Počet zobrazení stránky

neděle 20. listopadu 2011

přírodní muž s rybou...

copak nám, pánové, chcete sdělit fotečkou s rybičkou?

"podívej co jsem pro tebe ulovil v rybníčku...ulovím si jednou i tebe"
"jsem velký rybář a nebudeš se mnou trpět hlady, o vše se postarám"
"jsem silný a statný, podívejte, co jsem vylovil z hlubin!"
"ulovím si i tebe, holka...přitáhnu si tě na háčku na svojí VELKOU návnadu.."
"z této fotky máš, holka, pochopit, že čím větší, tím lepší. U mně si tím můžeš být jista"

Nene, fotky s rybou nejsou sexy :)

PS:ale pořád lepší náruživý vášnivý rybář kapříků, sumečků, štiček apod., než SEXY pózy a drahá auta, na která jste narazili cestou z továrny a o které se opíráte s popisem fotky "můj miláček" :)






2 komentáře:

  1. ty ruzovy trenecky na prvni fotce jsou supeeeer ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten rybář má opravdu zajímavý obličej. Na to musí nachytat spoustu holek. :-D

    OdpovědětVymazat