Počet zobrazení stránky

sobota 25. února 2012

Seznamkoví exoti opět útočí :)

ráda bych uveřejnila další příhody, které zažila čtenářka Lucka :)


Příběhy ze seznamky čtu ráda a nedávno bych si asi nepomyslela, že mě takovéto radosti budou taky brzo čekat. Člověk míní, život mění. Každopádně jsem nezadaná teprve chvilku a už se začínám bavit! V první řadě se mi jeden muž vesele dva dny po rozchodu oznámil: „Tak ty si taky Kevin!“ Nejdřív mi to nedošlo, ale po chvilce jsem pochopila spojení mezi filmem „Sám doma“ a mnou. Dobrý, tak to na mě fakt platí. :)

Na Lide.cz mám profil ještě z mladých let. Dřív jsem nějaké „ahoj, jak se mas“ ignorovala, slušně odmítla pozvání na kávu a neřešila to. Když mi ale přišla zpráva na dva řádky bez diakritiky….To mě teda dostalo.
„ahojrad bych se stebou seznamil pokud i ty budes chtit je me 29 a sem verne hodne nekdy i romanticke proste fajn kluk a snad i pohledne to musis posoudit ty sama jinak sem i na facebooku budu rad kdys mi pisnes-)“

Pokud bych to fakt vydržela až do konce, tuto jednu vyčerpávající větu, rozhodně by mě dorazilo KDYŠ. Já chápu, že každý není na češtinu profík, ale slovo když není žádný vzácně se vyskytující exemplář. Neříkám, že zavrhuju všechny, kdo nepíšou brilantně a bez chyb, ale co je moc, to je moc. Mám spoustu přátel, co píšou bez diakritiky a další hromadu co mají s češtinou problém, ale pokud se chci seznámit, tak se snad trochu snažím, nebo ne? Rozhodně mě zaujmou dlouhé věty bez interpunkce, ale ne zrovna kladně…Jako slušně vychovaná jsem poděkovala za zprávu a odmítla s tím, že jsem sama chvíli a na seznamování se necítím. Přesto jsem dostala další tři dlouhé řádky (fakt dlouhé) o tom, ať mu dám šanci, že mě chce jenom poznat a že není žádný zoufalec nebo „hulvat“. Zopakovala jsem, že se na to ještě opravdu necítím, ale že můžeme jít v budoucnu někam na kávu, ale ať mi dá ještě čas. Načež jsem obdržela jeho telefonní číslo, ať se mu určitě teda potom ozvu. Další zpráva už navrhovala příští týden, protože „bude met cestu“ tam kde já bydlím…. Na kávu bych klidně šla, ale nevím, jestli s někým, kdo nepochopí jedno „ne, později“. To by nemusel chápat další ne a pak by mohla končit všechna legrace, že. Navíc už jsem si pomalu začala myslet něco právě o zoufalcích…
Vysvětlila jsem v krátké zprávě, že nevím, jestli moje „později“ je příští týden, ale že mu dám určitě vědět. Dozvěděla jsem se, že přijede ve středu a že jsem fajn a hezká holka. A můžu mu říkat Ludvo.
Z čehož plyne první poučení pro nováčky seznamkáře: Když chcete říct ne, asi je potřeba neříct to s citem, ale jako prosté ne. Je to fér a ušetří to další energii a plané naděje.

Další chlapec začal taky nadějně. „Jak pak se mame.“ Poděkovala jsem za optání a řekla, že ne moc dobře. Odpověděl se zájmem: „Spatné obdobi, povidej lumpi.“ LUMPI?! LUMPI?!!!!!! Napsala bych to klidně ještě párkrát, protože se tomu fakt divím. Jak mi může říkat lumpi? Ale odvedla jsem hrdě pozornost a zeptala se odkud je. Zjistili jsme, že jsme ze stejného města a já podotkla, že jsem ho nikdy neviděla. Což mu asi připadalo jako ideální chvíle zjistit něco o mně: „ja jsem uplne nenapadnej clovicek, co jinak ty a konicky chlapci prace skolka sex atd povidej o sobe vice at te muzu trosku poznat“.

To si fakt chlapi myslí, že jim budu povídat co já, chlapci a sex? Když nevím ani jak se jmenuje? Nebo je to právě proto? Sem zmatená a asi se mám ještě hodně co učit, nebo se mi jenom v pár dnech sešly zajímavé zprávy a je to náhoda a normální muži existují. Jenom mi ještě nenapsali….Doufám! Je to určitě náhoda! Protože sem si asi pošlapala štěstí…. Když jsem napsala, co mám ráda, plus podotknutí, že se mi líbí, když lidi používají háčky a čárky, tak mi už neodepsal. A mám to! :)

Děkuji Lucce za zaslaný článek, je opravdu vidět, že je to všude stejné. A co vy ostatní? Máte nějaké perličky?:)

12 komentářů:

  1. to máte za to (ženy), že když se vám jednou za čas ozve někdo normální, tak si s ním "hrajete" dokud ho to nepřestane bavit (což je u normálního chlapa týden, dva)

    OdpovědětVymazat
  2. No nevím, z toho písemného projevu bych si opravdu nemyslel, že jeho autor je "někdo normální". A s písemnými projevy běžných lidí se setkávám pravidelně, takže o tom něco vím. V práci mám jako součást pracovní náplně i řešení stížností a podnětů od cestujících našeho dopravního podniku a když to tak čtu, mívám někdy dost velké pochybnosti o duševním zdraví pisatele :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. komentuji blogpost, nepíšu žádný oficiální dopis/email nebo odpověď na seznamovací inzerát, takže formu textu bych neřešil, natož jeho analýzu pro určení osobnosti pisatele.

      tipuji to, že vás postihla profesionální deformace :)

      Vymazat
  3. Lucko dej si do profilu fotku v tangách, třeba napíše pan Kolík a pak nám dáš vědět jaký byl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně to, po čem toužím :D

      Vymazat
  4. Lucko, souhlasím s tím, co píšeš, ale když už se navážíš do chyb, neměla bys je sama dělat - viz "asi SEM si pošlapala štěstí"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak trošku schválně pro neformálnost. :)

      Vymazat
  5. ale vždyť to není o pravopisných chybách. já jich mám na blogu také dost. Hlavní pointa je přeci příběh, vy puntíčkáří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi se opakuju, ale další článek, po kterém můžu udělat jen: "Ufff!"

    OdpovědětVymazat
  7. Internet je plný zvláštních a podivuhodných lidí .... drsných zabijáků a krásných modelek :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, ja taky pisu bez diakritiky, a to z jednoho prozaickeho duvodu, z 99% delam na pracovnim PC a tam cestin nemam nainstalovany... kdyz uz jsem davala inzerat, vetsinou jsem to doplnila (mimochodem, mail na seznamu tuto uzitecnou funkci doplnovani carek a hacku ma), ale pri beznem psani uz ne... tak to abych se chytla za nos, co skvelych chlapu uz jsem mohla mit, kdybych jen carkohackovala :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak diakritiku bych ještě prominul, ale vadí mi věty bez interpunkce a s gramatyckímy chibamy.

    OdpovědětVymazat