Počet zobrazení stránky

pátek 20. ledna 2012

Pokus číslo 2 - hledá se tatínek

Omlouvám se za neaktivitu, přeci jen toho mám poslední dobou trochu více povinností.
Dnešní článek je věnovaný pokusu číslo 2 s názvem HLEDÁ SE TATÍNEK.

Tentokrát jsem vyměnila červená tanga z minulého pokusu za pohodlné bavlněné bombarďáky, provokativní minisukni za delší sukni ke kolenům, push-upku nechala odpočívat v pokoji a knoflíky u košile jsem si zapnula o dvě dírky směrem nahoru. Smyslem pokusu bylo najít totiž tatínka k mým dvěma dětem. Inzerát jsem nainscenovala tak, aby z něj bylo pochopeno, že opravdu hledám tatínka, co by se ujal mých dětí a jedné osamocené matce, toužící vařit teplé večeře nejen sobě a potomstvu.

Přiznám se, bylo to pro mne těžší, než si hrát na sexuální chlípnici. Bohužel moje biologické hodiny nejspíš začnou tikat tehdy, až už jako žena nebudu moci mít děti a prozatímní mateřský instinkt je na nule. K tomuto pokusu jsem vytvořila velmi decentní fotky, půjčila si od kamarádky dvě děti (kluk 3 roky a holka 2 roky) a idylická iluze byla na světě. Mimibazar hadr :D:D

Co se týká ohlasů na můj inzerát, můžu s klidem říci, že to nebyla snad ani pětina ohlasů, které jsem dostala na svůj pseudosexuální inzerát. Kdo by to řekl,že :D Rozhodla jsem se tedy zapojit svoje marketingové znalosti a tím jsem si nahnala dalších dvacet odpovědí. Tedy celkem asi 40 odpovědí. Vyřadila jsem gaye, ženáče, skryté úchyly a velmi staré pány nad 60 let. Zbylo mi cca dvacet odpovědí, které měli alespoň nějakou úroveň a sešla jsem se s pěti. Tři pánové byli takoví normální klasičtí seznamkoví muži – tzn. Nemastní a neslaní, takový ten klasický průměr. Ale dva zbylí opravdu stáli za to.

Jaroslav:
Tento čtyřicetiletý dlouhovlasý pán měl také svoje děti, avšak dvě holčičky. Přišel na schůzku v teplákách (!!!) a botách podobných prestige, neuvěřitelný pivní břich se mu valil přes tričko a horský svetr. Atraktivní tedy opravdu nebyl. Pochází z vesnice a pracuje u českých drah jako výpravčí, chodí každý den večer po práci do hospody na „jedno“ a hraje s ostatníma chlapama na dědině mariáš. Chvíli jsme si povídali a já využívala svých znalostí o dětech, načerpaných narychlo z mimibazaru, z internetových kaváren a z další míst, kde se houfují maminky. Povídal mi, že má holčičky, co je nezajímají mašinky a vždy chtěl kluka. Manželka prý od někoho utekla „do města“ :) Za celou dobu mluvil převážně on a říkal o svojí největší vášni – o vlakách a lokomotivách.

Když jsem se ho zeptala, zda by mu nevadili moje děti, řekl že holku už nechce, ale potřebuje kluka. Protože by rád měl syna, kterého by od mala učil vlakům, byl by z něj výpravčí na drahách a zasvětil by vlakům také celý život jako on. Proto je na seznamce – hledá maminku se synem, kterému může od malinka vštěpovat tuto vášeň a vychovával by ho převážně on. O holčičku bych se měla převážně prý starat já.

Když jsme odcházeli, linul se za nim takový divný óder, jakoby smíchanina piva a doutníků. Ale byl celkem milý a nemusela jsem se bát, že mi strčí ve výtahu ruku do mých bavlněných, pohodlných maxikalhotek.

Norbert:
Tohle už bylo silné kafe. Čekala jsem ledacos, ale tohle předběhlo veškeré mé očekávání. Na schůzku se dostavil dlouhovlasý, prošedivělý muž. Vypadal velmi pozitivně, to jsem opravdu koukala. Bydlí v Praze sám se svojí matkou v malém bytě. Je mu 36 let a své vlastní děti nemá. Připomínal mi vůdce Vesmírných lidí a průkopníka teorie vesmírných ještěrů z temnot, kteří nás ovládají pomocí čipů na našich kartách.

Hned jak jsme si sedli, začal mluvit o tom, že je věřící. Nevadilo mi to, kdyby najednou nevytáhl časopis s název Strážná věž. Okamžitě jsem si vybavila lidi v metru, kteří tam stáli už v sedm ráno, když jsem spěchala na seminář. Stáli tak i ve tři hodiny, když jsem šla ze školy. Potkala jsem je i ve večerních hodinách, kdy jsme se spolužáky s lahví v ruce brázdili okolo naší školy. Uff

Začal mi pochopitelně vyprávět o svědcích Jehovových, o jejich životě a o kladech pro věřící. Nakonec z něj vypadlo, že by rád našel partnerku, se kterou by společně vychovávali děti v jeho víře. Nevěřila jsem vlastním očím a jelikož mi tyhle vymlejvárny mozku nebaví, rychle jsem zaplatila a zmizela. Až budu chtít mentora, zajdu si na seminář od AmWay :D

PS: třetí mi označil za zlatokopku, která hledá pouze chlapa pro své děti a přiživí se na něm jako parazit. Nechápu, proč tedy odpovídal na inzerát :)

3 komentáře:

  1. Máš na magory čich, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotky jsem doufala, že ses setkala s příznivcem Vesmírných lidí to by bylo ještě vtipnější než Jehovista :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuhle stránku miluju, vždy se pobavím :D

    OdpovědětVymazat