Počet zobrazení stránky

neděle 4. prosince 2011

I am sexy and I know it

Napřed se naladíme velmi tématickou písničkou, poté se soustředíme na následující řádky pod videem :)



Na seznamce se najdou i sexy páníčkové, číhající na svoje hot paničky :)
Enjoy :)

"Ta holka za mnou je Simona Krainová, fakt :)"

Tak tady pro vás mám, kamarádíčkové, jednu mocinky moc čupráckou fotenku před odchodem s mojí pusinkou bárbínkou na akcičku. Moje nové kalhotenky a trenýrky, co jsem dostal jako dáreCZEk od své láFky kterou mooocinky moooc lafkuju. Muuuuck Al, peace. Aloha

To prádlo je mý mámy

Takhle stát učili mojí ségru ve škole pro mladé modelky, tak jsem se snažil nastavit dle jejich rad :)

Tygr v kleci, nebo také taška na šaška. Nebo snad chýše na měkkýše?:)))

na ubytovně nuda, Voloďa s Ratmirem si půjčili od Oksany foťák a fotili jsme se. Tochu piju a hraju karty, ale bicáky mám ukázkové. Ve fabrice se za mnou otáčí každá :)

Pojď na mojí hruď a chvíli tam buď :)


du hast den schönsten Arsch der Welt... Ja, das ist mein Arschloch :D


a na závěr troška krásy, když už jsem dnes opět ostrá. Tahle fotka je opravdu velmi přitažlivá, včetně celého pána :)

3 komentáře:

  1. s poslednim ses videla? bude to asi strasny devkar, ale zajimalo by mne to:)

    OdpovědětVymazat
  2. s žádným, naštěstí :) jsou to jen fotky, na které jsem narazila na seznamkách a stály za to je vytáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. komenty jsou skvělý ;-)

    OdpovědětVymazat