Počet zobrazení stránky

úterý 31. ledna 2012

pusinka jako Agátka :)

omlouvám se za neaktivitu na mém blogu, nějak se mi to vše nakupilo a nevím, kam dříve skočit. Připravila jsem pro Vás takový "rychlopříspěvek", abych trochu ukojila lačnost po novém skandálním příspěvku, který uveřejním v nejbližší době. Měla jsem totiž další rande :) A opět jako vždy, dopadlo velmi tragicky :)))

Surfovala jsem po amerických seznamkách a objevila jsem nový americký trend teenagerek - našpulená pusinka, peroxidové vlásky a co nejzdravější opálení. Kluci, vyberete si?:)))








a kdopak z dam vyhraje anketu na ksicht roku? anooooo je to všem známá paní z aukra v sexy svetříkách, topíčkách a super sexy tílečkách a tuničkách :)





otázka na chlapy: co je lepší? probudit se vedle Aukro paní když nemá make-up nebo probudit se vedle Aukro paní s make-upem :D:D kdo bude hlasovat v anketě, dostane telefonický kontakt na HajzlaNaEntou (nebo na mně :) :D:D

11 komentářů:

  1. Úplně nejlepší by asi bylo neprobouzet se vedle paní Aukro vůbec... :D

    OdpovědětVymazat
  2. No já teda mlčím, ale mně se jednou povedlo probudit vedle... no skoro podobné to bylo. Ale to bylo dávno... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. V tomto případě není sebevražda žádná ostuda. Ani její..:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě hlavně fascinují ty jejich rty. Netuším, jak došly k tomu, že se někomu líbí něco, co vypadá jako kdyby byly pobodané vosami. A co se otázky týče, riskl bych to bez makeupu. Jsem dobrodruh.

    OdpovědětVymazat
  5. radsi vubec, ale kdyz uz, tak bez makeupu. lepsi zrudicka bez oboci, nez zruda s rozmazanym bordelem vsude okolo...

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá, jako by si některé z nich špatně přečetly návod k jisté hračce a použily ji na nesprávnou část těla. Výsledek správně použité hračky ale vypadá dost podobně...

    OdpovědětVymazat
  7. Teď k nám děti zdálky letí kačer...Strašné!

    OdpovědětVymazat
  8. Vaše komentáře mně pobavily :))) jsem ráda, že to vidíme nejspíš všichni stejně.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší by pro mě bylo neprobudit se vůbec.

    OdpovědětVymazat