Počet zobrazení stránky

pátek 18. listopadu 2011

Začátek, aneb proč jsem se rozhodla psát.

Jednoduše. Některé příběhy jsou opravdu unikátní a všechny mé kamarádky jsou již mou historií ze seznamek poctěny. Mám potřebu se o tyhle střípky drobných příběhů podělit i s dalšími lidmi. Budu zde uvádět fiktivní jména, na nikoho nebudu dávat odkazy ani nebudu uveřejňovat fotografie. Pro lepší představu však uvedu skutečný věk muže.

Tyto zkušenosti jsou sbírány díky dvouleté "praxi" v oblasti internetového seznamování. Ze začátku to pro mně bylo smutné zjištění, že jsem nejspíš odkázaná na seznamku, avšak zanedlouho jsem se ponořila statečně do hlubin a tajemství on-line mužů, až se mi internetové seznamování stalo něco jako adrenalinovým sportem či honbou za další extrémní skutečností. Chtěla jsem více a více poznávat tyto zvláštní lidi a mít v kapse další prazvláštní příběhy. Výsledkem mé studie je tento blog, kde budu dávat den po dni příběh s jedním mužem.

Setkala jsem se s desítkami mužů, prožila desítky příběhů a absolvovala neskutečný kofeionový maraton. Vše bylo však motivací pro tyto řádky. Ano, mám vám co nabídnout.

Je mi 26 let, počítám se za průměrně inteligentní a celkem příjemného vzhledu. Udržím konverzaci, jsem společenská a mám vysokou školu. S těmito kritérii jsem si založila profil a nabídla svojí kůži na trhu.

Takže, začínáme :) pro začátek to nejlepší :)

4 komentáře:

  1. Asi budu závidět... desítky mužů za 2 roky? Vlhký sen. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Aby se nebavila, když to kokoti platí. Muheheh

    OdpovědětVymazat
  3. přesně tak :)
    kokoti zdaleka nebyli všichni. Nejdu nikdy na rande bez peněz a vždy při účtu vytahuji peněženku a bez nějakých hraných náznaků se snažím platit. Když muž odmítne, zeptám se ho znovu. Když opět odmítne, vždy slušně poděkuji a dávám najevo, že jsem potěšena a že mi to lichotí. Je to také špatně?:)

    OdpovědětVymazat