Počet zobrazení stránky

pátek 16. prosince 2011

Ferdinand (43)

tohoto muže jsem potkala na seznamce, napsal mi první. Podívala jsem se na jeho profil a velice mne zaujala jeho fotografie, kde stojí někde v horách, má na sobě brýle a čepici. Oh, řekla jsem si, vypadá to na sympaťáka. Další fotku neměl.

Měli jsme se sejít v kavárně mojí známé, kde jsem s ní před schůzkou seděla. Je to má spojenkyně, věděla, na co zde čekám.

Otevřely se dveře a dovnitř nakoukl starý, šedivý pán. Posadil se a dal si malého "pivsona".

Nějak jsem stále čekala, kdo příjde a vůbec jsem si ho nevšimla. Čekala jsem na pána z fotky. Kamarádka se rozhodla prověřit terén a zeptala se dotyčného, zda na někoho nečeká, jestli má přinést dva jídelní lístky. Řekl, že zde má schůzku ze slečnou z internetu a já jsem jen tupě zírala a opět nemohla uvěřit, jak ty fotky zkreslují.

Pán měl opravdu rysy cca 55 letého chlapa, leč postavu celkem ucházející. Začali jsme se bavit pochopitelně o obecných tématech a o kravinách, protože jsem chtěla tu schůzku nějak ukončit. Opravdu nejsem gerontofil a on vypadal jako pán v letech, co honí mladé sukýnky a buchtičky, zatímco jeho letitá manželka se stará o vnoučátka.

Pochopitelně jsem si myslela to, co jsem si myslela - pán mi začal barvitě líčit, jak miluje sex a jak se "rozsouložil". Vyprávěl mi, jak souložil s holkami ze seznamek, jak obšťastňoval studentky, jak měly mejdany s prostitutkami a jak ohnul tu nejkrásnější holku z medicíny... uff, dvě hodiny jsem to zvládla. Ani jsem se ho nezeptala, proč tedy má v profilu zaškrtnutý přátelský/vážný vztah a ne rovnou flirt a sex. Odpověděl mi jednoduše - že prý na profil s kolonkou flirt a sex chodí samé zoufalkyně, ale on by rád poznal holku, co prý je normální, proto radši píše, že chce vážný vztah a poté nenápadně přejde na vztah o sexu...

Při konci schůzky ze mně doloval celkem otravně telefon, když jsem mu ho nechtěla dát, zkoušel to jinak...musela jsem mu slíbit, že s ním někam ještě zajdu, aby vůbec dal pokoj. A hlavně? o pracovníka kriminální policie zájem opravdu nemám!!!


ohhh... no to jsou pecky :) Ale alespoň byl chlapec upřímný :)

Žádné komentáře:

Okomentovat