Počet zobrazení stránky

sobota 4. února 2012

pan Václav a jeho podivuhodný koníček

Při mém brouzdání na seznamkách jsem narazila na velmi podivný případ, jak si člověk dokáže krátit čas. Tohle jsem ještě nikdy nezažila, proto bych se s Vámi ráda podělila o zážitek s člověkem, kterého se mi podařilo vyzpovídat.

Budeme mu říkat Václav.

Je mu přes 40 let, je rozvedený a děti žijí s matkou. Je neskutečně bohatý, jelikož vlastní několik nemovitostí po celé naší zemi i v jiných státech. Nevypadá nějak ošklivě, ale má jiné, pro ženy velice atraktivní přednosti. Je plnoštíhlý a na hlavě se mu bohužel již rýsuje „jukebox“ (hovorový výraz pro plešaté kolečko). Řekla bych, že je to takový klasický český průměr. Vlastní několik firem, které mají své správce a ředitele, takže má 80% dne volný čas. A tráví ho velmi zajímavým způsobem. Pokouší totiž limity. Lidské limity a hranice.

Pokud vedle Vás, dámy, na ulici někdy zastaví černá Audi Q5 s tmavými skly, bude držet rychlost s Vašimi kroky a pomalu stahovat okénko, nemusí to vždy znamenat, že na Vás vykouknou dvě hlavně pečlivě naleštěné kozlice (brokovnice), ale může se z okna vyklonit on. S velmi zajímavou nabídkou…

Je totiž lovec příležitostí a pokušitel lidských limitů a hranic. Svádí ženy na jiné hodnoty, než svádí obyčejní muži, a to zejména na peníze. Nabídne Vám rovnou za sex 5000Kč a vy jistě odmítnete, odvrátíte se a jdete dále. Svojí nabídku zdvojnásobí. Opět odmítnete a jdete po chodníku dál…

…ale když už nabídne až 50 000, spoustě žen to začne v hlavě myslet jinak…a věřte, že na konec chodníku dojde menšina oslovených. Protože jeho cílem je ženu zlomit před tím, než dojde na konec ulice a zahne za roh. A on prohrát nechce.

Jak dlouho máte tuto zálibu? Co vás k tomu vedlo?
Moje bývalé přítelkyně a milenky byly celkem luxusní štětky. Začalo mně bavit hrát s nimi hry. Líbilo se mi, jak se jim rozsvítily oči, když jsem jim slíbil nový parfém nebo drahou dovolenou. Byly na mně moc milé a sex byl úžasný. Když jsem najednou začal dělat, že peníze nemám, byly vzteklé a nechtěly se vídat. Vnuklo mi to myšlenku, jak asi ženy smýšlí. Začal jsem to zkoušet před několika lety na milenkách a vyvinula se z toho záliba v pokoušení hranic žen. Je to pro mě adrenalin, výzva a soutěž. Miluji ten pocit, když jí zlomím a neznámá žena mi kývne a sedá do auta.

Jaký máte finanční strop?
Je mi to celkem jedno, finanční tísní netrpím a nikdy trpět nebudu. Hlavním cílem této hry je pro mě to, aby žena nedošla na konec chodníku.

V jakou hodinu tuto zálibu provozujete?
V noci nebo i ve dne.
Záleží na tom, koho kde potkám. Přes den to zkouším klasickým způsobem - například posílám lístečky v kavárnách, přisedávám si k osamělým ženám nebo brouzdám po seznamkách. Když se setmí, vyjíždím do ulic a to je můj hlavní požitek.

Když už s Vámi žena sedne do auta, jak se domlouváte?
Domluvím s nimi podmínky, rovnou v autě jim dám zálohu, aby se nebály jet se mnou domů. Většina souhlasí. Když už otevře dveře od auta, vím, že je moje.

Kam s ženami jezdíte?
Mám pro tyto účely svůj byt. Nebo veliké auto.

Ví o Vaší zálibě okolí?
Naprosto ne, akorát dva blízcí přátele.

Jakou máte v těchto pokusech úspěšnost?
Jelikož se vyznám v psychologii osobnosti, vybírám si typy žen, u kterých vycítím, že bych je určitě získal. Moje úspěšnost je různá. Ve večerních hodinách je samozřejmě menší, protože hodně žen se bojí, když okolo nich zastaví auto. Ale dokážu je svým vnitřním charismatem (smích) zaujmout.

Jak se cítíte, když žena dojde na konec chodníku, v kavárně na Vás nereaguje či maže vzkazy na seznamkách? Mrzí Vás to, nebo se pokoušíte dál dotyčnou zlomit?
Mám celkem velkou trpělivost, ale když už opravdu vidím neúspěch, nehroutím se. Na moje peníze stojí ženy fronty a když nepůjde tato, půjde jiná. Je to trh, interakce nabídky s poptávkou.

Jakou jste vyplatil největší a nejmenší „odměnu“?
Jednou jsem musel jedné ženě zaplatit až 150 tisíc korun. Nejméně jsem platil 500 Kč, ale posléze jsem zjistil, že to byla prostitutka.

Kde si myslíte, že se chytají ženy na tyto výzvy nejvíce?
S určitostí můžu říci, že na seznamkách.

