Počet zobrazení stránky

neděle 8. ledna 2012

Příběhy můžu aneb "i muži to nemají na seznamce lehké"

Nyní je čas na příběhy pánů tvorstva. Nasbírala jsem několik postřehů od kamarádů nebo od samotných randících chlapů. Některé opravdu stojí za to. Příklad toho, že nejen mezi muži se najdou lidé, co dokáží opravdu velmi šokovat.

Adamův příběh:
Když jsem randila na seznamce, seznámil jsem se tam s nějako holkou, která tvrdila, že je dlouho sama a hledá kamaráda na pokec. Byla hodně hezká a tak jsme si vyšli ven. Neznal jsem toto město, protože jsem se sem přistěhoval za prací a tak jsem byl rád, že mi ho někdo ukáže. Byla velmi milá a po pár minutách procházky oznámila, že je jí zima a dostala hlad. Zeptala se, zda bychom nešli do restaurace. Nebyl jsem nijak proti a ona navrhla místo. Když jsme tam přišli, všechno bylo nějaké nóbl. Na lístku byly dost exotické pokrmy a ona si objednala humra a krevetovou polévku, creme brulee. Mávl jsem rukou a objednal si také něco. Naházela to do sebe rychlostí blesku a poté chtěla jít. Požádal jsem číšníka o účet a když mi ho přinesl, myslel jsem, že na účtu omylem přiklepli o jednu nulu navíc. No nic, vytáhl jsem peněženku a při placení jsem si pomyslel, že půl výplaty je totálně v čudu. Sladce se na mně usmála, rozloučila se a já poté viděl, jak nastupuje za rohem do auta, které řídil jiný muž.

Martinův příběh:
Hledal jsem nějakou vhodnou holku na sexuální vztah. Přišlo mi spousta nabídek a když jsem vyfiltroval nabídky typu „100 000 a jsem na týden tvoje“, nebo „přijď se uspokojit do nově zavedeného privátku“, či „boubelka na mateřské hledá tvrdý sex“, vybral jsem pár vhodných kandidátek, které by byly vhodné k omotání okolo mého klacíku. Obzvlášť se mi líbila jedna blondýna a tak jsem si s ní dal schůzku.
V den setkání jsem byl na smluveném místě a místo blondýnky přišla malá „prostorově výraznější“ cikánka, který vypadala jako kuželka na bowling. Ale s tím rozdílem, že svoje koule bych jí opravdu nesvěřil. Začala mně tahat do svého bytu, kde je prý údajně ta blondýna z fotky, protože se prý bojí schůzek kvůli úchylům. Poslala jí, jako svojí kamarádku, aby mně přivedla. Neváhal jsem a vzal nohy na ramena.

Honzův příběh:
Setkal jsem se s jednou slečnou, která mi psala dlouhé emaily já jsem je rád četl. Nebyla sice zrovna bohyně Afrodita, ale měla něco do sebe, proto jsem se s ní rád sešel. Domluvili jsme se, že se sejdeme v kavárně. Už tam čekala a já jsem si přisedl a řekl „ahoj“. To jsem však ještě netušil, že to bude jediné, co za dvě hodiny řeknu. Slečna spustila neuvěřitelný monolog a i když jsem se snažil nadechnout a něco říci, okamžitě spustila další myšlenku. Neuvěřitelné, opravdu jsem dvě hodiny seděl jak opařený a přemýšlel, jak někdo takový asi funguje ve společnosti. Poté, co jsem si v hlavě už probral snad všechno, co jsem si potřeboval vyřešit, jsem se zvedl a řekl poslední slovo. „Platím“.

