Počet zobrazení stránky

úterý 10. ledna 2012

Jarda (44)

Další randíčko za mnou a přináším svůj pravidelný report.

Pána jsem znala z dřívějška, byli jsme již jednou společně na kafíčku. Naštěstí máme mezi sebou vyjasněné vztahy a duch druhé schůzky se nesl v přátelském stylu. Nepřipadal mi tehdy nijak extrémně úchylný či divný, i když mi při prvním kontaktu přes seznamku překvapil důvodem, proč nemá hlavní fotku v profilu. Prý údajně díky tomu, aby ho nerozmazával Blesk či Aha!. Já jako ostřílená Královna seznamek :) takové reakce procházím celkem již bez vzrušení - tyhle argumenty mi přistávají skoro v každém třetím emailu. Kdybych tomu vždy skutečně věřila, Stesti.cz či Seznamka.cz by se nejmenovaly tak, jak se jmenují, ale jejich název by nejspíš byl "luxury-vip-meeting-pro-bohate-a-slavne.cz".

Seděla jsem v baru a čekala na něj. Přišel velmi rozjařený a dobře naladěn, olíznul mně z obou stran na pozdrav a sedl si ke mně. Jeho sebevědomí stejně jako u boxera bylo opravdu velmi nadprůměrné a kdyby mělo ostré hrany, dokázalo by zabíjet okolí. Pokynul na servírku a hodil jí na stůl stovku s pocitem, že "já jsem ten, na kterého jste tu všichni čekali." Jeho hlasité a sebevědomé vystupování přilákalo pozornost v baru a já se cítila najednou jako kdybych seděla na židličce v latexovém oblečku Catwoman, když jsme se najednou stali centrem vnímání okolí. Vzpomínka na jeho SMS, kdy popisoval, jak se s radostí oddává tantrickému sexu a duchovním erotickým prožitkům mi ještě více dodaly nejistotu při tomto setkání, i když jsme se domluvili na přátelské schůzce. Naklopila jsem do sebe sklenici vína, abych tohle zvládla. Opravdu jsem nestála o pozornost a nebylo mi to v takové spojitosti opravdu příjemné.

Po chvíli, co jsme si povídali, mu začal zvonit telefon a po jeho zvednutí mohl celý bar vědět, že je úspěšný a že dnes byl v hlavním vysílání zpráv na jedné naší televizní stanici. Chválil se do telefonu a děkoval za přání. Po deseti minutách měl další telefonát a vše začalo na novo. Opět hlasitá děkovačka, projevy radosti ze sebe samého a jako minule také náležitě hlasitým způsobem. Tentokrát se celý bar dozvěděl, že je opravdu velmi slavný a že jeho PR je vražedně úspěšné. Nyní jsem si připadala jako kdybych seděla na židli bez oblečku Catwoman, ale naprosto nahá, s kabelkou a jehlovými podpatky. Bylo mi opravdu trapně z jeho hlasitých sebestředných telefonátů. Nakonec mu nejspíš volala manželka, proto mi nechal 15 minut sedět na baru samotnou, kde jsem opět do sebe nalila další červené víno. Jakmile totiž odešel, začal šepot a hlasitý smích, který jsem pochopitelně čekala. Ufff!

Poté, co jsem se dozvěděla, jak jeho syn je děvkař a je to jeho mazlíček, druhý syn je panic a nezajímají ho děvky ani bordely, jsem vážně uvažovala o další skleničce vína. Jeho zaměstnanci údajně musí dělat naprosto všechno a kdo odmítá dělat něco, co nemá v popisu smlouvy, dostane celkem nekompromisní vyhazov a řádné odstupné neexistuje. Člověk si pak pomyslí, že když se takovým způsobem chová k zaměstnancům, jaký je to asi člověk v běžném životě. Nicméně opravdu svému oboru rozuměl a já z té schůzky nakonec odešla s několika nápady, které využiji ve své pracovní činnosti, což opravdu není na škodu. A s ranní kocovinou.

PS: zkušení češtináři, předem se omlouvám za množství špatných slovosledů, gramatických chyb a nekvalitních slovních spojení. Opravdu to není účel vás tím nějak pohoršit. Pokud budete tak hodní, prosím, opět mi napište seznam hrubek a já se poučím :) Pomůžete tak mojí češtině, z diktátů jsem měla červená prasátka a černé puntíky. A ze slohů dokonce čtyřky, které bych v dnešní době uvítala někde jinde než na papíře :) Moc vám děkuji :)))

4 komentáře:

  1. K té češtině: "...proto mi nechal 15 minut sedět na baru samotnou".
    Píše se mě a ne mi. Mi jenom ve třetím pádě (komu, čemu).
    Jinak velmi zajímavé články :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za opravy, přesně takové konstruktivní korekce uvítám. Vím, že nejsem v psaní moc dobrá a děkuji že mi pomáháte opravovat hrubky

    OdpovědětVymazat