Počet zobrazení stránky

úterý 28. února 2012

I am sexy and I know it part III - liga žen

Opět Vám určitě chybí denní dávka jedu a sarkasmu :), tak se mi podařilo nahromadit nějaké fotečky žen, které "si o to přímo říkají". Pan Kolík ze mně jistě bude mít radost, má zde hodně materiálu pro jeho další úspěšný lov zlatokopek :)
Slíbila jsem si sice, že tu nebudu dávat kotel ženským, ale někdy to opravdu nejde a člověku zůstává rozum stát :)

Věšina z žen má však u profilu uvedeno, že hledá vážný vztah? Hm, chyba v Matrixu?
Holky, potom nebrečte, že příjde Kolík, ošustí a zase odejde, když podle fotek si o to opravdu říkáte...

prsa ven aneb když není rozum, pomůže zaujmout hrudník :)








toto je v reálu moc krásná holka, ale nevím proč mi připomíná čekatelku na zákazníka ve vykřičeném domě...


v reálu paní s prsíčkama telefonuje a vypadá opravdu velmi "busy". Pokud si sjednává nějaké obchodní jednání či firemní meeting s obchodními partnery, je to velmi chytrá a zkušená žena, protože ví, na co se chlapi chytají nejvíce. Kde nejsou znalosti, pomůže výstřih. Toto však nezatracuji, sama jsem si JEDNOU při zkoušce z marketingové komunikace dopomohla malinko výstřihem, a měla jsem za jedna :)))) všichni věděli, že profesor je prasáček a já se zrovna dvakrát intenzivně na zkoušku nepřipravila...



úchylná účetni:
tenhle obrázek je ráj pro různé úchyláky na sekretářky, kancelářského sexu a soulože na kopírce. Představivost zde dostává velké meze a slečna je jistě terčem různých nočních vlhkých snů. A neslušných návrhů typu "ty zlá holko, ohnu tě o ten stůl a pořádně ti naplácám šanonem.."

Sexy baculka v zácloně:
chápeme, že je někdo při těle, ale co je moc, to je příliš. Baculka s vnadami omotanými v prostěradle v laškujícíh pózách, které mohou vidět všichni uživatelé? Zvrhlost nebo posedlost?:)


léto, všude sluníčko, sexy holky v plavkách...a na břeh Středozemního moře vyplavala velryba s tetováním :) s fotkou v plavkách přímo ve veřejné sekci profilu na titulní stránce.

krásné tělo, sexy botičky (ehm, nenosí takové náhodou prostitutky či tanečnice u tyče?) krásná paní, ale ta póza? Co nám asi říká? Asi to, že by jí tam slušel a ona to ví

a na závěr jedna perlička ze Stesti.cz
asi nebudu ani komentovat :)



Seznamková královna
seznamkova.kralovna@seznam.cz

8 komentářů:

  1. Na to stesti.cz se ještě budu muset podívat :-) Včera jsem projížděl lide.cz a nepřestává mne udivovat kolik ženských tam má fotky v plavkách a ve spodním prádle. Přitom hned na úvodní straně profilu mají s vykřičníkem poznámku, že nestojí o nabídky sexu, a slinty uchyláků. Ale když ty fotky křičí "Chci ho tam" tak kdo jim asi bude primárně psát? :-) Nutno ovšem podotknout, že holka co tam nemá fotky v plavkách má třeba 2 tis. prohlédnutí. Srovnatelný tj. ve stejnou dobu založený profil holky co tam má fotku v tangách má 35 tis. prohlédnutí :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na lidé.cz je to ještě v pohodě, ale na Badoo je to až divné, že je to tam jako přehlídka modelek. Buď je to všechno fake nebo tam má profily pouze "vyšší liga", jinak si to neumím vysvětlit. Zkoušel jsi to tam už? Mě tam vesměs nikdo ani neodepíše :o)

      Vymazat
  2. Jaký má prosím nickname ta poslední paní? Pokud nejde zveřejnit, dej prosím její věk a kraj, něbo tak nějak. Díky. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, kromě toho posledního zjevu a záclonový královny sádla mi to nijak strašný nepřijde. :-) Osobně mi daleko víc vadí, když se takhle s ,,kozama" venku nebo výstřihem fotí placatý přistávací dráhy, to je hrůza na to koukat. Ale pokud mám co ukázat, tak proč to neudělat? Pokládám se za inteligentního člověka a nemyslím si, že by mi pětky ve výstřihu ubíraly na intelektu. :-)
    Tedy, pokud mám mluvit za sebe, takhle se nefotím (protože nesnáším focení mojí osoby celkově), ale kdyby jo, proč nezdůraznit přednost?
    To, že těm holkám pak píšou samý úchyláci, to už je věc druhá, ale tyhle řeči typu ,,to je štětka, nosí výstřih" mi přijdou jako čirá závist. :-)

    OdpovědětVymazat