Počet zobrazení stránky

sobota 19. listopadu 2011

Adam (28)

Adam, 35 let, TOP manažer - hledá na seznamce kamarádku na intelektuálnější debaty. Tato sálodlouhá odpověď se mi dostala po mé poptávce, zda inzerát platí a zda opravdu nemá jiné úmysly než kamarádské.


Ahoj XXX,

velice děkuji za Tvou přímou odpověď. Hned zpočátku Tě mohu ujistit, že vztah opravdu nehledám. Mám přítelkyni. Ačkoli je to mezi námi všelijaké, momentálně máme opět krizovou fázi, velice si jí vážím a nemám žádné postraní úmysly.

Hledám kamarádku, se kterou bych si mohl v klidu popovídat v příjemném prostředí nebo někam vyrazit. Možno v budoucnu naplánovat i nějaké cestování, pokud budeme mít oba zájem. Co se týče cestování, vyrážím jednou za dva roky se svými dobrými přáteli za něčím větším a dobrodružnějším, obvykle na celý měsíc. Je to vždy skupina 4 kluků. Pak samozřejmě vyrážím s přítelkyní, ale některé mé budoucí plány odmítla, a proto se snažím najít mezi kamarády potenciálního zájemce o cestování.

Možná bude pro mne problém nalézt pravidelně 2 dny v týdnu v mém kalendáři. Raději bych se domluvil na jeden den a v rámci možností něco po domluvě přidal. Tento víkend jsem na jihu Čech na návštěvě u rodičů. Nadcházející týden očekávám v pondělí a úterý vyšší pracovní nasazení a musím se připravit. Středa 23.11. zatím vypadá volně, takže zde je možnost něco podniknout. Čtvrtek a pátek jsem bohužel v Praze na školení. No a následující sobota a neděle se zatím nevyvrbila, takže zatím nedokážu říci, ale možná to půjde. To je alespoň krátký průřez mých současných možností.

Zprvu bych si rád popovídal, a pokud nalezneme společnou řeč a zájmy, bude další domluva snadná :-) Jinak moje letní aktivity jsou turistika, příroda, kolo, cestování kamkoli, třeba vyjížďka na hrad nebo zámek. Hrával jsem baseball, volleyball, tenis, ping-pong a frisbee, které občas zopakuji, ale je to na hodně amatérské úrovni. Zimní aktivity jsou obvykle fitness, popovídání v restauraci, vzdělávání, kino, vaření, už dlouho jsem nebyl například v muzeu a na kulečníku. Jinak docela sranda je i bobování na sněhu, divila by ses jak super je vyblbnout se jako dítě :-) Ano a samozřejmě plesová sezóna, kterou spíše vyhrazuji pro přítelkyni. Nicméně teď mi odmítla přijet ve ČT 1.12. na Slavnostní ples ekonomů, i když chápu, že je to nevhodně umístěné uprostřed týdne.

Rád bych se dozvěděl něco o Tvých zájmech a co z toho máš nejraději kupříkladu.


Přeji Ti hezký víkend

YYY

9 komentářů:

  1. mně připadá, že vše :) upjatost, konkretizování, styl psaní jako pro obchodního partnera, popis svého času, legrační popis koníčků...divný vztah kamarádka vs přítelkyně :) opravdu jsem se pobavila, ale chápu, že co připadá vtipné mně, nemusí připadat vtipné ostatním

    OdpovědětVymazat
  2. tohoto pána se já bolím. je na mne velice překvalifikovaný a perfekcionista :)))

    OdpovědětVymazat
  3. A kolik že mu bylo roků? Těch 28 nebo 35?

    OdpovědětVymazat
  4. 28. pardon, už se mi to slévá všechno dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě se to líbí, sem stejná, skvělej kamarád přesně pro mě, na jaké seznamce takového najdu?

    OdpovědětVymazat