Počet zobrazení stránky

čtvrtek 2. února 2012

pan Kuchtík

Po dlouhé době jsem měla rande. Opět ze seznamky. Nebylo špatné, počítám ho jako velmi průměrné, až dobré (oproti minulým příběhům, které jsem Vám tu nastínila).

Pán byl moc milý, působil velice pozitivně a měl zajímavý profil. Psal mi velice pěkné emaily ohledně svých aktivit a jeho slovní projev mi byl moc blízký. Jelikož nemám moc času díky pracovní vytíženosti na soukromou komunikaci a vyměňování emailů, navrhli jsme se sejít.

Podle fotky nevypadal zas tak tragicky, jako jeho další vrstevníci na seznamkových serverech. Domluvili jsme se tedy na schůzce a já letěla z práce rovnou do kavárny.

Byl přesný (oceňuji to jako člověk, který chodí vždy a všude minimálně o 10 minut dříve) a působil mile. Na fotce tedy vypadal opravdu jinak, to se musí nechat. Objednali jsme si pití a sedli jsme si ke stolečku.

Půl hodiny bylo velmi trapné ticho. Jsem konverzační typ, ráda si povídám a nedělá mi problém rozhovořit svého společníka a navodit na schůzce pozitivní a uvolněnou atmosféru. Ovšem pokud mi někdo neodpovídá jedním slovem a snaží se alespoň malinko rozvíjet komunikaci dál. Po půl hodince jsem opravdu začala koukat po hodinkách a představovala jsem si, jak si s mámou dáme večer k televizi smažené krevety, kterými mi lákala odpoledne po ICQ. A s hrůzou jsem si představovala to, že už po půl roce konečně MUSÍM do parfumerie vybrat nový make-up, což v mém případě představuje hodiny hrůzy.

Nevím, kde nastal další průlom, ale najednou jsme se rozpovídali. Má tedy naprosto odlišné zájmy než já, ale společné téma jsme si našli. A tím tématem byly mezilidské vztahy s druhým pohlavím.

Po pár mých příbězích ohledně nekonečného kolotoče s mým ex mi nejspíš začal důvěřovat.

Vypadlo z něj totiž, že má velmi složitý vztah se svojí bývalou přítelkyní, která je vdaná. Došlo to mezi nimi tak daleko, že si nyní rozhodli pronajmout si malý společný byt 1+1, kam budou chodit občasně souložit. Toto doupě neřestí a pelešivostí se bude nacházet tak, aby to každý z nich měl na půli cesty. Chudák, pomyslela jsem si, další „čekatel“ na rozvod. Do role zoufalých milenek se tedy nedostávají jenom ženy.

Co shrnu ze schůzky? Zajímavý společník, nečekané vyústění jeho příběhů a vztahu. A co se týče fotografie a postavy? Ach jo, lidi, aktualizujte prosím svoje fotografie v profilech. Pán měl totiž stehno asi jako moje tři dohromady :(

5 komentářů:

  1. Zmíněný pán určitě potom natáčí tyto schůzky na video a následně prodává na internetu. Všechny jeho firmy jsou určitě aktivní v erotickém průmyslu :)

    OdpovědětVymazat
  2. mně ho bylo naopak docela líto :( tahle situace "čekatele" musí hodně vysilovat :(

    OdpovědětVymazat
  3. Když vidím tohle na internetu, tak tomu nemohu věřit kolik žen podlehne vidině peněz. Za peníze bych nikdy s nikým nespala. jednou přišla několikanásobně vyšší nabídka, než dotýčný tady nabídl, ale to mě spíše urazilo ..........za peníze nikdy s nikým spát nebudu a nechápu, jak to někdo může udělat .......ale respektuji, že jsme každý jiný .....

    OdpovědětVymazat
  4. Vy asi komentujete k jinýmu článku, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat