Počet zobrazení stránky

pondělí 20. února 2012

příběhy pana Kolíka

Ráda bych Vám představila mého "kolegu" a čtenáře, který nám bude pravidelně přispívat svoje příběhy ze seznamování na internetu. Bude tu tedy pohled z ženské strany a zároveň z mužské strany.

můj nový kolega je pan Kolík.
Mladý, inteligentní, bohatý a perspektivní chlap. Zaměřený převážně na zlatokopky a na slečny, co hledají mladého a finančně zajištěného muže. Rozhodl se tuto skupinu seznamkových lovkyň poznat blíže. Možná si někdo řekne, že to není fér zneužívat slečny a zbytečně je lákat na setkání a peníze. Ale...věřte mi, že některé slečny si o to opravdu přímo říkají a z jejich fotek a profilů je jasné, že s automechanikem a studentem nezahodí ani řádku. Všechno dosvědčuje to, že na normální pozvání zkrátka neodpoví, ale na finanční odměny reagují téměř okamžitě. Normální holky jsou tedy vstupní zkouškou vyloučeny a nemusí se ničeho bát :)

Dovolím si jeho příběhy doprovázet ilustracemi :)


pan Kolík nám bude přinášet pravidelné zprávy z jeho setkání. Těšte se, opravdu jsem místy padala smíchy ze židle :)






Tak po zalovení ve vodách internetových seznamek se na udičku chytl první kousek.
23 letá, štíhlá a poměrně atraktivní K. Měla v profilu fotky s typickými atributy …. např. opřená a nějakou Audinu se slovy … to je krásné autí a pak také několik fotek v plavkách a ve spodním prádle. Nejdřív jsem se jí oslovil jako průměrný kluk a pozval jí na kávu. Napsala arogantní zprávu v duchu, že bez fotky většinou ani nereaguje a jestli si jako myslím, že jí oslním blbou kávou (pár podobných oslovených podobných profilů ani neodpovědělo :-). Napsal jsem jí tedy znova z jiného profilu jako podnikatel, který hledá přítelkyni na cesty po luxusních destinacích. Poslal jsem jí svoje vyšperkované foto a pozval jsem jí rovnou do nejdražšího podniku v kraji. Chytla se okamžitě. Aby iluze byla dokonalá, poslal jsem pro ní po domluvě taxi na místo které si určila a sešli jsme se přímo před vybranou restaurací.


K vypadala celkem stejně jako na fotkách, byla rádoby dobře oblečená, šaty sice na první pohled relativně pěkné, ale z levných a nekvalitních materiálů a v ruce fake kabelky LV (Louis Vuitton). Asi na fotkách vypadám buď o hodně lépe nebo o hodně hůře, protože se někam vytratil její sebejistý elektronický projev :-) V tomhle podniku a troufám si říct, že i v podniku podobné úrovně byla evidentně poprvé. Personál nás usadil ke stolu, přišel k nám sommelier, objednal jsem portské jako aperitiv a neperlivou vodu. Pak následoval malinkatý předkrm v podobě pozornosti podniku a pak klasický předkrm což jsem si já dal zvěřinovou paštiku a K si dala vejce s černým kaviárem. Podle výrazu v obličeji který později měla usuzuji, že jí to moc nechutnalo, ale zvládla to statečně :-) Po vybrání předkrmu následoval výběr z hlavních jídel. K se chtěla ukázat a vybrala si jednu z nejdražších položek …. humra :-) Já jsem si objednal halibuta a k tomu láhev Moët & Chandon. Během konverzace jsem se dozvěděl, že do teď potkávala samé lůzry a tragédy, vůbec jí třeba nekoupili dárek k narozeninám nebo k Vánocům a v restauracích za ně ještě musela někdy i platit! (To poslední řekla asi proto abych náhodou nenabídl možnost, že se o účet tak nějak emancipovaně podělíme :-)

Když nám přinesli jídlo a já viděl jak K zápasí s krunýřem humra bleskla mi hlavou myšlenka: „Že bych přiobjednal ještě šneky?“ :-) Až do objednání druhé lahve šampáňa vcelku nuda, ale Moët asi K zachutnal a vůbec se neupejpala si pořádně přihnout. Po nějaké době začala být nejdřív veselá, pak veselá a hlučná a když jsem si musel odskočit tak jsem jí po návratu našel u mořského akvária jak se snaží rukou vylovit jednu z rybiček :-) Majitel restaurace mi zcela netaktně naznačil, že bychom se měli zdejchnout. Zaplatil jsem tedy a měl jsem se k odchodu. Na K to ale asi nějak padlo plnou vahou, protože měla problém jít rovně. Podepřel jsem jí tedy a to jsem asi neměl dělat. Kousek od restaurace při čekání na taxík zahlásila: „Je mi nějak blbě“ a prakticky v zápětí mi pozvracela kalhoty. Když se dostatečně vyvětrala, ohnutá přes zábradlí, nastoupila do přivolaného taxíku a zmizela.



pan Kolík

10 komentářů:

  1. Tak tohle je dokonalý článek...:D Jsem se fakt pobavila...

    OdpovědětVymazat
  2. Orientačně: Na kolik ta sranda přišla? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych se zeptat jak můžu kontaktovat seznamkovou královnu? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neni divu, ze ji bylo zle po kombinaci portskeho a champagne k veceri, to bych asi vyzvracela taky. Ovsem to nemeni nic na tom, ze slecna byla jaksi zlatokopka na spatnem miste a pod urovni.
    http://requirespassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny clanok,aj ked u nas myslim v Ba je to podobneee a tkamer s kazdou..smutne co uz..inak loli,tie fotky z Tokya su...krasne..raz tam pojdem pozret..:)

    OdpovědětVymazat
  6. MNo jestli tkhle dopadnu, tk me prosim zabijte !!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat