Počet zobrazení stránky

středa 7. prosince 2011

Izák (35 let)

Praha, údajně 185 cm, bezdětný majitel firmy X - údajně workoholik a puntíčkář,perfekcionista.

S tímto človíčkem jsem se setkala před nějakou dobou, protože měl opravdu velmi kuriózní inzerát, na který jsem zkrátka nemohla neodepsat. Jelikož vyhledávám adrenalin a neobyčejné inzeráty, odepsala jsem na jeho poptávku, že by rád našel ženu, se kterou by letěl do USA a všechno by jí zaplatil. Pochopitelně bych s cizím člověkem necestovala, ale zajímalo mně, kdo se skrývá za záštitou takové nabídky.
Čekala jsem na smluveném místě a místo 185cm vysokého blonďáka přihopkal na schůzku mužíček sotva 170 cm vysoký, blond barva se mu za tu dobu přetransformovala do polovylepíchaných šedin a 35 let mu bylo nejspíš před 15cti lety a od té doby si pravděpodobně zapomněl aktualizovat profil.

„pěkná mladá kobylka,“ přivítal mně a jsem opět čekala brutální zážitek.
No nic, řekla jsem si. Představil se a šli jsme si sednout do nedaleké restaurace. Svými malinkými, těkavými očíčky si prověřoval personál – místo se mu zdálo moc malé, na číšníky luskal a dokonce i syčel (ano, já jsem koukala, zda ten zvuk náhodou nejde z nějakého jiného tělesného otvoru, ale opravdu to byl sykot). Vždy, když něco chtěl, mávnul či syknul na číšníka, ale dožadoval se všeho s takovým pohrdavým výrazem, že jsem se za něj místy styděla. Arogantní chování později vysvětlil tím, že je velký majitel firmy a nebude trpět, když se mu někdo nevěnuje, i když z mého pohledu byla obsluha naprosto v pořádku. Ke všemu měl snad připomínky – pečivo mu museli přinést jiné, fresh juice byl moc kyselý, olej byl moc málo doplněný, salát měl moc zeleného listí. Když vzal popelník, bála jsem se, aby ho nehodil někam do davu a nepřistál by nějaké chudince paní na hlavě. Vytáhnout cigarety by bylo opravdu v tu chvíli harakiri se spoluúčastí – vrazil by mi nejspíš do břicha místo meče steakový nůž.

Po hodinovém monologu o jeho práci, o tom, jak je úspěšný a vznešený, jak má neuvěřitelně peněz a hledá mladou a krásnou ženu, kterou bude rozmazlovat a bude jít kupovat dárky, jsem již začala přemýšlet, co uvařím k večeři a kde asi seženu ten fialový pásek, který jsem viděla na nějakém blogu. Pozorovala jsem jeho malinkaté tělíčko, jeho gesta, jeho nožku přes nožku a ladné pohyby rukou. Jeho jemný hlásek a vyjadřování. Pomyslela jsem si, zda není náhodou gay. To mi přešlo, když mi začal dělat celkem zvrhlé návrhy, že by rád sexuální kamarádku za velice slušných podmínek. Když jsem si představila, jak s tímto pidižvíčkem souložím, udělalo se mi nad kuřecími noky poněkud mdlo. Opravdu nepochopím, jak někteří muži nemají soudnost.

Svůj inzerát odůvodnil tím, že nechce jet sám. Ptala jsem se, zda se mu vážně někdo již ozval. On řekl že ano, že už byl na třech schůzkách. První paní byla odbarvená cikánka s obrovskými stehny, druhá byla stejný případ jako on – nejspíš si zapomněla také aktualizovat věk na profilu, avšak minimálně o 20 let. Třetí jsem byla já a nějaké profesionální prostitutky. Výtečné :)

Závěr mojí schůzky? Starou fotku mi odůvodnil tím, že si nehraje na vzhled a hodlá oslňovat jinými kvalitami, než svým vzhledem. Při této větě nenápadně vytáhl opět peněženku a s mrknutím oka s ní zatřásl. To už jsem opravdu nemohla udržet smích a vyprskla. On se na mně velice zle podíval a zeptal se mi, co je na tom všem k smíchu. Já jsem se opravdu neudržela a jedovatě jsem řekla „k smíchu je spropitné 12 Kč z útraty 738 Kč, pane podnikateli“

Myslím, že tihle Baronprášilové se vyskytují na seznamkách v opravdu hojném počtu.

5 komentářů:

  1. Obdivuju Tě, že máš na tohle nervy! :-) V každém případě by se z toho dala zpracovat nějaká sociologická studie :-D

    Fakt by mě zajímalo, jestli si takovýhle skřet myslí, že u nějaký frajerky skóruje...

    OdpovědětVymazat
  2. skřet?
    já mam 170 cm a sportovní postavu a za skřeta se nepovažuji.

    a skrovat teda nepotřebuju, skoruji u přítelkyně a to měn stačí.


    tak jestli nebyl spokojen tak proč by nechváal víc dýško? 750je dost jeslti obsluha za to nestála...

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, nemám problém nechat slušné "dýško" jsem-li spokojen, naopak, pokud obsluha pokulhává, klidně si nechám vrátit na korunu přesně.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejde zas tolik o těch 170cm ale o to, že on lhal a hrál si celou dobu na snobskýho podnikatele a přitom to byl jenom ulhanej buran :D

    OdpovědětVymazat
  5. přesně.
    a s tím jsem se setkávala velmi často. Nemám ráda, když se někdo ohání na prvním setkání penězi a když už to ten člověk dělá, měl by si hlídat i ostatní věci, které s tím svým "pohádkářstvím" souvisí, jako například to spropitné.

    OdpovědětVymazat