Počet zobrazení stránky

středa 22. února 2012

pan Kolík představuje projekt "Zlatokopka"

Čtení příběhů Seznamkové Královny mne inspirovalo k vytvoření vlastního seznamovacího projektu. Rozdělil jsem si zlatokopky do tří skupin. Základní skupina, jsou takové ty jelita co čekají na prince s jeho typickými atributy, drahé auto (olítaná Audina nebo BMW úplně postačí), pěkné oblečení, večeře v drahé restauraci. Pro tuhle skupinu bude dostačující můj normální vzhled, šatník a moje olítaná X5tka

Dále je tu druhá skupina, řekněme středně náročná, jsou to pěkné holky, které dobře ví, že mládí mají jen jedno a je potřeba ho náležitě prodat, mají už zkušenosti se společností bohatých pánů a jen tak nějakým humrem je neopijete. V profilu mají o poznání vyšperkovanější foto (často profesionálně nafocené) a na první pohled je z toho jasně vidět: “miluji luxus“. Takhle skupina se dá ještě potkat na seznamkách případně v nějakých dražších klubech. Patří sem různé regionální modelky, regionální missky a rádoby podnikatelky. Vídáte je kolem sebe, zpravidla jsou to takové ty štíhlé krásné blondýnky nebo brunetky, většinou dobře oblečené a řídí nějaké dražší auto.

A pak třetí skupina, která je ještě o poznání náročnější, ale za těma se už budu muset vypravit mimo vlny internetu na různé VIP akce a firemní párty. Patří sem většinou ženy vyhledávácí opravdu hodně bohaté může, tedy ne manažery vydělávající + - 100 tis. měsíčně, ale muže s ročním příjmem nejlépe v desítkách milionů. Tuhle skupinu potkáte v drahých obchodech, na VIP akcích různých velkých firem a celebrit a řídí zpravidla ještě o poznání dražší auta než skupina číslo dvě. Pokud má taková ženská kabelku Hermes, Louis Vuitton nebo Prada na 90% je to originál a na 90% to není jediná taková kabelka kterou dotyčná vlastní.

První skupina se chytla rychleji než jsem čekal a Případ K už jsem tu popsal, dál už se touhle skupinou proto nebudu zabývat. Pro druhou a třetí skupinu však budu muset na čas pozměnit svojí identitu. Rozhodl jsem se na týden až 14 dní pronajmout Porsche Carrera a k tomu nějaký mezonet nebo nejlépe loft někde blízko centra v Praze. Naštěstí mám kamaráda v realitách takže věřím, že pro můj projekt vybere něco pěkného co zatím nemá majitele ani nájemníka za přátelskou cenu. Inzeráty už jsem tvořil více méně bez výsledku, na pár inzerátů už jsem i odpověděl také bez výsledku. Teď odpovídám přímo na vytvořené profily, kde jsou fotky a první výsledky jsou v dohlednu. Z každé skupiny vyberu to nejzajímavější a s výsledkem vás seznámím.

Kolík

4 komentáře:

  1. Rozhodně jsem pro každou srandu a zlatokopkám bych vyprášila kožichy, ale jen by mě zajímalo, co je účelem tohohle manévrování? Půjčit si auto a byt...tam už musí jít o něco jinýho, než čistě o pobavení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe nikdy nenapadla otázka jak by se dalo dostat do kalhotek spoře oděným holkám z obálek časopisů a jaké to pak ve skutečnosti bude? Navíc stejně jako Seznamkovou Královnu zajímali internetoví uchyláci, mne zajímá s jakými muži randí holky z top prohlížených profilů, řekněme takové ty na první pohled krásné a dokonale vysoustružené kočičky. Kromě nové vytvořené identity to na všechny zkusím zároveň jako normální, inteligentní sympaťák ovšem bez desítek milionů na Kajmanech :-) Všechny je podezírám, že jsou to zlatokopky, ale třeba zjistím, že jim křivdíme a že ne vždy jde o peníze. Mně osobně by to mile překvapilo :-)

      Kolík

      Vymazat
  2. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat