Počet zobrazení stránky

čtvrtek 16. února 2012

report: Speed dating očima ženy :)

Moje známá se s námi podělila o zkušenosti ze seznamovací metody Speed dating. Všichni už jsme jistě o ní slyšeli. Jedná se o taková seznamovací "škatulata, hýbejte se" v místnosti, kde je 10 žen a 10 mužů. Každá žena s každým mužem má 4 minuty na to, aby zjistili, zda jsou vzájemné sympatie. Poté se zaškrtává v kolonkách, kdo komu byl jak sympatický a agentura informace zpracovává. Pokud budete mít vzájemné sympatie s některým dalším účastníkem, říká se tomu shoda. Zajímavé? Určitě. Nyní se moje známá podělí o report.

V neděli jsem byla poprvé okusit seznamovací akci. Akce se konala v přijemné restauraci v Karline, vedena byla sympatickým hercem, který všemu dodával kapku odlehčenosti a vtipu.
Sešlo se nás 11 mužů a 9 žen. Mela jsem jednu shodu, ale doteď mi ten chlápek neodpověděl na email (nevím proč, předpokládala jsem, že když mne zaškrtl, tak by mne chtěl i poznávat dal, no jeho problém).

Včera jsem byla na akci od další seznamovací agentury.
Prostředí se mi líbilo víc, než v neděli - byly tam zapálené svíčky, na uvítanou jsme dostali sklenku sektu a čokoládový bonbón. Slečna moderátorka me usadila ke stolečku, kde byla moje jmenovka a uz tam byla připravena jmenovka mého prvního partnera. Toho muže ke mne usadila ještě před začátkem akce, takže jsme měli šanci si spolu povídat mnohem déle, než určené 4 minuty, které nám pak byly odměřovány. A jelikož byl moc sympatický, tak mi to vůbec nevadilo.

Jinak teda účastníky speed datingu bych rozdělila na několik kategorií:

1. zoufalec - typický muž, který chce sehnat partnerku za každou cenu, takže se přihlásí na víc akcí od více firem (takového jsem tam potkala, který byl na obou akcích). Vzhledově nic moc, většinou neupravený, nemastný, neslaný s naopak velmi sebevědomým projevem a nebo druhým takovým je vzhledove stejne vypadaji muž ovsem zároveň velmi zakřiknutý, takže mu skoro nerozumíš, jak šeptá a mumlá a přitom se dívá neustále do země.. jeden takový se mne bohužel chytnul cestou na vlak (asi o půl hlavy menší než já, rovnátka, pleš a hlásek jak skřet, postavou 10-tiletý chlapec) a nebál se mi sdělit, že zaškrtl všechny přítomné dámy, co kdyby...

2. namyšlený, arogantní debil - takový muž se sem přihlásil proto, že nemůže také sehnat partnerku. Ale zde, na rozdíl od typu číslo 1, to není kvůli jeho vzhledu, naopak z 99% kvůli jeho chováni. Myslí si o sobě opravdu hodně a nebojí se to dát najevo. Dívá se na tebe opovržlivým pohledem, jako bys byla nějaká špína a je jasně vidět, že jeho typem je jedině typ Barbie.

3. normální, příjemný kluk, který není zoufalý, ale jde sem proto, že buď chce zkusit něco nového a nebaví ho oslovovat dámy na diskotéce atd, protože tam nikdy nemá jistotu, že se daná holka chce seznámit, nebo že není třeba zadaná... a nebo sem jde proto, protože nemá ve svém okolí na seznámeni šanci - všichni známí jsou zadaní, nebo ženatí či vdané...
a musím říci, že těchto chlapů tam byla většina. Takže jsem byla příjemně překvapena...

Teď čekám, až nám zašlou shody ze včerejška.. a jsem zvědavá, jestli tam budu nějakou mit:)


Takže děkuji moc za report a budu přát hodně štěstíčka a hodně shod. Co z toho vyplývá? Nebojte se a jděte do toho :)

18 komentářů:

  1. skrze sekt, svicky a cokoladovy bonbon - odvozujic, ktery stolek jsi asi byla (4?) a do ktere typoskupiny se zaradit : ) - dedukuju ze jsem sedel na druhe strane, 1+1 poznamku.

    1) zajimave, jak se mohou pocity lisit podle strany stolku (ergo pohlavi) : ). vetsina tech kluku (alespon ti se kteryma jsem mluvil, meli jsme docela dost casu na "odpocivadlech") byla naprosto zpruzena agenturou, ktera sezvala skvely pomer 15 - 8.

    2) viz. nereagujici protejsek - ciste teoreticka poznamka: kdyby jsi mela dve (a vice) shody, rozjela by jsi to po vice liniich? mam podobnou zkusenost, a tohle - vedle mailu, jez by zamiril do spamu - mi prislo jako pragmaticke vysvetleni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla jsem u stolku cislo 4.. a navic ani jsme nemuseli byt u stejne agentury, jinak k tve poznamce o mailu - ja bych treba odpovedela na vsechny.. ono za ty 4 minuty moc cloveka poznat nemuzes... takze bych se snazila poznat ty "vyvolene" dal a pak by se videlo, kdo by mi sedl nejvice, ze...

      Vymazat
    2. Women, they are always looking for a better deal :-)

      Vymazat
  2. Tak ono i z pohledu mužů je někdy speed dating dost exotický - vzpomínám si například na mladou slečnu, z které cca v druhé minutě vypadlo, že už se stihla vdát a rozvést - manžela po pár měsících manželství podvedla - není to skvělá informace pro seznámení? ;)

    Případně slečny neskrývající svou silnou motivaci odstěhovat se konečně od rodičů ze satelitu někam pryč (míněno nejlépe do centra Prahy, luxusní mezonet by byl fajn) ;)

    Případně - pokud se člověk zapovídá s moderátorem - informace o tom, jak "nebezpečné" jsou ženy chodící na tyto akce ve skupinkách kamarádek.

    V závěru jsem Speed Dating už bral spíše jako cvičení v rétorice. Bohužel si myslím, že šance na seznámení přes SD je velmi nízká. Na jednu stranu to je sice příležitost, jak poznat nové lidi, na druhou stranu všichni tito mají problém sehnat si někoho k sobě (což je, v dnešní uspěchané době, obtížné, přiznávám).

    --
    BTW, královno, proč máš blog na tomhle serveru? Chtěl jsem napsat komentář už dlouho, resp. jsem dokonce chtěl dokonce napsat o SD z pohledu mužů, nicméně až teď jsem se k tomu dostal - a zjistil, že bez registrace tu nejde napsat žádný komentář - to je Tvůj záměr (z některých náznaků to tak může vypadat)? Jsem přesvědčen o tom, že bys získala násobně více zajímavých komentářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ja sem sla poprve a ciste ze zvedavosti.. nemam v okoli nezadane muze, nemam "koule" na to oslovit nekoho jen tak na ulici, v tramvaji, atd.. no na tu prvni sem se prihlasila cilene.. na druhou jen tak, protoze mi prislo do mailu nabidka na last minute - chybely jim holky a bylo to ve sleve, tak sem si rekla, ze aspon srovnam dve ruzne agentury... jinak fakt tam chodi normalni lidi, tech exotu tam bylo par, dejme tomu dva v kazdy den. ale trochu me mrzi, ze ja tam sla za tim, ze poznam nekoho noveho, navazu par novych pratelstvi a treba z toho neco bude... a tak sem taky zaskrtavala - ano i u kluku, co nebyli uplne muj typ, ale hezky se mi s nimi povidalo a zajimali me...
      no evidentne jsem to tak brala jako jedina :-D

