Počet zobrazení stránky

pondělí 13. února 2012

Cirkus seznamkus

Dámy a pánové, vítejte na dnešním představení. Pohodlně se usaďte, představení za chvíli začíná.
Jsem Seznamková královna a budu Vás provázet celým dnešním přestavení.
Milí diváci, přistupte blíže sledujte podívanou, kterou jste nikdy neviděli.
Kupujte si lístky do první řady, ať o nic nepřijdete, za chvíli to začne!

Tři, dva, jedna…. Jedééééém, začíná přehlídka!!

První naše číslo je akrobat! Náš účastník umí všechno, od tantrického sexu po neuvěřitelné kousky na koních. Sledujte a bavte se!


Připravte se na další číslo! Tentokrát zavítáme až na dálný východ a na umění fakírů! Náš pan „záchodový guru“ Vám předvede neuvěřitelný kousek!



Naše akrobaty vystřídá kašpárek Rolnička, který Vám ukáže, jak se dá natlouct bimbas a překulit se přes zábradlí na několik způsobů. Sledujte jeho show a budete se smát, až budete smíchy za břicho popadat.



Dále máme na programu našeho oblíbeného a úžasného kouzelníka, který Vám předvede, že „kalhoty až ke krku“ může být realita. Sledujte jeho neuvěřitelné kousky!



A na závěr našeho představení máme inscenaci bitvy u Slavkova. Předvede nám jí mistr „Myslivec“ ,který má péro nejen na klobouku :)))


Doufám, že se Vám dnešní představení líbilo.

Loučí se s Vámi Seznamková královna – královna manéže v Cirkus seznamkus :)

PS: všechny fotky jsem opravdu nalezla na seznamkových serverech k jednotlivým profilům, které se zdály být věrohodné. Živě si dokážu představit, že například Záchodový guru je reálný :D Zbytek nevím, těžko říci.

10 komentářů:

  1. Myslivec mi nepřijde tak tragickej, alespoň dotyčná ví do čeho jde :-) Zato ten s hlavou v hajzlu nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře jsem se pobavila, díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nééé :-DDD Možná toho s koníky bych brala :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Co to je francouzske milovani?
    To se liba tam, kde se cura.
    To vim, ale to prkynko, nebo ten porculan??

    OdpovědětVymazat
  5. Hm,to ja znam jeste lepsi :
    Mami, ty,co to je ten sex ? No, to kdyz ti da tvuj manzel to nejcennejsi, co ma tam, kde ty curas.. Kecas, Dezo by svy Adidasky do drezu nikdy nedal !!

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde malá holčička do sexshopu a ptá se prodavačky: "Máte robertky?" Prodavačka odpoví: "No máme, ale nejsi na to ještě nějaká malá, vždyť ti teče mlíko po bradě.", "Ne ne, to není mlíko!"

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm.... Pána z poslední fotografie znám :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat