Počet zobrazení stránky

středa 1. srpna 2012

Zdeněk



Po zralé úvaze jsem se rozhodla napsat příběh se šťastným koncem. Ovšem jak pro koho.

Jedno léto mi odpověděl na inzerát sympatický dvaatřicetiletý obchodní zástupce Zdeněk. Sice bydlel dost daleko ode mě, ale říkal, že má auto a není problém přijet. Měl nově opravený dům a 1x za 14 dní dovážel zboží do obchodu přímo pod mým bytem, jak jsem se později dozvěděla.

Ačkoli byl atraktivní, vysoký a tmavovlasý sportovec, trpěl mindrákem kvůli špatnému sluchu, a neviděl tedy jinou možnost seznámení než přes seznamku.
Na první rande ke mně skutečně přijel tak, jak slíbil. Po počátečním údivu proč si já, taková krasavice inteligentní, dávám inzerát, jsme zašli do restaurace na kávu. Později padla i nějaká mojita, a tak jsem se musela raději dvakrát ujistit, že ho poslouchám opravdu dobře.

„A jak to máš se vztahy? Proč ses rozešel s bývalou?“

„Na Silvestra mi řekla, že už mě nemiluje. Měla problém otěhotnět a navíc mám podezření, že si našla někoho jinýho. A já vůl jsem pro ni udělal všechno. Za svoje peníze jsem opravil její dům, všechno jsem jí koupil, pomohl jsem jí rozjet její vlastní salon, o všechno jsem se staral sám...“

„Hm, i když to tak dopadlo, tak vlastně můžeš být ještě rád, že jste třeba neměli děti nebo jste nebyli manželé, to by potom bylo daleko komplikovanější.“

„Ale já jsem ženatý. To jsem ti neřekl?“

„Ne, na to jsi asi zapomněl...“

Následoval výlev o seznámení, rozchodu, všech jeho vztahových problémech s onou ženou, co mu kdy udělala a proč, a otázka „Ty jsi ženská, ty tomu víc rozumíš – proč mě opustila?“

A pak z něj vypadlo, že se na rozvod teprve chystá, že nemají rozdělený majetek a psa, že to ještě tak rok potrvá, nicméně by mě rád viděl znova. Několik šancí, kdy jsme si povídali v autě kolikrát až do svítání, jsem mu ještě dala. Jenže pak jaksi zblbnul. Byl psychicky na dně, začal chodit k jakési léčitelce a pokusil se o sebevraždu, protože zjistil, že si z nějaké dovolené přivezl bakterii, která ho může kdykoliv zabít. Později ho propustili z práce, manželka ho vystěhovala z domu a přestal se mi ozývat.

Až letos na jaře, tedy asi po třech letech, jsem se z facebooku dozvěděla, že si našel
přítelkyni, pokoušejí se o miminko, sehnal novou práci i bydlení a má se fajn. Přeju mu to.

Jeho bývalá žena čeká dítě s jiným chlapem a vypadá šťastně.

Čtenářka Alice

7 komentářů:

  1. Internet je prostě plný podivuhodných nebo spíš podivných lidí :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Jak může někdo na prvním rande řešit předchozí vztahy?
    2. Jakmile bych se dozvěděl, že holka, se kterou jsem na rande, je vdaná, myslím, že by rande skončilo tak rychle, že by si toho ta dotyčná nestihla ani všimnout a ještě půl hodiny by si setrvačností v restauraci povídala sama se sebou.

    OdpovědětVymazat
  3. Když byla vhodná příležitost a nějak na to přišla řeč, vždycky jsem se zeptala, proč se rozešel s bývalou. Ono je lepší hned na prvním radne zjistit, že má třeba náročnou práci a na přítelkyni má čas jen v neděli, nebo že třeba nechce děti. To si pak člověk ušetří spoustu času a přenechá chlapa takové, které to nebude vadit.

    Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych s tebou byl hotov hodně rychle.

      Vymazat
    2. Nápodobně :)

      Vymazat
    3. To je opravdu hodně odpuzující dotaz.

      Vymazat
  4. To je, ale určitě bych se neptala, kdyby to sám nenadhodil. Dokonce se mi párkrát stalo, že se chlap zeptal jako první a pak ze mě doloval, kolik jsem měla známostí, vážných i nevážných, proč to neklaplo a jestli se s bývalým ještě stýkám. Zřejmě měli špatné zkušenosti...

    OdpovědětVymazat