme se na následujících několika nejčastějších chybkách a prohřešcích:

První dojem JE opravdu důležitý.
Ano, opravdu to není o tom, zda máte na sobě značkové oblečení nebo obyčejné kousky. Spousta mužů si říká, že se nebude přeci oblékat značkově a luxusně. Ale to po vás, pánové, nikdo přeci nechce. Nebudeme přeci řešit, zda na sobě máte sako za X tisíc nebo za tisícovku z výprodeje. Pro nís je důležitý celkový dojem a je poté úplně fuk, zda máte sako ze sekáče, boty z výprodeje nebo košili z aukra. Musíte zkrátka působit vkusně a upraveně. Je to většině holek opravdu jedno, jakou značku máte na sobě. Oblečení je však velmi důležité a vypovídá o vás opravdu hodně, aniž by si to muži sami uvědomovali. Pokud budete na sebe dbát, budete působit seriózněji a přitažlivěji. Proto na první schůzce nechce prosím doma:

-tepláky v jakékoliv jejich podobě
-zlaté řetězy, masivní prsteny, obrovské náramky
-sportovní boty k elegantnějšímu oblečení
-oblečení, které již velmi vykazuje známky nošení (sešoupaná kožená bunda, triko se zašedlou barvou, mikina se žmolkami, svetr s vytahanými rukávy)
-příliš upnuté věci, například velice obtažené džíny nebo pokud máte plnější postavu, velice obtažená trika. Vybírejte opravdu podle Vaší velikosti a když nevíte, neváhejte se zeptat prodavačky, od toho tu přeci jsou a rádi Vám poradí.
-špinavou a příliš ochozenou obuv.
-příliš extravagantní trika či doplňky. Chápeme, že milujete někteří džínovou vestičku a tričko s Ozzym Osbourne či koženého křiváka s nýty, nebo extravagantní červené botasky. Na první schůzku prosím nechte takové extravagantnosti raději ve skříni.
-křiklavé a nevkusné barevné kombinace. Například zelené triko a červené jeans.
-ponožky v sandálech!!!


-pohorky, kapsáčové kalhoty apod. SLEDUJTE, JAK SE OBLÉKÁ PROTĚJŠEK Z FOTKY V PROFILU A PŘIZPŮSOBTE JÍ IMAGE. Když má holka na fotkách sukni a podpatky, v kapsáčích neoslníte. Pokud má sportovního ducha a na fotkách se objevuje spíš v přírodních barvách a má ráda venkovní aktivity, kapsáče jsou v pořádku :)
-ošuntělé batohy, igelitky místo tašek (viz můj příběh)

Zvát do auta či vyzvedávat autem
Vžijte se do situace ženy, která vás zná akorát z profilu. Netrvejte na tom, že jí vyzvednete autem. Pokud to situace skutečně požaduje, možnost jí nabídněte, avšak s dodatkem, že pochopíte, když odmítne, protože jste pro ní cizí člověk. Skutečně se na první schůzce scházejte tak, aby každý mohl dojet po svém. Až se poznáte či po setkání jí klidně nabídněte možnost odvozu, avšak netrvejte na tom, že jí vyzvednete autem.

Pusa při prvním setkání
Toto je velice individuální otázka, každému vyhovuje jiný styl vítání naprosto nového člověka. Shodly jsme se, že při prvním setkání není vhodné si dávat polibek na přivítanou. Podání ruky a seznámení se jmény postačí. Už vůbec jí polibek nevnucujte, pokud vidíte, že nenaklání hlavu sama nebo sama gestem nevyzve k polibku. Rozhodně jí na prvním setkání nechytejte, nepřivinujte si jí k sobě nebo jí nedejbože neolizujte. Počkejte až po setkání – pokud Vás bude chtít políbit sama na rozloučenou, budete mít jistotu, že se jí rande líbilo. Nespěchejte.

Chlípné pohledy:
„jednou jsem měla rande a ten chlap mi neustále koukal do výstřihu, i když jsem ho měla přiměřený. Byl milý, ale tímto mi naprosto odradil,“ píše jedna čtenářka. Chlapci, snažte se soustředit pohled opravdu na oči nebo na ní. A na prsa jí koukejte, když to nevidí, když už si nemůžete pomoci :) Prostě zírejte až se otočí nebo v nějaké jiné situaci :))) I když občas to, chlapi nemáte lehké, viz prsa podobných rozměrů :D



Já Já Já
Chápeme, že jste nejspíš úspěšní a úžasní, proto vás máme přeci rádi a snažíme se s Vámi seznámit. Ale opravdu nás hodně odradí, pokud se rande stane monologem jedné strany nebo chodícím PR článkem na vlastní osobnost. Výši vašeho majetku, cenu vašich aut, hodinek či domu si nechte opravdu až na další rande. Debaty o tom, kolik vás stojí manželka, kolik máte v peněžence a celou historii Vaší úspěšné firmy či předvádění se, jak jste skvělí, je opravdu nepřípustné. Pokud nehledáte placenou milenku, ale přítelkyni pro život. Opačný případ je také špatný – nadávat na to, jak je vše drahé, jak vás prodavačka ošidila o korunu nebo brečet, jak máte drahé účty za nájem a telefon je hodně mimo. Vyhněte takovým debatám a snažte se bavit se na neutrální úrovni.

Rande je opravdu záležitost dvou lidí.
Žádní třetí strany, známí barmani, se kterými na sebe budete během večera pochvalně pomrkávat a hodnotit si mezi sebou svůj "úlovek" či další známí, které si na schůzku přivedete, není moc dobrá vizitka. Rande má probíhat ve dvou, protože je jenom o vás dvou. Třetí strany s Vaší polovičkou chodit nebudou. Nechte je doma na pivní večery nebo na nedělní šipky. Záleží však na situaci a pokud chcete ženu vzít mezi své známé již na prvním setkání, rozhodně by o tom měla vědět.

Kouření, alkohol
Pokud víte, že je nekuřačka, informujte jí o tom. Pokud slečna nemá ráda kouř, nekuřte před ní a snažte se oblíbené cigárko ušetřit na moment, kdy jí pustíte domů. S alkoholem totéž. Nepijte před ní, pokud víte, že to nemá ráda. Vždy se o těchto věcech informujte předem, aby se předešlo případným neshodám.



Smrad v jakékoliv modifikované podobě
Až už z cigaret či váš personální oder není zrovna dobrá vizitka. Používejte PROSÍM deodoranty, vážně. Toto je prosba snad od všech žen. Navoňte se parfémem přiměřeně a už vůbec se jím nesnažte přebít nějaký smrad, který se z vás line. Koupel je přeci chvilková záležitost a čisté oblečení přeci ve skříni také najdete :)

Poslouchejte a ptejte se
Tady vzniká otázka, jak se ptát. Vtíravé a moc osobní otázky nejsou moc dobré pro konverzaci. Patří mezi ně například:
• S kolika partnery chodila
• Jaká je velikost oblečení
• Velikost prsou
• S kolika partnery spala

Naopak, klasické otázky, jako jsou sourozenci, práce, koníčky či oblíbené jídlo jsou vítány. Nic nás nepotěší více, než zájem muže o nás. Nechte nás mluvit a budeme nejšťastnější holky.

Nechoďte pozdě:
Akademická čtvrthodinka se toleruje, avšak dejte vědět dopředu. Chápeme, že vás zdržela stávkující kopírka či blondýna s pejsek, která ve svém minicooperu ucpe půlku dopravy, protože neumí parkovat. Pokud možno, snažte se toho opravdu vyvarovat.

Výběr restaurace:
Snažte se vybrat normální, sympatickou restauraci. Nejlépe v příjemném nezakouřeném prostředí, s možností oddělených stolečků a s tichou hudbou, milou obsluhou. Chápu, že s kámošema rádi chodíte večer do místní čtyřky na dva kousky, ale pro rande vybírejte příhodnější místa.

Zaplaťe na první schůzce!
Ano, přesně tak, slyšíte správně. Opravdu je první placení na Vás a neexistuje žádný půlený účet. Prostě to musíte zacálovat všechno, bohužel. Proto je režie první schůzky na vás. Záleží na tom, kam slečnu pozvete. Pokud chcete malinko zapůsobit, pozvete jí do restaurace, avšak máte stále možnost jí pozvat na kávu. Vy platíte, ale máte za odměnu režii celého setkání. Pokud necháte výběr na ní, musíte se však smířit s tím, že vybere například drahou restauraci. Takže shrneme:
-pokud nemáte peníze nebo nechcete platit, pozvěte jí na procházku
-pokud nechcete utrácet za večeře, pozvěte jí do kavárny nebo na čaj
-pokud vás slečna zaujala, vyberte restauraci ve vaší cenové kategorii
-pokud chcete luxusní sex, pozvěte jí na dovolenou :D

