Počet zobrazení stránky

pondělí 30. července 2012

Nový vzhled blogu je na Vás - vyberte si ho sami!

Jelikož je už opravdu čas udělat samostatnou doménu, poprosila bych Vás o pomoc při vybírání vhodné šablony. Vybrala jsem ze záplavy free šablon ty, které se nám zdály vhodné.

Kterou šablonu hodnotíte jako nejlepší a nejpřehlednější?


  1. http://www.themesbase.com/preview/?preview=4835
  2. http://www.themesbase.com/preview/?preview=6368
  3. http://www.themesbase.com/preview/?preview=4152
  4. http://www.themesbase.com/preview/?preview=3831
  5. http://www.themesbase.com/preview/?preview=4643
Můžete mi zanechat komentář s číslem nebo hlasovat v anketě, která je umístěná v pravo.

Je to ostatně Váš blog, proto je ve Vaší režii :)

SK

18 komentářů:

  1. ceskypanda
    Ani jeden, moc malé písmo, moc malé mezery mezi řádky, mysli i na staříky, kteří to tu čtou ;) Navíc, tematicky se to moc nehodí a vizuálně to není žádná sláva. Vděčný příspěvek, což?

    OdpovědětVymazat
  2. Když už se musí něco měnit (jakože imho nemusí!), tak 4. Ale stále nevidím důvod k jakékoliv změně a považuju to za plýtváí energií.

    OdpovědětVymazat
  3. vybiram-li z vyse uvedeneho, nejlepe mi vychazi druhy v poradi.

    Jinak, co se tyce maleho pisma, od jiste doby existuje kolecko na mysi:-) Kdyz se s nim pootoci se soucasne stisknutou klavesou CTRL, vse je hned vetsi:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja bych vzhled nemenil. Ale pokud by to bylo upravdu nutne, pak ten 4.

    OdpovědětVymazat
  5. Nechat tak. Na co změny?

    OdpovědětVymazat
  6. Ale proč ne. Bral bych 3. Jinak k prvnímu komentáři tady. Velikost písma a mezery mezi řádky lze libovolně měnit pomocí CSS.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za názory.
    proč změna? protože bych ráda rozdělila příběhy do sekcí díky přehlednosti. Už je toho opravdu hodně a ráda bych měla záložky s různými typy článků a celkově trochu propracovanější systém na samostatné doméně.

    Pando: ono když je těch šablon tisíce, člověku se pak už hůře vybírá :)
    v anketě koukám vyhrává 3 a 4. To písmo se určitě upraví.

    chtěla jsem jednoduchého, aby ten přechod na samostatnou doménu nebyl pro lidi takový šok :) A taky aby to nebylo příliš vyzývavé, protože co si budeme povídat - stejně většina lidí to tu sleduje z práce a čím nápadnější stránky, tím větší pozornost kolegů a šéfa k monitoru :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak pokud to musí být tak 4.

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi dvojka, ale ta se teda nedá vůbec číst. U čtyřky se taky špatně čte to světlé písmo, ale nejspíš se to dá ještě upravit.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já osobně vedu blog a zainvestoval jsem do placené šablony z themeforest.net. Například http://themeforest.net/item/gretchen-flexible-wordpress-theme/full_screen_preview/2564485 apod... Ty placené šablony mají úplně jinou kvalitu. Jak říkám, jeden proužek Google AdSense, či Seznam Sklik by v pohodě zaplatil provoz blogu.

    Na druhou stranu, tu šablonu musí někdo přeložit do češtiny a nainstalovat. Pokuď WordPressu moc nerozumíš, tak použij přímo dodanou šablonu TwentyEleven z WordPressu, dá se moc hezky upravit tak, aby vypadala originálně, třeba výměnou fotek a úpravou barev, navíc už je v češtině. Nevím, jestli jsi o tom uvažovala, že ty free šablony co tu uvádíš jsou v AJ???

    Dále je potřeba si WordPress různě nastavovat apod... Já ani po roce blogování WordPressu plně nerozumím, ale mohl bych ti s tím pomoci. Kdybys měla zájem, dal bych ti kontakt na e-mailu a mohli bychom se případně nějak domluvit.

    Jinak jako hosting doporučuji nejlevnější a opravdu dobrý www.wedos.cz.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty free sablony jsou zlo... Nelibi se mi zadna. Nevidim duvod to menit.

    OdpovědětVymazat
  12. ceskypanda:
    královno, jsou tu (jak je z příspěvků vidět ;)), samí informaticí, uspořádej veřejnou soutěž o večeři a budeš to mít tak vymazlené, že mnohé profi weby budou závidět ... Že už nerandíš je jedno, informatikovi ukápne slina i při pohledu na hezký výstřih a nic víc mít nemusí. A v nejhorším případě o tom prostě budeš mít další zápis na blogu, ne? ;) Sorry, kolegové ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jste tu vážně samí informatici?:)
      ajťáky mám náhodou nejradši, i když člověk s nimi musí mluvit trochu jinak

      Vymazat
    2. Já ne, já jsem gynekolog amatér :-D

      Kolík

      Vymazat
  13. Já bych nic neměnil.

    OdpovědětVymazat
  14. Pando :)))) to by asi nebylo moc dobré. Už se mi tu jedna hodná duše nabídla, takže je příprava stránek naštěstí zařízená.

    OdpovědětVymazat
  15. Informatici a matematici, skvělá partie :)

    OdpovědětVymazat