Počet zobrazení stránky

pátek 27. července 2012

Promiň, odcházím ...


Můj další příběh je o mužích, kteří by v klidu mohli sehrát ve filmu Pearl Harbor scénu „Zítra jdu do boje.... Možná se už nikdy neuvidíme... Možná se totiž už nevrátím.“

Prvním z nich byl Ivan. 30 let, tmavovlasý, štíhlý, přiměřeně vysoký rozvodový právník z velkého města. Když mi odpověděl na inzerát a poslal fotky, doslova mi spadla brada. Někoho takhle moc atraktivního jsem nečekala. Navíc jsem do té doby netušila, že se na seznamkách pohybují i takoví chlapi, jako je on – úspěšní, v rámci svých možností vlivní, velmi hezcí, sebejistí, vzdělaní a kariérně na výši. Až jsem z toho chytla lehkou neurózu, že se mu nebudu líbit, až se setkáme. Po pečlivém výběru jsem mu poslala pár svých fotek a čekala na odezvu. Odepsal docela rychle, takže mě obavy opustily. Těšila jsem se na každý jeho e-
mail. Psali jsme si o cestování, o jeho dovolené na Kubě, o mentalitě místních lidí, srovnával je s Čechy, zabrousili jsme i na naše bývalé partnery, a když mi jedno ráno napsal z terasy své chaty u Vranovské přehrady, začínala jsem v tom slušně lítat.

A došlo i k první schůzce. Ačkoli byl podzim, bylo venku výjimečně teplo, až horko, a já si na sebe vzala černou halenku s hlubokým výstřihem na zádech a dlouhé džíny. Každý si dovede představit, jak hezky mně v tom bylo. On byl taky v černém a s potěšením jsem zjistila, že nosí brýle, takže jsem z těch svých, občas nošených, nemusela mít mindrák. V kavárně si objednal vídeň a já presso, poručil si hodně šlehačky a podivně dlouho proháněl servírku, aby ukázal, že je pan Někdo. Sotva jsme se posadili, podal mi svoji vizitku, kdybych náhodou někdy něco potřebovala, a začal povídat o rozvodech. Jak příjemné téma na prvním
rande! A pak k tomu přidal monolog o veřejných zakázkách pro stát a pro města, jaké jsou v tom podvody a korupce, jak se se vším kšeftuje. Celou dobu jsem k tomu neměla co říct, nebyla to moje parketa, a tak jsem tupě mlčela.

Po návratu domů jsem vizitku roztrhala a hodila do koše. Za hodnou dobu jsem se z mailu dozvěděla, že bohužel odjíždí za prací do Prahy na dobu neurčitou a do města blízkého mému se bude vracet jen občas. Do kalhotek se mi tím projevem nedostal, a tak se vytratil jako pára nad hrncem. Počítám, že nikam neodjel a dodnes klátí důvěřivé holky chtivé vážného vztahu.

Podobným případem byl i Honza. Spolumajitel kempu na vysočině, 28 let, vysoký modrooký blonďák, velice galantní muž, který dokázal ženě zalichotit a získat si ji. Nosil mi růže a dostal mě především tím, že mu nedělalo problém zajít do divadla, na výstavu nebo na koncert jiné než rockové hudby. Po večeři na druhém rande jsem se dozvěděla, že odjíždí za prací do Rakouska a domů se bude vracet asi jednou za měsíc. Řekla jsem, že se známe dva týdny a je to jen jeho volba. Doma jsem strčila růži do vázy a bylo mi jasné, že z toho zase nic nebude.

Doteď si myslím, že oba lhali a jen prostě nedokázali říct „Promiň, nejsi holka pro mě.“ Nebohledali holku do postele.

Čtenářka Alice

13 komentářů:

  1. Já mám ten hluboký výstřih raději v předu :-D

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čau Kolíku, napiš prosím jak to dopadlo se slečnou D... tan příběh si žádá zakončení! Díky R

      Vymazat
    2. Prozatím to zakončené je ... i když občas si říkám, že by klidně mohla zavolat nebo napsat .... akorát bych si musel dávat bacha na to co mi provede :-)

      Kolík

      Vymazat
  2. omlouvám se za rozhozený text, myslím, že je to nějaká chyba zde, protože v náhledu textu to mám naprosto v pořádku. A ať zkouším co zkouším, bohužel se mi to stále rozhazuje

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pokud to jde, tak v editoru dejte HTML a tam to spravte tím, že odmažete "
    " (bez úvozovek)....
    BTW: Dobré čtení, ještě že máte na seznamu ty mínuska a jste vidět hned nahoře, jinak bych na tento blog nikdy nepřišel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Seznamu mínuska? To bude asi můj příspěvek v diskuzi k jednomu článku o seznamování na Novinkách:D Já dávám odkaz na tento blog do diskuzí u jakéhokoli článku co má stejné nebo podobné téma, ať si ostatní taky počtou. Pamatuji si, že v jedné z diskuzí mi tam hned nasázeli mínusy, tak to bude asi on. Ale očividně to účel splnilo:D

      Vymazat
  4. druhý pokus, prvně mi to smazalo kód,tak zkusím znova, odmažte v html tuto značku "<br />" (jedná se o zalomení řádky).

    OdpovědětVymazat
  5. Zkopirujte text do poznamkoveho bloku a pak zase zpatky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji Anonyme:) už jsem to tak udělala dle Tvých rad a vypadá to nadějně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Alice je trochu paranoidní...co si vše hned nedomyslí, že?

    Honza

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ono to tak skutečně vypadalo. Nezavdali sebemenší důvod pro to, abych si myslela, že říkají pravdu. Když se to vezme logicky, museli o odjezdu vědět už nějakou dobu, taková rozhodnutí se nedělají ze dne na den - proč teda hledali holku na seznamce a ještě k tomu si vybrali tu z úplně jinýho města než kam se chystali? Těžko říct, jak to tehdy doopravdy bylo. Rozhodně to ale nehodlám zjišťovat :-)

    Alice

    OdpovědětVymazat
  9. To bylo myšleno ironicky - jasně že kecali a nikam nejeli ...
    Lucke

    OdpovědětVymazat
  10. Někdo zalže, někdo se pak už neozve nebo neodpoví. V zásadě je obojí stejně nehezké jednání.

    OdpovědětVymazat