Rozebírání předchozích vztahů.
Tomuto tématu nevěnujte celou schůzku a hlavně jí nebrečte, jaká je vaše ex mrcha či jaký jste chudáček. Pokud víte, že jste náchylní ke sklouzávání k takovým zoufalým monologům, tématu se vyhněte nebo prostě odpovězte, že to nevyšlo. Není nic horšího, když jde s Vámi žena na rande a poslouchá nadávky či stěžování si na to,jak je svět nespravedlivý. Buďte nad věcí a ukažte, že i když Vám předchozí vztahy nevyšly, jste schopní se přes to přenést s klidnou hlavou.

Nedělejte nevkusné návrhy:
-nezvěte ženu hned k sobě domů! Tohle dokáže odradit 90% žen, které mají zájem o trvalý vztah. Je to signál k tomu, že chce pokračovat v rande ve svojí posteli. I když to třeba tak muži nemyslí, ženy si to vyloží po svém
-nenavrhujte první schůzku u sebe doma či v jiném uzavřením místě.
-neříkejte jí na rande, jak jste sexuálně zdatný a už vůbec nevytahujte detaily o svém mužství
-neříkejte jí nechutné komplimenty například na „sexy zadek který evokuuje pěkně plácnout“ či „kozy jako vozy“ nebo podobné oplzlosti.

Rada na závěr:
Vše záleží na Vašich sympatiích, stejně jako v sexu. Všechno je dovoleno, pokud to tak cítí oba. Pokud je žena malinko zvrhlejší a vycítíte, že má ráda nechutné kompliment – do toho. Pokud cítíte, že by s vámi chtěla trávit noc, do toho… všechny pravidla se můžou porušit, pokud budete cítit oboustranné souznění.


PS: moc Vám všem děkuji za milé emaily, děkovné dopisy a prosby o radu. Všem velmi ráda odpovím a pokud bude v mých silách, tak i poradím :)

21 komentářů:

  1. Je to pěkné, ale já osobně nesouhlasím s tím, aby na první schůzce vše platil muž, viz http://www.qark.net/clanek/jak-naucit-holku-aby-za-sebe-platila

    OdpovědětVymazat
  2. citace z článku: "Je jasné, že když někoho někam pozvete, platíte za něj útratu. O tom se se mnou asi nikdo nebude hádat. Jenže jak dál? Co když už s holkou chodíte a domluvíte se, že se půjdete třeba podívat na nějaký film do kina. Nebo se jdete někam projít a pak skočíte do restaurace na něco k pití. Máte za ni stále platit?".

    Pořád si budu stát na tom, že na PRVNÍM rande má platit muž :) ale na něm je výběr restaurace, kavárny atd aby mohl sám určit, kolik si dovolí utratit :) další rande samozřejmě platit vše chlap nemusí. ale na prvním by to mělo tak být...proto má možnost volby podniku

    OdpovědětVymazat
  3. Platit na prvním rande mi nevadí, ale očekávám to milé gesto a to, že řekne, že to platit nemusím. Já ji na to odpovím, že ji pozvu rád a ona, že tedy příště je na řadě ona. Oba se usmějeme a v duchu se těšíme, že to bude příště opět prima.

    Bohužel se i stane to, že při první schůzce na kterou vás pozve ona, při placení neřekne ani děkuji a bere to za samozřejmost, v další kavárně taky ne. Na další shůzce v bledě modrém to stejné a když na třetím rande je pak překvapená že má zaplatit ona, kvůli tomu, že neberou kartu a nemám hotovost, tak už raději rezignuji. Alespon'to milé gesto by to chtělo.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Petře souhlasím naprosto! Máš zdravý názor! je to o domluvě. Chlap jistě zaplatí rád, ale žena by měla ukázat, že si toho váží. Na prvním rande.

    OdpovědětVymazat
  5. Já to se to vždycky snažil brát tak, že když si žena na konci prvního rande nechá zaplatit i svoji útratu od muže, tak je to signál, že to rande dopadlo úspěšně.
    Naopak když trvá na tom, že si zaplatí sama, s dalším rande už pak není moc radno počítat :D
    Takhle jsem to bral, jenže v praxi to vždycky dopadlo tak, že si to nechala zaplatit, i když už jsme se pak nikdy neviděli :D Ale tak aspoň měly kafe/večeři zadarmo, žejo.
    Zatvrzelé emancipované feministky jsou pak případ sám o sobě...

