Počet zobrazení stránky

pátek 18. listopadu 2011

Roman (35)

Roman (35) celkem obyčejný kluk, žijící na vesnici, manažer, milý do telefonu, hledá vážný vztah.

S tímto klučinou jsem si psala jako první, takže můj první zážitek ze seznamky je opravdu velmi pozoruhodný. Chtěl vážný vztah, líbilo se mi jeho kultivované vystupování, dohodli jsme se, ŽE SI NEZÁVAZNĚ POPOVÍDÁME U VEČEŘE. Na seznamce měl pouze jednu fotku, kde vypadal celkem normálně. Psal, že ho opustila přítelkyně. To je něco pro mě, řekla jsem si, že ho zkusím. Rozhodli jsme se, že si půjdeme popovídat. Vybral místo, vyzvedl mne.

Zklamání jeho vzhledu jsem celkem dobře skryla. Objevil se zavalitý 196 cm muž s pleškou a s ptačím nosem, úzkou holubí pusinkou. Černý dlouhý kabát alá batman mu obtahoval pasovou pneumatiku, narvanou do poměrně těsného obleku. „á, pán je ze staré školy“, řekla jsem si a nastoupila jsem do focusu v kombíku. Celou dobu mluvil velmi spisovně a slušně. Na rande prý chodí zásadně v obleku a s růží, mně jí bohužel zapomněl koupit, ale ať se nezlobím, prý mi tu večeři jako kompenzaci zaplatí :)))

Sedneme si, pomůže mi z kabátu. Líbí se mi to, mám na sobě zajímavé šaty a kdybych již tehdy věděla, že svoje příběhy jednou sepíšu, vzala bych si s sebou diktafon. Pán mluvil slovy „zajisté, ovšemže, jistěže," spisovný slovník mi nevadí, ale strojený a kýčovitý projev, jakým on působil, mi přímo trhal uši. Nicméně povídali jsme si o politice, o knihách a jeho práci. Tehdy jsem dostudovávala vysokou, ptal se mně na státnice. Dokonce jsem u něj zaznamenala pokus o vtip. Ale to jsem se nejspíš přeslechla. Na konci večera jsem po jídle vytáhla svojí slim cigaretu. Kdybych věděla co bude následovat, asi bych ten celý balíček raději vzala, nastrkala si ho do pusy a snědla.

Podíval se na mně naprosto zvráceným pohledem, až jsem z toho měla husí kůži a zeptal se mně klasickou otázkou, co slýchám všude „ty kouříš?to nemyslíš vážně“. A bylo to. Cigaretu jsem schovala, ale připadala jsem si jako kdyby mi někdo pusu zapnul na zip a ruce přivázal za stůl. Svoboda tatam.

Vysadil mně doma, poděkoval a naštěstí nechtěl pusu na rozloučenou, kterou zásadně nedávám a podávám pouze ruku. Vzhledem k intenzitě setkání, které jsem iniciovala, bych už musela ležet na JIPce s pásovým oparem po celém těle, v horším případě jsem si mohla už přihřívat místečko vedle mé nebožky babičky z tátovy strany.
Odličuji se v koupelně, svlékám si šaty. Najednou mi zazvoní telefon. Volá ON, po půl hodině.

„Ahoj XXX, volám ti, abychom tedy spolu zrekapitulovali naší první schůzku“

(vypadl mi z ruky odličovací tamponek a pískla jsem do telefonu pouze „jo, nevoláš nevhod, myslím že mám čas )

„Rád bych abychom si probrali nyní jak kdo na koho působil. Z dovolením bych začal.
Jsi velmi inteligentní, krásná a příjemná dívka. Nicméně jsi velmi mladá a jako budoucí matku svých dětí tě bohužel nevidím. Vypadáš na to, že ještě nechceš zakládat rodinu. Kouření je další věc, která mi na tobě vadí a nedokážu to přežít…“

Upadl mi z rukou tentokrát kartáček na zuby a zamumlala jsem z naprostého šoku něco jako „ehmbhhhhh“

Zakončení jeho telefonátu však mělo efekt, že pokud bych se nemohla v koupelně bývala opřít, asi by to se mnou opravdu seklo.

„ale jelikož jsi opravdu inteligentní a zřejmě potřebuješ chlapa, rozhodl jsem se, že ti dám ještě jednu šanci. Pozvu tě do kina, proto jsem pro nás zamluvil na středu v 20:00 dva lístky na NĚJAKÝ film. Vyzvednu tě půl hodiny před domem, jako dnes.“

„………..no,to radši asi ani ne.“ Vylezlo ze mě, položila jsem telefon a vážně přemýšlela nad svým sebevědomím…

10 komentářů:

  1. Drobná rada od jazykové policie. :) S dovolením se píše se "s" a ve čtvrtym pádě se píše "mě". :)

    Jinak se těšim na další zápisky. Zejména o jazkových policistech! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zdá, že vy baby to seznamování děsně hrotíte:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ... no kdybys předemnou vytáhla cigáro, tak je konec, i kdybys vypadala jako miss World a měla miliardy na účtu... jinak nic proti, ale ten smradlavý zlozvyk prostě nestrpím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, stejný názor :-)

      Vymazat
    2. Tak tak..I v roce 2016 odsuzujeme koureni.. :D

      Vymazat
  4. Zajímavý :D Já jsem to nikdy nezkoušela, zatím si vystačím s lidma, který znám, nic nepřehánim, jsem už déle zadaná a tak... ale tohle mě vždycky zajímalo, jak to vlastně dopadává a tak. ...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné počtení. Nasmál jsem se u toho:-) "Dám Ti ještě šanci" - to mě rozsekalo:-) Jinak super zkušenost pro Tebe asi, jsem zvědavý na další. Jinak to, že si ženská zapálí, neznamená, že je špatná. Mně osobně to nevadí. Každý máme nějakou neřest. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. No, já kouření taky nemám moc rád, ale kdyby to by fakt nebyly 4 krabičky za den, tak bych to možná přežil. Jinak jsem zatím měl vždycky štěstí a narazil jsem na samé nekuřačky.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji Vám.
    již jsem psala v jiném komentáři. Jsem kuřačka a vím že je to špatné.
    Ale? Po cigaretě užívám ústní sprej a žvýkačky, přes den nekouřím v uzavřených místnostech a myji si pravidelně ruce. Člověk by přes den nepoznal, že jsem kuřák, viděl by to opravdu jen hnidopich nebo ten, kdo nedodržuje diskrétní zónu mezi dvěma lidmi :)

    Není kuřák jako kuřák. Ale chápu, že k tomu má někdo veliký odpor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jelikoz to pan ptaci nos s holubi pusou poznal na prvnim rande (cca za hodku-dve?), tak to tak asi pravda nebude. :)

      Vymazat