Počet zobrazení stránky

středa 30. listopadu 2011

Marcel (36)

Marcel 36 – vážný vztah, jedno dítě, mladě působící, pěkné fotky. Velmi prestižní zaměstnání.

Na tohoto lamače dívčích srdcí jsem narazila na serveru Seznamka.cz. Vypadal pohledně, byl vysoký, uměl zalichotit ženě a já jsem se na toto setkání docela těšila, že bych konečně na seznamce vylovila mezi pískem kus zlata?

Sešli jsme se v kavárně a já na něm mohla oči nechat. Vypadal tak na 26, opálený, vysoký, vysportovaný… zkrátka už mi začala varovně blikat v hlavě červená žárovka se signálem „zpomal“. Popovídali jsme si hodinu, poté musel odjet na meeting. Když jsem šla domů, mojí palici začala pomalu pomotávat chemie a já si opět představovala celou kamasútru s námi v hlavních rolích.

Napsal mi však druhý den a sešli jsme se. Domluvili jsme se, že půjdeme někdy večer na večeři a do víru velkoměsta. Celkem jsem se i těšila, a to je vážně co říci. Těšila jsem se jinak, než na to, jakou historku zase pro vás ulovím. Vzala jsem si snad dvojité stahovací body, abych svojí pneumatiku paralelně rozprostřela po celém těle a výstřih, který jinak nenosím (protože miluji pečivo a pak ty drobky lovím po celé podprsence. A hlavně je to u nás v práci jako červený hadr na býka....)
Navoněla jsem se francouzským parfémem, zkontrolovala výsledný stav v zrcadle a vyrazila jsem.

Vyzvedl mně, vypadal moc elegantně a pochválil mi moje oblečení. Nevybral zrovna nejlevnější restauraci. Následně po usednutí ke stolu jsem si připadala jako falešná servírka, která ostatním hostům přišla potají vybrat obsah kabelek a kapes.

Večer se povedl, avšak mi nemile překvapilo, že do mě podezřele lil jednu skleničku vína za druhou. Sice jsem jí po chvíli měla trochu jako z praku, ale stále jsem si zachovala důstojnost a vnímala. On byl střízlivý. Nechala jsem se jím odvézt před dům, i když naléhal na jiných záměrech. Ještě chvíli jsem seděli v autě, naštěstí opravdu před mými vraty. Začalo to dotyky, poté polibky. Když už se jeho ruce přibližovali tam, kam nemají, stopla jsem to. jaké bylo moje nemilé překvapení, když mých gest nereagoval - nechtělo se mu a rukou mínil pořád pokračovat dál. Vypadalo to, že budu muset použít sílu, kterou jsem následně využila, vrazila jsem mu a vyskočila z auta. Naštěstí jsme stáli před mým domem, takže jsem byla okamžitě za brankou. Najednou zasvištěly pneumatiky a týpek se vyřítil do tmy (nebo do nejbližšího erotického podniku???)
"Takový pěkný chlap a má zapotřebí takové věci," pomyslela jsem si v koupelně, vypustila špeky ze stahovacího prádla a šla si dát horkou sprchu.

O dva měsíce později:
Na brigádě potkám krásnou, inteligentní holku. při detailnějším rozodvoru se mi rozpodívá, že má nového přítele. Teda že nejspíš už měla nového přítele, teď jim to spolu nějak neklape, protože se s ním po měsíci chození vyspala a on je od té doby jako kdyby se naprosto změnil a začal jí ignorovat.
Povídáme si o něm blíže a najednou mi vše začíná zapadat, protože ho údajně poznala také na seznamce.
Z mého pana dokonalého se vyklube opravdu velmi zvláštní seznamková anomálie, která to roztáčí s několika holkami, hraje jim na city a s vidinou vážného vztahu a galantního chování se je snaží dostat do postele. V tomto případě bych měla raději možná vyvěsit fotku do rámečku pod nápis WANTED, ale mám takový dojem, že se o to postará brzo někdo jiný :)

2 komentáře:

  1. Teda to je fakt hustý, co je mezi náma lidma za idioty.

    OdpovědětVymazat
  2. jj, klasika :D seznamka je vážně studnice všech možných idiotů a uchylů :D

    OdpovědětVymazat