    OdpovědětVymazat
  6. Je to správně. Chlap by měl zaplatit na prvním rande. Šmankote co já už zaplatil večeří... :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tomáši, co ty Vaše příběhy? pořád se na ně těším a ono nic :)))

    Meči, také zdravý a rozumný názor. Já osobně jsem se několikrát snažila vytahovat peněženku a zaplatit, ale ve většině případů mi muži zkrátka placení "zakázali". a co si budeme povídat, byla jsem potěšena jak za sebe, tak jsem dala prostor muži, aby mi jako ženě dokázal, že je "chlap".

    OdpovědětVymazat
  8. Problém je s ženami, které si rovnoprávnost a vyrovnání se mužům představují tak, že chtějí mezi muži a ženami smazat všechny rozdíly :-/

    OdpovědětVymazat
  9. V zivote bych nenechal za sebe zaplatit holku...pripadal bych si jak hodne velkej loser...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, jo ale kdyby jsi na to neměl... jasně na prvním "rande" ano :-)

      Vymazat
  10. Peter to napsal skvěle,
    rád za holku platím ale chci slyšet aspon díky, a ne aby to holka brala tak jako že vyjde slunce musí chlapa zaplatit at se děje co se děje :(

    o peníze nejde, ale o princip

    OdpovědětVymazat
  11. Nesouhlasila bych s placením na první schůzce. Já bych se cítila jako vyčůraná mrcha, kdyby měl pán platit za člověka, kterého v podstatě vidí poprvé. Ikdyž je také nepříjemné, když mě pozve muž na kafe a nakonec automaticky zaplatím já a on to bere jako samozřejmost a ani nepoděkuje. O.o
    Dále bych dodala k bodu "Rozebírání předchozích vztahů." jednu moji zkušenost. Pán mi napsal pod záminkou, že se mu líbím a chtěl by se mnou zkusit vážný vztah. Já jsem samozřejmě nebyla proti. Pán byl sympatický, inteligentní a měla jsem s ním jedno společné. Mého kamaráda, který v tomto případě zafungoval jako dohazovač. Za velice krátkou dobu (když jsem už probrali naše koníčky, jídla, pití, filmy, sourozence, atd.) jsem si uvědomila, že mu začínám dělat tzv. "vrbu". Začal mi říkat o tom, jak moc se mu stýská po jeho ex a jak moc ji miluje. O.o Připadala jsem si opravdu jako největší blbec.

    OdpovědětVymazat
  12. S tím placením nevím (pomineme teď fakt, že ne každý chlap má taky dost peněz na to, aby si mohl dovolit nechat třeba litr za večeři pro dva). Když za ní zaplatím na prvním rande, bude se očekávat, že za ní budu platit potom pořád. A to je podle mě nejlepší cesta k rozchodu. Někde jsem právě četl (a když jsem se nad tím zamyslel, přišlo mi to jako docela logické), že když je kluk na holku přehnaně hodnej (všude za ní platí, pořád jí nosí kytky, chová se jako milej idiot...), že ta holka pak po čase třeba podvědomě vyhodnotí jeho chování jako iracionální a pro něj sebeznevýhodňující a řekne si: "Rychle pryč, ten je divnej!". A právě proto, když pak kluk za holku všude platí, tak tím dost možná zatlouká hřebíčky do rakve jejich vztahu (pochopitelně aniž by si to uvědomoval). Samozřejmě, že občas za přítelkyni zaplatím nebo jí jen tak koupím dárek apod., ale rozhodně by se z toho nemělo stát pravidlo a zvyk. Ale to jsem odbočil.

    Na druhou stranu je divný zaplatit za holku na prvním rande a příště si nechat přinést oddělený účet (to prostě taky vypadá divně).

