Počet zobrazení stránky

neděle 26. února 2012

10 signálů, že protějšek nemá zájem :(



1- Je rezervovaný a vážný.
Na schůzku se pečlivě připravujete a těšíte se, že poznáte někoho nového. Představujete si, jak se protějšek asi bude ve vaší společnosti chovat, cestou na rande si předříkáváte témata a mnozí si ještě před schůzkou nastudují pečlivěji informace z jeho profilu. Znám i případy, co si tisknou a nosí s sebou i fotky protějšku, aby ho poznali. Zkrátka se na rande připravujete a jsme napnutí a nedočkaví. Z psaného projevu Vám přišel protějšek sympatický a s jeho názory souhlasíte, ale bude to tak i v realitě?

Pokud na schůzku dorazí váš partner a nepozná vás, je první problém. Pokud při úvodním seznámení vyčtete z jeho výrazu známku zklamání nebo šokování, pak ještě neztrácejte naději. Nyní máte šance 50:50 a pokud se necítíte zrovna král/královna krásy, snažte se protějšek zaujmout Vaší největší předností (humor, znalosti, společný zájem) o které víte, že jste si psali a bavilo vás to si o tom psát či se na to partner chytal. Pokud se na schůzce vzhledově poznáte hned, vše by mělo být v pořádku a první krok je nejspíš kladný, protože protějšek by na rande nešel, pokud se mu z fotky nelíbíte.

2- Dívá se letmo na hodinky
Pokud po nějaké chvíli začne protějšek sledovat hodinky (ať už nenápadněji tím stylem, že si nastaví ruku tak, aby se mohl kouknout co nenápadněji, nebo pohled na hodinky naprosto suverénně již neskrývá), je něco v nepořádku. Je možné, že má po rande obchodní jednání (ano i ženy mají obchodní jednání :) ), na kterém mu záleží a je nervózní. To je ale v tom případě jeho chyba, že si před důležitou schůzkou dává rande. Neměl by to dělat. Pokud však cítíte, že sleduje hodinky z nudy, nejspíš by se nejradši viděl někde jinde. Pro sebevědomější povahy radím, aby se rovnou zeptali „nespěcháš někam“, nebo „pokud chceš schůzku ukončit, můžeme tedy zaplatit“. Třeba z něj vypadne, že má opravdu nějaký problém a rozpovídá se. Můžete ho tak podpořit a připravit mu příjemnou atmosféru. Ve většině případů to opravdu znamená „E.T. volat domů“….

3- Hovoří o tom, co musí dnes udělat a jak je to důležité
Tyhle věci patří nejspíš do stejné kategorie jako sledování hodinek. Někdo sleduje hodinky, někdo mluví o tom, jak dnes má naspěch a co vše musí ještě udělat. Je ostatně fuk, zda je to pravda nebo ne. Pokud protějšek mluví o tom, že potřebuje udělat večer to a to, je to známka opět nějakého neúspěchu schůzky. Opět je však možnost, že toho má vážně po rande dost, ale pokud Vás na to upozornil před schůzkou, berte to jako palec dolů.

4- Nezajímá se o vás
Když pomineme chronické honiče ega a samolibé metrosexuály, co skloňují pouze v první osobě, nezájem z jeho strany o cokoliv o vás je také znakem, že jste protějšku moc do oka nepadli. Mluví převážně o sobě a nepokládá otázky? Vy se „vnucujete“ do konverzace svými zkušenostmi a sami mu musíte říkat svoje názory? Divné. Pokud to není opravdu nějaký idiot, měl by se zajímat i o vás. Pokud to tak není a vy celou schůzku posloucháte pouze jednu stranu, nemá to opět cenu.

5- Povídá, že se na seznamce nenajde nikdo normální/pro něj
Klasický obranný mechanismus je nadávat na seznamky a na jejich uživatele. Neustále říká, že byl/a na x-schůzkách a nikdy nepotkal/a někoho normálního, všichni jsou úchyláci/úchylačky, zlatokopky a exoti, či že tam nikdy nenajde to, co by chtěl/a? Varovný signál. To, že někdo pomlouvá seznamky neznamená, že jsou tam samí exoti, ale znamená to, že si ty exoty vybírá (i podvědomě) či nehledá tam, kde by měl/a . Tím pádem vám dává najevo, že patříte mezi ně.

6- Rozhovoří se bez ostychu o svých ex či nevydařených vztazích
Protějšek se vám zdá celkem fajn, ale do té doby, než se rozhovoří o tom, kolik měl partnerů, jak byli spolu a v horší variantě o nich nemluví zrovna hezky. Varovný signál číslo jedna – nechcete být další „hajzl či zlatokopka“ na řadě, nebo ne?
V druhém případě říká, jak má svojí/svého ex pořád rád a jak se vídají. Jak by chtěl vrátit čas a jak mu s ní/m bylo velmi dobře. Takové lidi na seznamce nemají co dělat, protože seznamovat se chodí s uzavřenou minulostí a čistým štítem. Pokud toto zaslechnete od protějšku, okamžitě berte rohy na ramena či poznamenejte, co tedy na seznamce hledá. Psychická nevyrovnanost některé lidi nutí dělat zoufalé kroky a myslí si, že vytlučou klín klínem. A ve finále pouze zmaří schůzku či v horším případě ublíží někomu jinému.



7- Mluví o věcech, které by spíš ženu/muže odradily
Když už o vás opravdu nemá zájem, bude o sobě mluvit otevřeně a bude se snažit zanechat co nenegativnější dojem, aby jste pochopili, že on není ten pravý. Dělají to vesměs slaboši a ženy, co mají problém někoho odmítnout a myslí si, že vám to dojde. Říká o sobě jak má dluhy, jak miluje svojí maminku/ex, jak si neumí vyprat ani vyžehlit apod.

8- Nedívá se ti do očí a snaží se při rozhovoru uhýbat pohledem
Tohle je dost spekulativní. Do očí se vám podívá pouze při pozdravu, jinak se snaží pozorovat všechno okolo. KROMĚ VÁS. Nezoufejte, toto není ještě známka toho, že jste pro něj neatraktivní. Protějšek může být pouze opravdu stydlivý a nemá tu odvahu se dívat do očí. Pokud na něm pozorujete náznaky nervozity, neházejte ho ještě do jednoho pytle mezi lasery. Dejte mu ještě šanci.

Pokud se Vám však zdá, že partner je sebevědomý a normální člověk, nejspíš to opravdu bude známka nezájmu.

9- Na konci schůzky pospíchá s rozloučením a zaplatí sám za sebe
Blíží se konec schůzky a vy s napětím čekáte co dál. Muž však vytáhne peněženku a řekne si o svojí část účtu. Žena muže odbije a i když on chce zaplatit útratu za oba, striktně naznačí, že si svojí zaplatí. Tak, jako peněženka na stole znamená pro číšníky výzvu k zaplacení, tyhle signály znamenají neúspěch. Bohužel, rande opravdu nevyšlo.

10- neozve se.
Abychom završili náš žebříček potvrzením, že to dopadlo opravdu špatně, je tu poslední znamení. Prostě se neozve, nebo nereaguje na vzkazy. V lepším případě Vám to napíše rovnou či řekne na závěrů schůzky. Většina lidí však nemá tu odvahu a buď dělají mrtvého brouka, nebo to napíšou až po schůzce.
To však neznamená, že na seznámení s vhodným partnerem zanevřeme, neotevřeme již nikdy náš profil a vykašleme se na všechno. Nebudeme si kupovat žádné papuče za 4,50 a televizní deku z Teleshopu, nebudeme se doma mazlit s perskou kočkou a nezavřeme se po zbytek života u televizních seriálů a láhví vína. Budete to zkrátka zkoušet dál, protože aby člověk našel zlato, musí probrat hodně písku. Pamatujte na to a nenechte se odradit neúspěšnou schůzkou :)


PS: pokud Vás napadají nějaké další signály o nezájmu či budete chtít doplnit nějaké informace k článku, opět uvítám Vaše komentáře :)

11 komentářů:

  1. Královno, ani tu, ani na FB nemůžu narazit na email na Tebe, jsem slepá, nebo se chráníš před uraženou mužskou ješitností? :-) Mám taky svou trošku do mlýna...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, určitě se nechráním, mám ho ve svém profilu zde :)
    je to seznamkova.kralovna@seznam.cz, budu se moc těšit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se omlouvám, tady mi profil nešel otevřít a na FB jsem adresu nenašla. Zkusím vzpomenout na něco publikovatelného a pošlu, jsem ráda, že v tom nejsem, resp. nebyla jsem sama :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní čtenářko, moc se omlouvám, ale v těch záplavách mailů a spamů či nechutných a necudných výzev k rande či sexu se mi Tvůj email ztratil. Budeš tak hodná a zašleš mi ho znovu? Byla bych velice ráda a mrzí mně jeho ztráta :(

    OdpovědětVymazat
  5. "Pokud na něm pozorujete náznaky nervozity, neházejte ho ještě do jednoho pytle mezi lasery."

    Ach ten Word :o)

    OdpovědětVymazat
  6. jo, lasery a odbije bych opravila ;-))))) Predpokladam, ze jde o loosery a situaci, kdy zena muze odbyde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. I am so sorry :)
    snažím se už se sebou něco dělat, opravdu :)

    OdpovědětVymazat
  8. "Než člověk najde zlato, musí probrat hodně písku." - Přesně to na dnešní dobu sedí. Najít nějakou holku, se kterou bych si dokázal představit opravdovej vztah, je to asi jako hledat zrnko zlata uprostřed Sahary. A to si myslím, že nejsem nijak přehnaně náročnej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To proto, že si čeští muži svoje ženy nevychovávají. Potom je tu spousta diskotékové a kancelářské spodiny ( zlatokopek, vykozených štětkoidních vzhledů - jak to tu nazval někdo přede mnou apod. ). Muži některých národů si ženy vychovávají, a to nejen své, ale i cizí, a potom se tam hezky žije ( a nemusí ani dlouho vybírat nebo často ). Sice takové ženy nejsou zářné krasavice, ale jsou hezké uvnitř. Prostě trvalá dlouhodobá práce a pro blaho celé společnosti se vyplácí. Oproti tomu sobectví a chamtivost ( jen pro sebe a krátkodobě ) vede vždy k utrpení.

      Vymazat
    2. Ty děláš, jako by se to mužů netýkalo. Narazit na slušného chlapa, použitelného pro život, to se dneska rovná pomalu zázraku. Zato mamánků, egomaniaků, zbabělců a pijavic je všude spousta..

      Vymazat
  9. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat