Počet zobrazení stránky

pondělí 23. ledna 2012

ideální partie

Narazila jsem na jedné seznamce na muže, který má opravdu v nicku uvedeno HAJZL NA ENTOU. Je autíčkář, má dobrý vkus a na fotce si dal záležet - muselo být vidět jeho auto a za ní pochopitelně dům.
A co má jako profil na inzerátu? Pod obrázkem je text. Takže dámy, zde máte ideální partii :)
"Když chceš princeznu, chovej se jako princ, neboť s volem jdou jen krávy... "

Takže nejsem Vůl abych bral každou krávu..
Jsem Princ který ví co chce ale taky i očekavá....

jooo a ještě něco

Lásku si nelze vynutit ani vyloudit lichotkami, přichází sama, nehledaná, nečekaná, nežádaná.



5 životních mouder


1. za peníze si štěstí nekoupíš, ale je lepší brečet v limuzíně, než v autobuse...
2. nepříteli odpusť, ale nikdy nezapomeň jméno toho hajzla...
3. pomoz někomu, když má problém... A on si vzpomene, až bude mít další...
4. spousta lidí je naživu jen proto, že je nelegální je zabít...
5. chlast problémy neřeší, ale voda taky ne...



Moje vsuvka: fotografie a profil je veřejný a přístupný. Uživatel registrací souhlasil s podmínkami užívání seznamky a přijal riziko, že se informace a fotografie může objevit na internetu.

6 komentářů:

  1. Tak zápis ze schůzky s tímhle bych si fakt ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Inteligenční kvocient: IQ 144 ...

    Myslím, že schůzka s touhle partií ukončí hledání tatínka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale na té fotce mě něco odrazuje. Takže bych také byla pro, aby se Královna s "princem" sešla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pan "Dokonaly" uz musi operovat na seznamkach hodne dlouho, coz me pomerne prekvapuje :-)...dobre zbozi jde totiz vzdy rychle na odbyt :-) sama jsem s nim mela co docineni, na tu fotku nelze zapomenout....uz nevim, co mi kdysi psal, ale urcite nic originalniho to nebylo, kdyz jsem nezatouzila jej poznat osobne :-) Momentalne na nej muzete narazit treba na Libimseti pod jiz zminenym nickem, kde se muzete pokochat i dalsimi fotkami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teda, to jsem nevěděla, že má rozhozeny sítě naprosto všude. Budeme mu přát štěstí, ať najde svojí paní dokonalou :)

      Já u něj nemám šanci, nebudu se mu pokoušet ani psát. Takových tuctovek má okolo jednoho prstu určitě 10 a musí je vyhazovat z postele :) přeci jen nejsem 180cm blond modelka s gelovými nehty a peroxidovými vlásky, fňuk :(:( takže si mne pán dokonalý ani nevšimne. Pěkně mně to mrzí, asi si dnes zajdu na solárko a na nehty :D

      Vymazat
  5. Já vim kde je to focený. V tom bílém domě vzadu bydlí moje kamarádka. :)Jinak v je to jeden z nejnevkusnějších domů v PRaze...paní je prý umělkyně..

    OdpovědětVymazat