Počet zobrazení stránky

středa 4. ledna 2012

pan Jehlička (43 let)

Jednoho opravdu dost nechutného večera, kdy pršelo, vítr foukal tak silně, že s naší popelnicí dokonce natřel moje auto, načež začalo houkat. Kočka se lekla a shodila ze stolu vázu. Vypnula jsem alarm a s pocitem, že už mně dnes večer nic horšího nečeká, jsem se rozhodla, že opět navštívím staré známé profily a prohodím pár řádek s nějakým fajnovým chlápkem. Čaj byl uvařený, moje kočka pro změnu trhala na cucky mámin gauč a v kuchyni hořela vonná tyčinka, která mi voněla asi jako ranní psí moč na sídlišti. Vzala jsem ze stolu PC a šla se zavrtat do pelechu s vidinou nějakého rozptýlení.

Po pár hodinách jsem si chatovala s nějakým starším chlapem, který byl naprostý srandista a pěkně se mi s nim psalo. Dali jsme se do řeči tak, že jsem nakonec šla spát velmi pozdě. Docela jsme si na chatu notovali, jeho smysl pro humor byl podobný mému a dokonce jsme mezi sebou docela vtipně virtuálně flirtovali. Bavilo mně to a pořád jsem se od PC nemohla odtrhnout a tak jsme se domluvili, že tu budeme opět zítra.

Znovu jsme se na chatu sešli, povídali si a já jsem si pojednou nějak všimla, že začala řeč na mé nohy, zda ráda nosím podpatky na jehle a zda jsem dominantní. Už jsem se začala bát, zda to nebude nějaký podobný týpek jako Jáchym, kterého jsem popisovala v jednom ze svých pozoruhodných příběhů. Odpověděla jsem mu na všechny jeho dotazy a začala jsem se tedy vyptávat také. Ukázalo se, že je to celkem úspěšný podnikatel, který je ve svém životě docela nešťastný, má rodinu a děti, jen mu zkrátka něco chybí. Snažila jsem se tomu přijít na kloub.

Díky anonymitě seznamek a chatů jsem z něj nakonec dostala, co mu schází. A kolega Jáchym od něj nebyl moc daleko. Dostala jsem další svojí ujetou nabídku do sbírky kuriozit. Chlapec Jáchym by se měl učit, v jaké cenové relaci se různé nechutné nabídky pohybují, protože jak jsem si tak nějak všimla, značně podcenil kupní sílu trhu.

„Pokud máš boty na vysokém jehlovém podpatku nejlépe do půli stehen, mám pro tebe nabídku. Nabízím ti tisícovku za to, že se mi v těch jehlových podpatkách projdeš po rukou tam a zpátky. Nic víc. Žádný sex, pouze mi způsobíš bolest. Přijdeš ke mně, projdeš se, odejdeš. Podmínkou je, že ten podpatek musí být opravdu hodně tenký a zakončený nejlépe ocelovou špičkou bez plastového konce.“

Žádné komentáře:

Okomentovat