Počet zobrazení stránky

středa 23. listopadu 2011

Já a moje superkára

Ano, řeč je o autíčku, se kterým se hoši velmi rádi fotí.
Je jich na seznamkách plno...jen tak si jdou, jdou, nebo vystoupí z tramvaje..vidí luxusní auto, šup fotečku a honem rychle na seznamku :)
Copak asi říkají tyhle autofotečky? Boyové, focení vedle aut, nastavení v pozici "yes bejby, pokud budeš hodná, svezu tě", copak nám chcete asi sdělit?

Nevím, každopádně zde jsou některé příklady, které si Královna opět náhodně vzala na paškál :)

za dvacku, povozím tě na klacku...nebo teda spíš v kabriu :)

Nech booouka žít, ale mně nech, abych ti pořádně protáhl krovky :)

Pán není troškař, vozí si zadeček v Hummeru :) To asi netuší, že ho trumfne kolega níže :)

Copak to tu milí muži máme, téééda vy to auto máte tak krásně vyleštěné, nablýskané, jako z Tuzexu. nebo jak ze salónu?:)))))



To koukáte kočky na mojí káru,co :) Nelekejte se toho plotu ani toho štěrku, to není autobazar, to je moje dvouhektarové parkoviště na dvoře u mé supervily

Z našich dvou Hummerů je tento pán naprostý vítěz a může nám nabídnout bezkonkurenční svezení :) Teď už jen šampáňo, pytel koksu, oholit porost, nasadit minisukni a jede se na pááááárty

Tenhle klučina to naprosto vyhrál na plné čáře. Holky, dokonce si můžete vybrat, které autíčko bude vaše. Levé nebo pravé?:)

Poslední fotka to naplno vyhrála. Nemá čtyři kola, ale pyšní se jachtou. Holky, nebuďte hloupé, hrrr na něj :)

3 komentáře:

  1. tady se fakt bavim :-D

    to je fakt "sexy blog" jeslti to takhle půjde dál...
    "za dvacku..." :-DD

    jinak ten poslední mně přijde ok,
    pokud tam nedal koment "moje kára"

    co máš za fotky na profilu ty?

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavilo ;)))))))
    Ale kdyz si vemu svoji kombinaci muze s rybou + supermilacek, tak si vychazim na peknyho uchyla :)
    Nastesti nemam seznamku.

    OdpovědětVymazat