    No a jinak souhlasím s tím, co tu už několik lidí napsalo. Když ta slečna automaticky počítá s tím, že to ten kluk zatáhne, je to docela hrubá nevychovanost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, k tomu placení. Byl tady napsáný názor "Když za ní zaplatím na prvním rande, bude se očekávat, že za ní budu platit potom pořád." To je myslim mýlný obraz o ženach. Já jsem žena a myslím že první rande měl by zaplatit chlap, i když se lidi třeba vidí se poprve. To zaplacení od chlapa je určité gesto vůči ženě (jsem rad že jsi vůbec přišla). Pro ženu to znamena že ten chlap byl s ní rád na rande a určitě pro obě dvě strany to taky znamena že se nevidi naposled.
      Něco jiného když půjde par na druhé, třeti rande a t.d. Tam platí že to už je na domluvě. Ale tito pravidla plati v ČR.
      Jsem mimochodem z jiného státu. U nas vždycky platí chlap. Taky u nas neexestuje otazka placeni jako jestli bude se platit dohromady nebo zvlašt. Když je parta tak to je něco jiného, ale pokud chlap at to se svou partnerkou, novou slečnou nebo kamaradkou a t.d. jse do kavarny, hospody a t.d., tak vždycky plati chlap. A vždycky u nas žena poděkuje, ale ne za zaplacení jako takové ale za večer který s ni ten chlap stravil (svůj čas věnoval té ženě).
      Mně třeba máma vždycky učila, že kam a s kym bych ja nešla vždycky musím mít u sebe peníze - nikdy nevíš co se může stat - někdo zapomene peníze, někdo chce platit jen za sebe, na taxika, a t.d.
      Tak že ja jsem osobně pro to aby chlap na prvním rande zaplatil účet, abych přibližně jsem věděla na čem jsem a jestli vůbec by ten chlap něco platil (do budoucna kdyby nam to vyšlo - hypoteka, nábytek, dítě, a t.d.). Což samozřejme když žena začné chodit s chlapem tak představuje všechno - toho chlapa jako manžela i jako otce jejich děti. Ale to už je jiná kapitola.

      Vymazat
  13. Tak hlavních chyb sem se vyvaroval, teď ještě ty o kterých nevím:)) A nebo tam prostě není chemie. Chjo.

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se stalo, že první rande zaplatil, ale řekl větu ty jo mám tu 4 stovky snad mi to bude stačit ( útrata za mne byla cca 220 kč) dobrý zaplatil...druhé rande mě začal vyprávět že mu nedali odměny ptž byl nemocný (radši jsem si dala jen levnější věci) zaplatil...3 rande jsme šli na oběd opět nezapoměl sdělit větu mám jen 4 stovky snad mi to bude stačit..a to jsem platila já, když jsme chtěli vyrazit někam večer, tak jsem se těšila že bude krásný večer někde u večeře v restauraci a po setkání mi říká tak jdem... a já kam ? a on ..no vymyslel jsem do mekáče hm ? Takže moc nadšená jsem z toho tedy nebyla...měla jsem dojem že se mu nechce utrácet, navrhla jsem mu restauraci kam bychom mohli zajít, ale moc se mu nechtělo (podotýkám že restaurace je průměr řízek s bramborem 120 kč) nakonec jsme někam zapadli, ale moc jsme si to neužili...přišel číšník sdělil cenu...a nikdo nic..tak jsem otevřela peněženku a sázím tam peníze za sebe...on se k ničemu nemel...po docela dlouhé chvíli peněženku taky teda vytáhl...ale já tam dala víc. Mám z něj pocit že je skrblík...radši chce jít třeba se projít (ted v lednu) nebo chce být doma ( za účelem sexu) když jsme byly na výlete, nejedla jsem půl dne, říkám tak si tady sednem do té restaurace a on ty máš hlad?! já ne...(bych si to zaplatila) ale příjde mi že se vyhýbá situacím kde se platí... :-/ Co si o tom myslíte ?

    OdpovědětVymazat
  15. Příště si spolu doma uvařte nějaké dobré jídlo a dejte si sklenku vína .)

    OdpovědětVymazat
  16. Je mi 16 a jednou jsem byl na rande s holkou. Pozval jsem jí do kavárny. Moc jsme si to užili. Skvěle jsme si pokecali a na konci řekla, že bude platit ona! Úplně jsem se zalekl a pořád jsem ji přemlouval že to nejde! Byla pevně rozhodnutá že bude platit. Nevím proč, měl bych být rád, ale potom jsem se cítil strašně trapně. Je pro mě naprosto nepřirozené aby platila holka(žena). !CHLAPY PLAŤTE!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat