Počet zobrazení stránky

neděle 22. července 2012

Kamarádská výpomoc...

 Má kamarádka se rozhodla podat inzerát jiné kamarádce. Sama si s těmi nápadníky psala za ní a vybrala prý ty pravé. První rande ji domluvila v parku s klukem, který si bude při tom venčit psa.
Osudný hodina nastala a začalo jejich setkání, které skončilo již po 15 minutách. S tou kamarádkou jsme ji čekali na druhém konci parku a teprve od ní jsem se dozvěděl, co na ní přichystala. Jejich schůzka probíhala jejím monologem, u toho kluk párkrát něco prohodil a pak vše ukončil hláškou, že má hlad. Jak nám to líčila, tak jsem čekal, že ho pošle do hajzlu (to bych být na jejím místě určitě udělal), ale...nečekaně...
Nakonec se domluvili na příští týden na další schůzku. Jak to dopadlo, tak to ještě nevím. Tipuju ale spíše na fiasko. Já jsem u toho, jak nám to ličila přímo brečel smíchy! A nakonec podotýkám, že je zmíněná kamarádka extra vybíravá a hlavně až příliš stydlivá, což se na této schůzce vůbec nepotrvrdilo.
Holky, jak byste zareagovaly?


Radek

7 komentářů:

  1. Podivný příspěvek. Mě kdyby kdokoliv psal na seznamky za mě,tak už rozhodně není mým kamarádem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli s tím ta kamarádka takhle souhlasila, tak proč ne. Lidi jsou různí. Mám kamarádku, která zase takhle psala za svýho bráchu.

    Nevím ale, jestli jsem správně pochopila, že ta kamarádka to na ní takhle narafičila, aby vedla monolog a on po 15 minutách prohlásil, že má hlad? :-O To by mě teda teprve naštvala!

    No a já ve svém věku bych ho rozhodně poslala do háje v tu ránu, ale kdyby mi bylo třeba 18 a byl pěknej, možná bych také reagovala jako ta kamarádka z příběhu, protože bych se ještě nejméně jednou chtěla ukázat s pěkným klukem :-) Ale před další schůzkou bych se ho zeptala, jestli se najed a naučil mluvit a budeme spolu moct strávit aspoň hodinu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda "článek"...no offence, ale nebylo by to tu lepší radši zavřít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je tu ta varianta, že sem přestaneš chodit ;-)

      Vymazat
    2. Já s ním souhlasím, tohle byla hrůza!! Trochu soudnosti by to chtělo, než něco publikuji.

      Vymazat
  4. je to jak poradna bravicka. coz nic proti nicemu. odpanovani se vibratorem sve sestry nebo obrat o 180 stupnu Celsia pobavi vzdy.

    OdpovědětVymazat
  5. mne by třeba zajímalo, jak jim rande dopadlo. Proto jsem sem tento příspěvek publikovala, jelikož všichni čekáme pokračování :)

    OdpovědětVymazat