Ivanův příběh:

Psal jsem si s jednou holkou a byla velmi krásná. Měla naprosto úžasné fotografie, které fotil profesionál. Nemohl jsem se vynadívat a těšil jsem se, až navrhne setkání. Na fotkách měla dlouhé nohy, neuvěřitelně krásnou pleť a bohaté vlasy, jasně modré oči a celkově na mně působila moc eroticky, proto jsem se vážně těšil, že z toho třeba něco bude.
K mému zklamání jsem dorazil na místo a nikdo nikde. Pořád jsem čekal a čekal, na druhém konci stepovala také pořád nějaká holka ve vytahané mikině, sepraných džínách a kouřila jednu cigaretu za druhou. Když už jsem se měl k odchodu, holka se posunula směrem ke mně. Už už jsem chtěl odpovídat, že drobné nemám a nekouřím, ale ona řekla svoje jméno. Myslel jsem, že mně odvezou. To, co přišlo na schůzku, naprosto neodpovídalo fotce, i když jsem v ní poznal základní rysy. Ano, byla to opravdu ona. Pánové, varuji vás – vyžadujte reálné fotografie, ať nejdete domů s prázdnou hlavou a plným pytlem.

Markův příběh:

Přišel jsem na chat na lide.cz a jediné, kde to žilo, byla místnost Tvrdý sex. No co, řekl jsem si, trochu se pobavím. Narazil jsem na super holku, skvěle se mi s ní kecalo, byla taková správná a zdálo se mi, že chlapům strašně rozumí a chápe mně. To se mi nikdy nestalo. Nechtěla sex hned, ale ráda by si údajně sedla na kávu, pokecala, pak bychom mohli jít k ní domů. Poslala mi vzrušující fotky, kdy jsem byl okamžitě rozhodnutý se s ní sejít. Počkal jsem si, až se mi svíčka v rozkroku rozpustí na klasickou velikost a vysprchoval se. Sešel jsem se s ní a hned mi bylo něco divného. Byla velmi vysoká a měla mužské rysy. Hned mi bylo jasné o co jde a zeptal jsem se na rovinu. Odpověděla mi, že je holka v těle muže a já myslel, že se propadnu. Od té doby jsem na chaty nevlezl a začal jsem si vážit svojí stávající přítelkyně, vztahová krize byla zažehnána.

Johanův příběh:
Povídal jsem si jeden den s holkou, která byla docela sympatická. Vypadala, že je docela akční a radši než chatování si povídá osobně. Proč ne, souhlasil jsem se schůzkou. Na smluvené místo jsem dorazil a čekal tam. Přišla nějaká holka, která vypadala, jako že by to byla právě ona. Usmál jsem se a chystal jsem se jít za ní. Ona se najednou zarazila, podívala se na mně a co udělala pak, naprosto jsem nechápal. Povytáhla obočí, rozběhla se a nastoupila do tramvaje, která už už zavírala dveře. Na sms nereagovala. Vracel jsem se domů s pocitem, že se nejspíš objednám na plastickou operaci.

Danielův příběh:
Jsem podnikatel a hledám nějakou milenku, se kterou mi bude dobře a mimo sexu s ní budu i kvalitně trávit volný čas. Manželku mám, ale ta mi stejně jako ostatním mužům mého postavení zkrátka už nestačí a přiznávám to na rovinu. Kamarád mi dohodil nějakou holku, která údajně koluje mezi podnikateli a je modelka. Řekl jsem si, že fajn. Uvidíme co umí. Přišla chrastící kostřička s vuittonkou na zápěstí a dlouhými gelovými nehty, u kterých jsem musel přemýšlet, jak asi s nimi chodí na záchod. Opravdu nepřirozené prodloužené blond vlasy jí zářily v kontrastu s vysolárkovanou pletí. Začal monolog o jejich požadavcích a já jsem naprosto koukal. Prý je její kamarádka Partyšová a chodila na swingem party s Verešovou, ale od té doby co obě chytly ty svoje zlaté žíly, musí pařit s Mašlíkovou a Hanychovou. A s nimi je to nuda. Když jsem se ptal, co studovala za školu, odpověděla mi, že díky kariéře v modelingu nedodělala ani učiliště, ale že má jiné kvality. Poděkoval jsem jí a řekl, že se ozvu. Druhý den mi volal známý, že prý je v sexu stejná, jako s mozkem: „kde nic, tam ani smrt nebere“. Poděkoval jsem jí druhý den za schůzku a popřál jsem jí na lovu hodně štěstí.

Standův příběh:
Sešel jsem se s jednou maminkou, která mně velmi přitahovala. Děti vlastní nemám, ale nebyly pro mně nikdy překážkou. Na schůzky jsem však myslel, že dorazí sama. Přišla se svými dětmi, sedmiletou holčičkou a pětiletým chlapečkem. Nebylo mi to nepříjemné, ale nepředstavoval jsem si rande zrovna v dětském koutku. Začala mi vyprávět, jak se Martínek počůrává a kolik stojí Aničky potřeby do školy. Šišlala na děti a používala výrazy, které se nesly kauzou "mimibazar", jako jsou například mimísek, lulat, těhulka a papů. Celá naše schůzka byla vlastně o jejich dětech, jako kdyby jí odumřela druhá půlka mozku.
Vrchol všeho bylo to, když mi malého posadila na klín a řekla "zůstaň na chvíli u tatínka, Anička se chce vyčůrynkat." Počkal jsem, než se Anička s její maminkou vylulají, předal jsem mimíska Martínka ex těhulce, dohamal jsem své papů a šupajdil jsem rychlounce bydlenkat do svého bytečku.

PS: toto vše se OPRAVDU těm chudákům stalo :)

10 komentářů:

  1. Jako vždy super článek, ale musím být za grammar naziho-to XXXovo příhoda zní fakt hrozně! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. díky Markét za grammar nazi :) opravila jsem a snad se to čte lépe. potřebuji občas takto trknout :) stejně děkuji i Kačence na FB.

    OdpovědětVymazat
  3. Kruté a pravdivé. Tak si říkám, jednu dobu jsem se po jisté krizi seznamoval přes seznamky a inzeráty, tak si říkám, že bych něco sepsal. Nějaké zajímavé příběhy z vlastní zkušenosti jsou. Co vy na to? Zkusím něco hodit na papír a poslat vám to.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé Tome, budu opravdu moc ráda :) těším se!!

    OdpovědětVymazat
  5. Pokaždém novém článku se dlouho směju a nakonec si povzdechnu: "Díky bohu za mého úžasného přítele."

    OdpovědětVymazat
  6. Dělat to, co bylo provedeno Johanovi, by mohlo být pro nějakou krutou dívku docela zábava:) (že já nejsem holka...)
    Daniel je pěkně nesympatický...muž jeden s postavením...

    OdpovědětVymazat
  7. Je to zajímavé. Když si dá inzerát holka bez fotky, tak má během 20 minut zavařenej e-mail. Když si ho dá kluk s fotkou, tak nemá za 14 dní obvykle ani jednu odpověď. Podobně to funguje i když se na inzerát odpovídá. Když kluk odpoví na inzerát, tak v 99 případech ze 100 nedostane už odpověď zpátky. A pokud náhodou ano, tak si s ním ta dotyčná stejně vymění tak 2 vzkazy a pak si s ním přestane psát (a to jí ten kluk ani nemusí psát čuňárny nebo divný věci). A když už se náhodou sejdou, což je tak jedna tisícina promile všech případů, tak se buď stane něco takového, a nebo se to rande i podaří, ale ta holka sama od sebe nejeví zájem se sejít znovu. Opravdu jsem zažil rande, kdy jsme se celý večer u vína dobře bavili a zas tak dobrá herečka ta holka opravdu nebyla. Pak už jsem ji viděl jenom jednou. Pokud jsem udělal nějakou chybu, tak do dneška nevím jakou.

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto souhlasím s předchozím komentářem. Sedí to jak prdel na hrnec. Šance, že se kluk seznámí na seznamce je 1:1000. A to může mít slušnou postavu, dobré vyjadřování, kulturní a sportovní záliby a já nevím, co ještě :)
    Holky neodpovídají, ty co odpoví, odpoví párkrát. Ty s kterými to směřuje na setkání, často zmizí než se na něčem dohodne. A ty, se kterými se setká a)jejich neúplný profil je převážně zavádějící (je malá/prostorově výraznější) b)nehledá klasický vztah a to už z různých důvodů

    Jinýmy slovy. Oslovením dívky kdekoliv máte asi 100x větší šanci :D

    A ještě k těm příběhům dívek. Vážně zábava. Nechápu, jak takoví typové prošli sítem k osobnímu setkání...

    OdpovědětVymazat
  9. "zůstaň na chvíli u tatínka, Anička se chce vyčůrynkat." Tak to bych asi ani nedopapinkal. :-D

    OdpovědětVymazat