Počet zobrazení stránky

pondělí 16. července 2012

ich bin Jurgen aus Deutschland...

Vím, že Vás to tu už moc nebaví, ale já opravdu nemám bohužel co psát. Kdybych měla co psát, vypovídalo by to o jakési amorálnosti a já  kvůli čtenářům bohužel svůj dosavadní spokojený vztah obětovat nehodlám :)

Já vím, jsem sobec, ale budete to muset nejspíš na nějaký čas přežít :) Nebo se modlit, abych se rozešla, což opravdu po všech příspěvcích na blogu udělat nehodlám, tyhle všechny věci už znovu absolvovat vážně nechci, to mi věřte. Dost jsem zažila ponožek v sandálech, rybího dechu, mastných vlasů i nechutných řečí, jsem spokojená a díky bohu už vážně měnit nechci :)

 Takže milí čtenáři, buď to budete muset nějak vydržet a nebo se ujmout vlády nad blogem a zasílat mi příběhy, které se staly Vám nebo Vašim známým :)

Jednu historku však pro Vás ještě mám...

nedávno jsem si zapínala telefonní číslo, ze kterého jsem randila a dělala svoje kuriózní pokusy. Paruku jsem schovala hodně hluboko, veškeré svoje aktivity jsem poctivě utajila :) proč, to asi všichni pochopí. A tak jednoho dne odjel na služební cestu a já zpod postele vyndala krabici se svým arzenálem, zapnula mobil a hle? SMS s německým textem.

Němčinu jsem si potřebovala již dlouho oživit, proto jsem se rozhodla odepsat. Chvíli jsem si s dotyčným pánem psala a pak mi volal. Představil se jako Jurgen (asi :)) a že mu je 59 let. Hledá nějakou českou ženu, má vlastní byt a je milý, přítulný a hodí se k hodné paničce. A je údajně "za vodou".

Jelikož jsem si opravdu chtěla německy pokecat, začala jsem opět hrát hru :) Následně na to jsme se domlouvali (samozřejmě fiktivně), že by za mnou přijel...překvapilo mne, že rovnou ohlásil, že musí najít vlakové spojení, protože nemá auto (Lucko z předchozího příspěvku, jistě se pousměješ :))

Po půlhodinovém rozhovoru se začal malinko zadrhávat a já v jeho hlase poznala náznak nějakých koordinovaných tělesných pohybů... zajímavé je, že při těchto pohybech se mne neptal na to, co mám na sobě a jak si hraji s lasturkou či mi nepopisoval jak by mi to udělal na obličej, ale normálně jsme si povídali...poté jsem uslyšela ránu a on v telefonu nebyl...nejspíš mu celým vzrušením spadl na zem a já slyšela klasické zvuky, které 99,9% čtenářů mého blogu jistě zná...a poté spokojené oddechnutí (něco jako poslední pohyb a následné odvalení na svojí půlku postele :D)

No, tak to by bylo :) jsem ráda, že jsem někomu dnes udělala dobře, protože jsem ten den byla obzvlášť nepříjemná a moje společnost by všem ostatním v tento den byla příjemná nejspíš jako tarantule na hlavě :D

Všem grammar nazi se opět omlouvám za příspěvek plný neuvěřitelných hrubek, špatných slovosledů a dalších prohřešků :) (už to dělám automaticky, píšu tento příspěvek ve spěchu)

Tak se mějte a třeba se mi zase poštěstí narazit na nějakou zvláštnost, kterou Vám sem mile ráda napíšu.

Díky za přízeň a doufám, že už na tento blog nebudu muset zase něco přispívat, to už by mi vážně trefilo :D

EX Seznamková královna

PS:  pro příběhy stále platí mail seznamkova.kralovna@seznam.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat