Počet zobrazení stránky

úterý 17. ledna 2012

Malá motivační výzva...

Nyní mám pro Vás takovou malou motivační soutěž.

Jistě se spousta z mých čtenářů může pochlubit kvalitními hororovými příběhy ze seznamkového prostředí. Vyhlašuji motivační soutěž pro muže i ženy. O hodnotné ceny :)

Posílejte mi svoje příběhy a já je pochopitelně anonymně umístím na web, aby se ostatní také pokochali, na jaké individuum jste kdo narazil. Určitě každý z vás zažil něco šíleného, o co by se rád podělil se mnou i s čtenáři.

A jaká je hlavní výhra? Hm, nedávno jsem dokončila vysokou školu, takže finanční odměna je jaksi z obliga, co můžu nabídnout je maximálně můj šatník a botník či služební auto, ale hadry asi nikoho zajímat nebudou (obzvlášť v mojí velikosti), boty nejspíš možná přilákají pány fetišisty a kdybych služebního Forda věnovala do soutěže, asi by mi v práci nepomohla od smrti ani pojistka na blbost.

Co já vám asi tak můžu nabídnout? Co já asi umím nejvíce? Hm, těžko v mém věku ještě říci, ale jedno vím jistě. Všem, kteří mi pošlou příběhy, vyberu partnera dle jejich požadavků :). Zdrojů mám poměrně hodně, rozhozené sítě mám široko daleko a jistě by se díky nim nějaký vhodný ptáček nebo ptáčnice našla i pro vás. Jak jistě víte, já zkrátka přitahuji úchyly, průšvihy či divné existence. To jsem zkrátka já a jiná nejspíše nebudu. Ale dle zadaných kritérií zkrátka všem vyberu na seznamkách 3 nejvhodnější protějšky, se kterými si můžou dělat, co je jim libo. A třeba z toho bude láska? Nebo taky další trapas :D
A vy mi pak napište, zda jsem se do Vašeho vkusu trefila nebo ne :)

PS: zadaným asi v tomto případě popřeji hodně štěstí a zdaru do dalších let!

email: seznamkova.kralovna@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat