Počet zobrazení stránky

čtvrtek 12. července 2012

manažeři a podnikatelé? Také :)

Ahojda,
kdybys chtěla uveřejnit i pár "cizích" zkušeností, ráda se podělím. Přečetla
jsem si příspěvek od Kolíka a docela mě to pobavilo - no ještě štěstí že už mám
tento typ seznamování za sebou :-))
Mám dvě dost divoký zkušenosti, a jedna se úzce vztahuje ke všem těm manažerům,
ředitelům, majitelům firem a podobně, kterými se to na seznamkách jen hemží. Jen
tak mimochodem, dělám ve středně velké a poměrně úspěšné firmě,  ale neumím si
představit že by kdokoliv z vedení měl čas trávit polovinu pracovní doby na
seznamkách a nahánět tam ženský.
Nicméně ne jednoho takovýho majitele firmy jsem před lety narazila. Tehdy jsem
pracovala ve firmě, se kterou to šlo ke dnu a volného času spousta, tak jsem ho
trávila na chatu. Narazila jsem na chlápka, který tvrdil že je majitel Copy
Centra na Palmovce, z jeho řečí by jeden soudil že je "těžce za vodou",  a
člověk si samozřejmě představil copy centrum, do jakých jsem v té době občas
chodila - velké, pěkné, napůl nabízející různé služby a napůl obchod,
zaměstnanci a úroveň ... Co jinýho bych si taky měla představit - do takový
díry, jakou to jeho království ve skutečnosti bylo, by totiž hned tak někdo
normální při pochůzkách pro firmu nevlez. Čímž jsem myslím zodpověděla i
případné otázky na jeho finanční situaci :-) A to už vůbec nemluvím o jeho
vlastní úrovni - co s chlapem, který má doma dvě děti, ženu na mateřský a místo
aby se snažil vydělat, dřepěl si v tý špinavý díře, flákal se, a honil ženský po
netu. Takže pokud už vyjímečně některý z nich nelže, ještě to neznamená že to
musí být zrovna výhra :-)
No nicméně pak přišla doba, kdy bylo třeba vzít to hledání mužskýho vážně.
Vyfiltrovat z těch samolibých egomaniaků (poznají se podle toho, že si na profil
nasází desítky, ne-li stovky vlastních foteček, ale o těch se tady psalo už
mnohokrát), zoufalců (jedno rande s chlápkem, který zřejmě nikdy v životě
nenavštívil zubaře bylo fakt úžasný, ač jsem se snažila jak to  šlo, moje oči
vždycky nakonec skončily u těch jeho tesáků -))) a lhářů někoho normálního, na
to aby měl člověk nervy ze železa. Jednou už to vypadalo nadějně, chlápek bydlel
kousek ode mě, ale byl služebně na moravě a psali jsme si o sto šest, zdálo se
že má všech pět pohromadě, fotky taky jednoho nevyděsily, prostě zdálo se že je
to jeden z těch normálních. Když došlo na rande, objevil se mrňavej tlusťoch, ve
stoletym favoritu, který měl ještě navrch s kamarádem napůl .... Po procházce mě
odvezl domů a hned se pozval dál, alespoň na terasu povídal .... Což o to, to mi
nijak nevadilo, ale když jsem mu šla nalít pití, objevil u mě v ledničce lahev s
martini. Vážení, bylo vymalováno - ještě teď ho vidim, jak běhá po terase po
čtyřech za mým psem a štěká na něj, nalitej jak carskej důstojník, a prokládá to
procházením se po terase se samolibým úsměvem a skleničkou v ruce, viděla jsem
na něm jak je sám se sebou spokojenej a vymýšlí čím mě tak ještě ohromit ...
:-)) No fantazii měl, například si zničehož nic natáhl tričko na hlavu a rukávem
na mě zařval  "BAF !!!!" ...
Ještě že ho celkem rychle poslali zpět na moravu. Tam se ještě nějakou dobu
bavil tím, že mi ve chvílích, kdy měl v krvi víc jak tři promile (tzn. každej
večer), posílal zamilovaný maily,  včetně básní - ještě teď si pamatuju úryvek z
jedné : Já ve znamení draka jsem, já rvu s životem se každý den, a má povaha
dračí na to prostě stačí ..... Chacha, no prostě děs. Byl to vůl :-)) Teď už mi
ty vzpomínky přijdou směšný, ale věřte že tenkrát jsem si já po jeho odchodu
musela dát panáka :-))
Tak hodně zdaru všem, ať už tam hledáte cokoliv, přeje Lucka


Tímto bych moc ráda poděkovala Lucce za příspěvek :) Seznamková Královna

6 komentářů:

  1. Samolibý egomaniak? To jsou ale moje nejlepší vlastnosti! :-)

    To s tím tričkem nataženým přes hlavu musím někdy zkusit :-) Myslím ale, že největší úspěch by to mělo hned na první schůzce někde v kavárně. Počkat až si půjde dotyčná odskočit a pak přímo před dveřma WC aplikovat ono BAF! Úplně vidím ty protáhlé obličejíčky vyšlechtěných blondýnek se kterýma si občas vyrazím :-) Příště si pod sako beru tričko :-D

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi, že to tu jde nějak z kopce:(. Jak už Seznamková Královna přestala randit, tak to není ono...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Kolíku, nechtěl by ses dohodnout se Seznamkovou Královnou a převzít na čas její blog? Zdálo se mi, že se vaše příběhy krásně doplňují o pohled z druhé strany. A třeba se časem najde její nástupkyně, nazvěme ji "pracovně" např. Seznamková Princezna :-)

      Vymazat
    2. No bohužel není v mých časových možnostech spravovat blog tak nějak svědomitě aby nezel prázdnotou :-( Samozřejmě nějaká Seznamková Princezna se klidně přidat může jako bonus jí pozvu na rande :-D

      Pro povzbuzení připravuji další dva články ;-)

      Kolík

      Vymazat
  3. S tím tričkem... To jsem normálně vyprskla smíchy! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat