Počet zobrazení stránky

pátek 25. listopadu 2011

Jáchym (28)

Automechanik, rozvedený, dítě. Je sám, miluje seriál Sex ve městě(!!!) a jak jsem zjistila - dámskou obuv.


Tento muž mi neustále na seznamce bombardoval profil zprávičkami. Denně mi od něj chodily zvláštní vzkazy, až jsem se odhodlala a jednoho krásného večera při absenci jiné zájmové činnosti odepsala. Několik dní jsme si psali o všem možném, celkem klasické věci o jeho práci, o Wanklu v mazdách, o DOHC, o sekvenčních převodovkách a o rozměrech pneumatik na jeepa Wranglera. Poté mne oslovil, zda bych se s nim nesešla. Neměla jsem moc zájem. Až na motor v jeho Alfě romeo mi nezaujal ničím specifickým. Jednoho dne jsem přišla domů a jelikož jsem opět neměla do čeho píchnout (myšleno jako fráze), rozhodla jsem se s ním tedy domluvit si schůzku.

Během našich dopisů jsem si všimla, že se mi několikrát ptal na délku mých nohou a rozměrů bot. Zda nosím lodičky na podpatku, zda si lakuji na nohou nehty. Říkám si – každý jsme nějaký. Vzpomněla jsem si na vyprávění mé známé, která se nám u kafíčka svěřila, že její manžel se neudělá bez toho, aniž by měla v posteli lodičky a když jí olizuje podpatek, může puknout blahem. Avšak u cizího chlapa mi to, dámy dáte za pravdu, připadalo jaksi nepřitažlivé.

Před schůzkou mne poprosil, abych mu poslala fotky svých nohou v lodičkách, že by si to moc přál. Pochopitelně jsem odmítla. Stačí mi obecná představa, kolik lidí si nad mými fotkami asi s radostí zamasturbovalo. Vážně jsem zvažovala o uzavření celé záležitosti a také jsem to udělala. Jednoduše jsem schůzku zrušila.

Tato story bude mít velmi krátký závěr – po týdnu od zrušené schůzky mi dotyčný napsal vzkaz: „Chápu že se nechceš sejít, ale když ti pošlu pětistovku, můžeš mi prosím poslat v krabici dva páry svých starých obnošených bot?“

Pětikilo dobrý, ale já mám všech svých cca 50 párů bot ráda. Měla jsem mu poslat tátovy pracovní fusekle po celodenní šichtě :D

Žádné komentáře:

Okomentovat