Počet zobrazení stránky

sobota 10. prosince 2011

Ignác (42)

Tento chlápek se pyšnil stejným zaměřením VŠ jako mám já. Pohybuje se převážně v Praze, hledá partnerku pro vážný vztah. Vzhledem k jeho opravdu na můj vkus vysokému věku jsem s ním původně nikam jít nechtěla.

Jednoho krásného večera jsem se opravdu doma nudila a neměla do čeho kopnout a v zoufalosti, jak zaplnit svůj večerní program po tréninku, jsem si s ním domluvila schůzku.

Přišel, představil se a usedl.

Nyní bych ráda tento odstavec věnovala nějaké diskuzi a Vašemu názoru, zda já nejsem moc náročná, nebo zda nejsem povrchní, co se týče mužského vzhledu.
Tento pán si totiž na schůzku přinesl igelitovou tašku Tesco, ve které měl peněženku, rukavice, klíče od auta a nějaké další drobnosti, na které ženy většinou užívají kabelku a muži...ehm...igelitky? Je to normální? Myslela jsem, že pánům postačí na tahání jejich základního minima (kondom v peněžence, kapesník v kapse a klíče v přední kapse jeans, které jsou kamuflovaně nastavené ve vztyčené poloze, dále pak mobilní telefon, drobné po kapsách a žvejkačky) kapsy u bund, mikin a kalhot. Pokud je náklad větší, nosí se aktovka (pro starší ročníky) či elegantní pánská taška, batoh (brrr) či někteří páni nosí tašku na NTB.

Ale tesco igelitku?

Nicméně z ní vylovil následně po hodině peněženku a zaplatil. Nemastný, neslaný, břuch deroucí se z jeans a trekové boty....

asi jesm vážně magor, ale ta igelitka mi teda vadila nejvíce :(

11 komentářů:

  1. Nechápu to s těma klíčema ve vztyčený poloze. Dost pochybuju, že to vůbec někdo dělá. Já jsem o tom teda ještě neslyšel. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povrchní a náročná jsi, to je ale tvoje věc. Rozhodně pokračuj ve psaní, je to zábavné a vždycky mi to zlepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  3. Říkáš klíče ve vztyčené poloze? To si musím zapamatovat :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že magor nejsi. Igelitku na prvním rande jsem teda nikdy nezažila:)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji Vám za reakce :)
    klíče ve vztyčené poloze je něco jako push-up podprsenka v mužském podání :D

    OdpovědětVymazat
  6. No já taky nosím klíče v přední kapse u kalhot, ale to z toho důvodu, že je většinou nemám kam jinam dát a jsem tak zvyklý. To, že by to mělo mít ještě nějaký jiný účel by mě teda nenapadlo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já dostal k Vánocům pepřový sprej a teď řeším, kde ho budu nosit (abych k němu měl co nejrychlejší přístup), protože v přední kapse u kalhot působí takovým... zavádějícím dojmem :D

    OdpovědětVymazat
  8. do přední kapsy neee :D to už by nevypadalo opravdu moc věrohodně :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Noo, do zadní raději taky ne. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Co je na batohu fuj ?? Ten mi teda nevadi vubec. Ja nosila tasku na NTB, ale po cca dvou mesicich me tak bolely zada, ze jsem presedlala na batoh....ano, vypadam mozna divne, ano, nehodi se nekdy k obleceni, ale zdravi ja radej... samozrejme ho nenosim na rande, ale do prace urcite

    OdpovědětVymazat