Počet zobrazení stránky

neděle 25. prosince 2011

Jarmil (XXlet)

Při této historce jsem opravdu nevěřícně koukala a než jsem se opravdu dokázala probrat z transu, musela jsem si ten příspěvek přečíst ještě jednou. Budu tento příběh s dovolením vyprávět v první osobě.

Žiji v menším městě a bohužel na seznámení mi moc času nezbývá. Pohybuji se v komunitě lidí, kteří se navzájem dobře znají a v mé práci to vypadá obdobně. O normálního člověka zde člověk nezavadí roky a potencionální uchazeči a mojí společnost jsou buď zadaní a chtějí si povyrazit, nebo z nějakého jiného důvodu nepřicházejí v úvahu. Rozhodla jsem se zkusit své štěstí na Štěstí. K mému úžasu zde zkouší štěstí takových tisíc podobných typů, jako jsem já, ale i přesto jsem se odhodlala a založila si profil.

Napsalo mi několik docela zajímavých chlapů. Když jsem filtrovala zprávy a vyřadila ženaté muže nad 40 let, sexuální nabídky různého rázu (tisícovku za to, že přijdeš ke mně domů, nazuješ si vysoké jehlové podpatky, projdeš se mi dvakrát po rukou a odejdeš), výzvy k nezávaznému sexu či zkopírované odpovědi od několik zoufalců, kteří rádi používají CTRL C CTRL V, jsem se nakonec prokousala k několika zajímavým mužům.
Po nějaké době, kdy jsem opravdu usoudila, že mně jeden člověk zajímá, jsem se rozhodla pro osobní schůzku.

Pán byl velmi milý, hodně mi povídal o svojí práci finančního zástupce a také mi velmi mile překvapilo, že se o mně zajímal. Ptal se mně, kde bydlím, kolik mi je let, zda mám svůj vlastní byt, nebo jak vidím svoje plány do budoucna ohledně bydlení, práce a podobně. Také mi mile překvapilo, že jsem se bavili o důchodové reformě a co si myslím o tom, jaký budu pobírat důchod. Přišlo mi to velmi zajímavé, rozebírat otázky budoucnosti a naše rande proběhlo v pěkném konverzačním tónu, kdy jsme se bavili o budoucnosti, investicích a důchodu. Příjemná změna, nemusím se bát, kdy se mně začne optávat na to, co mám ráda v sexu a zda používám vibrátor, když si to dělám sama. Byla jsem velmi mile překvapena a domluvila jsem si s ním nadšená další schůzku.

Druhý den mi od něj přišel email, že by rád věděl moje jméno a příjmení. Souhlasila jsem a poskytla jsem mu své údaje, jelikož mi ještě ten večer s koketním výrazem předával vizitku, přičemž jsem se mile začervenala. Velmi mně ten chlap zaujala a když jsem za tři dny plánovala další schůzku, měla jsem úsměv na rtech.

Přišel den D a já jsem řešila jako vždy, co si vezmu na sebe. Hodinu jsem stála před zrcadlem a na mojí posteli se začaly kupit vrstvy oblečení, které neprošlo mým výběrovým řízením.

Na schůzku dorazil v obleku a přinesl mi malinkou růžičku, dal mi pusu na tvář. Byla jsem velmi potěšena. Sedli jsme si a začali si povídat.

Najednou vytáhl velké černé desky s různými papíry. Rozložil je na stůl a já jsem nějak nechápala. Otočil je všechny ke mně a já pochopila, že jsou to různé smlouvy. Životní pojištění, Spořící účet, Důchodové pojištění a nechybělo tam ani Stavební spoření. Všechny smlouvy měly již předtištěné moje jméno na hlavní stránce a předvyplněné některé údaje, které ze mně stihl vytáhnout emailem a na minulé schůzce.
S úsměvem mi naznačil, abych se na to podívala, protože při minulé schůzce prý pochopil, co skutečně potřebuji a podle toho mi sestavil mé osobní portfolio pojištění a služeb přímo na míru.

Podívala jsem se na něj a pořád jsem byla v šoku. On se mile usmíval a pokynul mi hlavou, abych si to přečetla a čemu nebudu rozumět, mám se zeptat. Prý od toho tady je. Hodila jsem mu všechny smlouvy na hlavu a snažila se co nejdříve zmizet.

8 komentářů:

  1. OVB a Partners jsou jako trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude! :D Výborný blog!

    OdpovědětVymazat
  2. už neví, jak by si přišli na nové klienty. vážně originální způsob :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divíš se ? Ono u chlapa je to trochu těžší najít nové klienty než u fešné slečny. Mám podobnou zkušenost. Sice mi vadilo že na první schůzku jsem musel přinést smlouvy. Ale díky tomu, jsem zjistil kolik kravin sem měl x let zbytečně a tím pádem sem je i zbytečně platil.
      Neomlouvá to jejich "drzost" ale jak píšeš originální způsob. Abych to shrnul, první den o mě věděla skoro vše. Ale románek pak stál za to.. Nikde není psáno že i když je to Pojišťovací analytik aj. že se z té schůzky nemůže vyvinout něco víc..
      Jinak super web ! :)

      Vymazat
  3. Tak to je masakr...já teda měl za posledních x let několik schůzek přes seznamku, ale zatím jsem se s ničím takovým, co by se alespoň trošku blížilo takovým zážitkům, co tu čtu, vůbec nesetkal. Tohle asi opravdu hrozí jen u chlapů:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to si neumím představit.

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou se mi stává často, že když se na chlapa usměju, tak se mi vzápětí snaží něco prodat (nebo na mě podobně vydělat). Nedávno jsem potkala kamarádku kamarádky, dlouho jsem ji neviděla, tak jsem byla ráda. Domluvily jsme si (obě nadšeně) na druhý den sraz. Když přišla, rozložila desky...MSBI. Málem jsem jí zabila.
    Minulý měsíc jsem si při pohledu do kalendáře vzpomněla na kamaráda, že měl svátek. Poslala jsem mu sms, že bych mu dodatečně ráda popřála osobně. Vyslýchal mě jak gestapo, kde jsem vzala jeho číslo a rozhodně se odmítl sejít, chudák v tom hledal také jenom obchodní trik. SVĚT ZAČÍNÁ BÝT OPRAVDU NEMOCNÝ :(

    OdpovědětVymazat
  6. Jedna moje kamaradka me takhle po letech, co jsme se nevideli, pozvala na rande a vyklubalo se z toho neco jako schuzka s Fin. maklerem a byly tam jeste 2 lidi :-)
    Se divili,ze hodlam odejit (a odesel jsem) od te doby uz jsem ji nechtel ani videt. A byla to do te doby dobra znama, zadna nahodna znamost, ale jeste z dob "nactiletych" jedna z holek z party, se kterou jsem si kdysi celkem rozumnel a lecos jsem zazili-

    No nic, fakt skoda.
    Slay

    OdpovědětVymazat