Počet zobrazení stránky

sobota 1. září 2012

Trabant

Na seznamce stesti,cz jsem si jednou všimla, že mi profil ostopoval (rozuměj nechal mi stopu) srdíčkem jeden na první pohled milý a docela hezký kluk..

Začali jsme si  psát, chlapec měl docela dobrý všeobecný přehled, zajímavé nevšední zájmy a byl i vtipný, tak slovo dalo slovo a šli jsme na rande do jedné čajovny.

Dorazil na místo určení, byl zachumlaný v kabátu a čapce., takže jsem z něj moc neviděla, v čajovně se sice svlékl, ale bylo tam přítmí..

Byli jsme tam skoro tři hodiny a bylo to celkem fajn.

Následovaly další hodiny na icq a slovo dalo opět slovo a že se za mnou vypraví svým milovaným trabantem na výlet (ano, chlapec měl v lásce tyto staré stroje) ke mně domů.

Měl dorazit v osm večer, najednou se sídliště rozlehl řev trabantu, lidi koukali z balkonů, co se děje, no trapas trochu.

Dorazil kluk, který vypadal najednou úplně jinak než z první schůzky.

Na první schůzce měl krátce zastřiženou bradku, teď z toho narostlo cosi jako kozí bradka (neviděli jsme se skoro měsíc, byla jsem nemocná a on pak neměl čas), na sobě batikované triko a kalhoty rejoice.

Nu dobrá říkala jsem si, zkusím to, přece jen mi s ním poprvé bylo celkem fajn.
No bylo to trochu trapné, chlapec neustále mlel o trabantech.. pak se mě pokoušel chytat za ruku (ta jeho byla neuvěřitelně zpocená a ulepená) a políbit mě, což jsem nějak ustála.
Do toho jsem do sebe klopila další a další víno, které jsem pila jen já, on řídil.

Takže mírně opilá jsem přestala mít pud sebezáchovy..
Najednou se nějak stalo, že chlapec byl téměř nahý a mně chybělo triko.

On se zarazil a povídá mi: Musím ti něco říct, měla by si vědět, že nemůžu mít děti, takže antikoncepci nemusíme řešit (wtf a nějaká zdravotní prevence mu nic neříká??)

no vypadlo z něj, že má nějakou vrozenou vadu, kdy mu určité věci (varlata) chybí a že ale to nic není..

Hm, no dobrá, v tu chvíli mi bylo vše jedno, jen jsem přemýšlela, jak z toho ven..

Nakonec to vyřešil sám - v rozkroku bylo cosi co měl být asi penis, ale bylo to tak žalostně malé a ještě polovisací, jak jsem pak pochopila, to měl být penis ve 100% ztopořeném stavu..

Chlapec rudý námahou, zpocený, se snažil dráždit rukou a pořád mumlal: musím se trochu připravit, to půjde...

No, já jsem jen seděla na křesle a nevěřícně jsem zírala, oč se to snaží.,

Nakonec jsem mu řekla,  ať se obleče, že z toho opravdu nic nebude, že ani nechci, aby bylo..
On rudý opakoval, že tohle se mu normálně neděje a je v posteli samec.

Odebral se k domovu a já seděla a řikala si, co to proboha bylo???

No vyřešil to za mě, nevěděla jsem, jak taktně mu napsat, že o další schůzky nemám zájem, protože z mé strany rozhodně chemie nezafungovala - dostala jsem sms, že asi nebude dobré mít další schůzky, protože mu přišlo, že jsem málo sexualně aktivní, že jsem seděla jako dřevo a on potřebuje pořádnou děvku do postele, tak jak to má rád:-DDD

Zajímalo by mě, jestli už jí má..

anonymní čtenářka

7 komentářů:

  1. :-D
    Ale zas je hezké, že to aspoň napsal narovinu.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle bych opravdu nechtela zazit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bych do sebe neklopil víno, ale rovnou vodku s práškama na spaní.

    OdpovědětVymazat
  4. Dlouho jsem se tak nezasmála ...Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem se tak nezasmála ...Děkuji :))

    OdpovědětVymazat