      Vymazat
    2. naprosto souhlasím s Alishkou, má na to opravdu správný názor. Vždyť přece speed dating není jen o tom poznat manžela a otce dětí, ale rozvinout i přátelství, ze kterého nikde nevíte, co může později vzejít :)

      Vymazat
  3. Pando, proč používám blog na tomto serveru? protože nejsem moc znalá v PC a internetu a zde jsem měla i jeden fashion blog. Už mi někdo navrhoval, proč si neudělám doménu a nepíšu blog na vlastní doméně, ale bohužel neovládám programování ani tvorby webů. A platit se mi za to nikomu moc nechce, jelikož se nejedná o výdělečnou činnost a je to spíš moje zábava.

    Co se týká komentářů, nerada bych, aby mi sem psali lidé úchylnosti či nějak zesměšňovali všechno možné. Už jsem se dokonce dočetla o sobě na jednom fóru, že prý mně přítel opustil kvůli tomu, že mám tlustý zadek :))) a nerada bych zde opět četla jak mně kdo údajně zná, apod.

    Zkusím to možná povolit na pár dní a uvidí se. Pokud se zde budou relizovat úchylové a lidi, co sem budou chodit akorát prudit, opět to zamknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, ten argument chápu. Sice jen částečně, ale co ;)

      Zkus ty komentáře otevřít, když tu budou divoké příspěvky, tak je zase zavři, případně jen možná nastav zveřejňování příspěvků až po schválení (jestli to blogspot umí, nevím). Teď mi totiž připadne, že tu budeš mít jen samé informatiky (což je, podle mne, ve speed datingu nejčetněji zastoupené mužské povolání, na straně žen - účetní).

      Vymazat
    2. ceskypanda
      Ou, a teď už mi zase nejdou psát komentáře přes wordpress :(

      Vymazat
  4. Pando vážně?
    já tam nenastavovala nic, co by mělo rušit psaní komentářů pro přihlášené uživatele.
    moderovat je začnu až bude první bordel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ceskypanda
      Hmm, tak jednou mi to jde, podruhé ne, nevím, čím to, asi jsem špatný informatik ;)

      Vymazat
  5. Nepsala jsi náhodou ve starším článku, že žena se na schůzce nemá vyjadřovat sprostě? ;) Neplatí to i pro online svět? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ceskypanda
    Ten bordel z ust nezname zeny nezni dobre ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jsem potkala pres speed dating svyho pritele. Ze vsech seznamek doporucuji easy dating http://www.easydating.cz/index.php#!/easy_dating . Moc pekny zazitek

    OdpovědětVymazat
  8. "doteď mi ten chlápek neodpověděl na email (nevím proč, předpokládala jsem, že když mne zaškrtl, tak by mne chtěl i poznávat dal, no jeho problém)."

    Tak takovou ( smýšlením ) diskotékovou holku bych nechtěl ...

    OdpovědětVymazat
  9. Akce pro nezadané zdarma Brno seznamka rychlé rande speed dating
    Hledáš spřízněnou duši?
    Pojď s námi na naši pravidelnou akci pro nezadané do 45 let včetně v Brně zdarma- seznamovací výlet - seznamku - zoznamku každou neděli. Naše výlety jsou určeny pro všechny singles muže a ženy, kteří buď aktivně hledají partnera nebo jen aktuálně nechtějí chodit sami na výlety.
    Pokud máš nějaký tip na zajímavý výlet pro naši akci, neváhej a pošli nám ho! Předem dík.
    Účast na akcích je cca 22 lidí s vyrovnaným počtem mužů a žen i z hlediska věku. Přibližně 40% účastníků se na akce vrací, 60% tvoří každý týden nováčci.
    Akce se účastní nejen lidé z Facebooku, Twitteru a Google+ , ale i mimo ně.
    Přihlášení na akce je pouze emailem s uvedením věku: akce@seznamovaci-vylet.cz
    Zvou Jitka+ Petr
    T: 731 876 515
    http://seznamovaci-vylet-cz.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat