Počet zobrazení stránky

pondělí 12. prosince 2011

inzeráty

Dámy a pánové, nyní nadešel čas trochu zvolnit a okořenit blog o nějaké další libůstky z oblasti seznamkového randěníčka. Dnes jsem pro vás přichystala nějaké peprné inzerátky, vyskytující se na všech možných serverech. Tady jsou některé, které stojí za zveřejnění.


34 let, Olomoucký kraj
chtel bych mit s nekym dite nebo i dve ale na zivot se zenou a vztahy se zenou mne nebavi a nezvladam to a chci zit proto sam-ale nechci promarnit svuj zivot a kdyz to tak reknu chci delat to co jde-pokud ma nekdo podobny problem a chtel by mit dite nebo nekolik deti a nevadila by mu ma nepritomnost v zivote-tak odpovim vsem s fotkou a vekem a nejlepe od x do 45 let-stacilo by mi jen mit s nekym dite a nevadi mi ani to ze se o vsechno musim starat sam jinak penize dum a vsechno uz mam



?? let, Plzeňský kraj
Ahoj všem, jsem celkem normální a obyčejný kluk avšak jsem mnohem jemnější a něžnější možná až holčičí. Navíc i když věk tomu nenasvědčuje jsem uvnitř malý chlapeček, možná až takové dospělé miminko. Hledám spíše staršího aktivního, hodného, něžného a velmi tolerantního člověka co by chtěl ke mě přistupovat spíš jako k holčičímu miminku.

21 let, Brno
Finančně zajištěný podnikatel (23) hledá mladou "kamarádku" z Brna na občasné schůzky formou něco za něco :) oboustranná diskrétnost :) více se dozvíš když napíšeš :)

21 let.
hmm no chci poznat nějakou frajerku no napiš dáme někde cígo a uvidí se no koukni na můj profil a napiš jo no čágo

Pohlaví: Muž, Věk: 29
Hledám asistentku a milenku v jedné osobě. Pokud by ti nevadilo mít se šéfem sex v pracovní době a v práci,tak se ozvi. Práce v Ov na hpp...Nástup ihned ...Více info osobně

Žádné komentáře:

Okomentovat