Počet zobrazení stránky

pátek 31. srpna 2012

Mlíko na plotně :-)

Mám pro vás příběh, který mi poslala kamarádka, která ho někdy dávno četla na jednom diskuzním serveru. Příběh je z pradávných dob jednomegapixelových foťáků, které si mohli dovolit akorát pánové ve fialových sáčkách, mokasínách a bílých ponožkách. Fotka nebylo něco, co by se běžně posílalo mailem. Zato seznamky přes internet už jely na plno :-)

Odepsala jsem na inzerát, který mne velmi zaujal. Podle mailů byl ten kluk milý a tak jsme se dohodli, že se sejdeme. Celé dopoledne jsem strávila v koupelně, patřičně jsem se vyšlechtila, navlíkla na sebe nejlepší oblečení a vyrazila jsem. Podle předchozích popisů jsem očekávala kluka, černovlasého, vysokého 187 cm, vážit měl 80 kg, takže jsem si představovala hezkou postavu. Ten kluk měl VŠ – ekonomku. To mi tehdy imponovalo, když má někdo VŠ přepokládám alespoň střední rozhled a nějakou inteligenci, no ne? Když jsem ale vystoupila na Vyšehradě, kde jsme měli sraz, chtěla jsem prchnout. Ten kluk se snad čtrnáct dní nemyl. Představte si zjev - vytahaný umaštěný kalhoty a propocená košile. Asi k němu nedorazila informace o existenci deodorantů a v podstatě ani koupelen. Vlasy ježatý, postrádající zásah holiče, vypadající jako by si je stříhal sám při sporém osvětlení tupýma nůžkama. Brýle měl po dědečkovi, takové ty umělohmotné rámečky s tak tlustýma sklama, že by se s nima dali škvařit mravenci i když je pod mrakem. Na tváři neoholené strniště. No chtěla jsem v první chvíli prchnout a vymluvit se, že jsem zapomněla mlíko na plotně nebo na něco podobně nejapnýho, ale pak se mi ho zželelo a řekla jsem si, že mě hodina nezabije a že se s ním popovídám. Kdybych zmizela ještě by dostal nějaký mindrák nebo tak něco. Šli jsme tedy na kafe. Byl strašně nemluvný, tak jsem se snažila mluvit něco sama, ale protože nepatřím k lidem, co můžou mluvit neomezeně dlouho a vůbec jim nevadí, že vedou monolog … no po chvilce se mi úplně kouřilo z hlavy a on pořád nic. Hodinka uplynula a já se začala zvedat, když jsme čekali na metro, vypadla z něj zcela neočekáváná věta: „Tak co, jak to vidíš?“ Chtěl jsem říct, že špatně, ale znova se ve mne objevila lítost, tak jsem jen zamumlala, že mu třeba zavolám, že toho teď mám moc a odjela jsem :-)

Protože mne to pobavilo, chtěl bych pobavit i vás ostatní návštěvníky blogu. Jestli se původní autorka textu pozná, ať napíše Seznamkové Královně a vymyslíme nějakou odměnu za použití jejího příběhu :-)

Kolík

10 komentářů:

  1. Nějak nechápu, co je na tom příběhu zajímavého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve mně to vyvolává vzpomínky na doby kdy se chodilo na rande na slepo ... vždycky ten pocit hrůzy a děsu co člověk měl :-)

      Vymazat
  2. no právě, rande na slepo je asi největší sázka do loterie a pak z toho někdy může vzniknout výše popsaný příběh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak šla jen jednou, pak pro jistotu už nikdy :) Za prvé zjev chlapa hrůza a za druhé se u kávy přiznal, že není bankovní úředník, jak tvrdil, ale nějaký dělník ve fabrice či co. O povolání až tak nešlo, ale lhal hned na první schůzce, a to se u mě neodpouští.

      Alice

      Vymazat
  3. Slohové cvičení na téma "popis osoby". Myslím, že se to dělá ve 4. třídě ZŠ. Kvalita odpovídající.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bylo opravdu ubohý. Ale Kolíku, jestli chceš zase nahodit udičku, abys nám mohl povídat jak moc máš peněz, tak nám to prosimtě řekni, ať to máme za sebou :-))))
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem nepsal já, jen jsem to přeposlal, ale musím přiznat, že na tuhle dobu občas nostalgicky vzpomínám. Jinak tvé přání je mi rozkazem ... další příběh už je na cestě ... nyní ve fázi konečné korektury chyb ;-)

      Kolík

      Vymazat
  5. Ta odměna bude rande s Kolíkem? :)

    Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslel spíš třeba lahev nebo tak něco :-) Je snad nad slunce jasný, že rande se mnou je za trest :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Jsem se už lekla... ;)

      Alice

      Vymazat