Nebojíte se, že Vás žena zažaluje za znásilnění?
Zcela ne. Mám to ošetřené jinými způsoby.

14 komentářů:

  1. Nevím, na kolik je to reálné, ale je mi z toho špatně :/

    OdpovědětVymazat
  2. Evidentně neví, co s prachama...kdyby je radši dával třeba na charitu :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Docela tomu verim. Dobrej frajer. Fascinuje me jak se vzdycky najde aspon jeden rozumprd ktery vi ze by to mel dat na charitu...

    OdpovědětVymazat
  4. BC: Cizí prachy se nejlíp posílají na charitu. Markéta jenom žárlí že jí ještě nezastavil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jsem celá zelená závistí, že mě ještě nezastavil chlap, který by to na mě zkoušel jak na štětku :-D S tou charitou to byla nadsázka, samozřejmě ať si s nima dělá co chce, ale každá se z toho neposere, vy rozumprdové ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nebojíte se, že Vás žena zažaluje za znásilnění?
    Zcela ne. Mám to ošetřené jinými způsoby.

    Jinými způsoby... jaképak to asi budou :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden z důvodů proč si hledám ženskou ze stejné sociální vrstvy :-) Prachatý ženský takhle prostě nezlomí, leda že by je bralo aby byly chvilku za štětku, což podle mejch zkušeností bere kupodivu celkem hodně ženskej .... takže možná má štěstí i tam :-) Takhle z auta jsem to tedy nikdy nezkoušel, ale můžu potvrdit, že když se nabídne na seznamce zajímavej obnos celkem hodně ženských na to kývne a zdaleka nemusí jít o desetitisícové sumy. Ošetřit zažalování? Stačí si to celé nahrát na skrytou kameru, to jako důkaz bude stačit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. je to bohužel tak. Ohledně sociální vrstvy - ono to není vždy jen o penězích. Ono těžko chudý dělník bude mít za manželku podnikatelku nebo investorku. to se děj pouze v romantických filmech, aby se mohla namasírovat citlivá ženská duše. O čem si budou ty dva asi povídat? Jeho těžko bude zajímat do jakých podílových fondů bude asi za rok investovat nebo jaký je asi cash flow konkurenčního podniku, který hodlá odkoupit. A jí nejspíš nebude zajímat jak se kde s klukama z práce sťali a kolik pivsonů do sebe nalámali. A naopak. Svůj k svému... ale existují i vyjímky. je to jen můj názor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda není to jen o penězích.Mám jednoho kamaráda,který podobnou věc praktikoval (nevím,jestli ještě praktikuje),ale bez peněz.Chodil nebo jezdil po Praze a když se mu nějaká žena líbila zeptal se jí rovnou zda by se s ním nechtěla pomilovat.Facku dostal jen dvakrát a většinou se víc jak pěti žen nemusel ptát.

      Vymazat
  9. Zajímavá úchylka.:) Přijde mi to strašně laciné a jednoduché zlákat ženu penězi, ale proti gustu ... asi jsem pořád romantik když mi přijde lepší svádění u večeře a jiných místech, než rovnou vybalit 20000 a když to nevyjde, tak to udělat u další procházející znova. Snad má naprostá většina žen svoji důstojnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peter ... bohužel nemá :-/ Podívej se na dnešní společnost, už vůbec nejsou důležité nějaké ideály nebo důstojnost. Důležité je narazit si bohatého frajera a mít se dobře. Je úplně jedno, že dotyčný podojil státní rozpočet a korupce je naprosto evidentní nebo je to šéf podsvětí ... stejně ho Cosmopolitan nebo nějaký jiný časopis pro ženský ukáže jako nejlepší možnou volnou partii měsíce a když je ještě k tomu hnusnej jak noc tak se napíše, že má sexy mozek :-) To mi připomíná jeden vtip ... Cestující říká letušce: "Slečno vyspala by jste se se mnou za milion?" Letuška říká: "Ano klidně." "A co takhle za tisícovku" "No dovolte jsem snad nějaká štětka" "To už jsem si přece ujasnili teď licitujeme o ceně" :-)

      Vymazat
  10. No, ten kdo to uz takhle nabizi, sexualitu tak vnima, takze zadny div, ze se na to zensky chytaj ;-)) Ale stejne si myslim, ze to nebude jen o prachach, ale i o charisma toho chlapa, kdyby dobre vypadal, muzou zensky vahat, ale nejakeho uslintaneho jich vezme daleko min, mozna spis opravdu ty nejvetsi zoufalky.
    Takze tezko rict, jestli je to v takovem pripade o penezich, mozna je to takovy bonus, ktereho je jim lito nevyuzit.. :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Nevíte, kudy ten chlap jezdí? :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Takového týpka jsem jednou potkala, ale už je to hodně let. Zastavilo vedle mě auto a ten chlap pořád přihazoval, i když jsem ho důrazně odmítala. Byl to sympaťák, kdyby mě pozval na rande, tak bych šla, ale takhle mi připadalo, že je asi úchyl s nezvyklými praktikami. Nedokázala jsem si v hlavě srovnat, proč mi nabízí peníze, když je hezký, sympatický, šarmantní... Utekla jsem.
    Nenalákal, zastrašil. Holt nejsem zlatokopka.

    OdpovědětVymazat