Počet zobrazení stránky

pondělí 30. července 2012

Pražská trojka :)


Po přečtení „veselých“ historek z internetového seznamování jsem se rozhodla i já přispět se svou troškou do mlýna. V dobách mých pokusů ještě nebyl digitální foťák standard každé domácnosti a člověk tak byl ušetřen „zajímavých“ fotek, které se teď evidentně posílají. Protože je to skoro 10 let,tak vám představím ve zkratce pár typů, na které jsem narazila (zachovávám i přezdívky z té doby dle povolání, národnosti či jiných zajímavostí).

1. Zahradník – pán, který mne již před osobním setkáním psal, ať mu zavolám něco na dobrou noc, se nad mojí replikou, že je to drahé a cizím lidem nevolám, dost vytočil (osobně mi to pak vysvětlil, že jsou děvčata, která si od randechtivých mužů nechávají poslat kredit a pak se jim už nikdy neozvou. Pro mne jako majitelku paušálu to byla novinka, ale to odbočuji).
K setkání došlo někdy z jara roku X. Ve chvíli, kdy jsme v čajovně dosedli, mi sdělil, že tedy v tom svetru nic moc a že když ho sundám, je to lepší. Ihned doplnil jak rozděluje ženy a) anorektička, b) štíhlá, c) sportovní postava, d) normální postava, e) pár kilo navíc, f) plnoštíhlá, g) obézní. Neměla jsem odvahu se zeptat, kam se svým BMI 24 patřím.

2. Slovák – sraz na Andělu. Pána neustále přitahovala obří obrazovka s fotbalem. Můj pocit, že zdrhnu, vystřídal smysl pro slušnost a vydala jsem se s ním na „Tour de Prague“. Z Anděla na Palackého, po nábřeží na Karlův most. Ze snahy o konverzaci jsem se dozvěděla od inženýra u firmy SUBTERRA, jak je tu strašně draho (což s ohledem na můj tabulkový plat VŠ humanitního směru jsem považovala za poněkud trapné). V Mostecké mi nabídl, že koupí párek v rohlíku se slovy, „že je nejlevnější v Praze“. Teď jsem konečně mohla vyhodit své trumfy a sdělit mu, že levněji ho mají na Smíchovském nádraží a s díky odmítla. Cestou
na Smíchov jsem vyslechla ještě lamentaci na předražené pivo, neomalené vstupné na pivní slavnosti etc. Po navigaci k levnému občerstvení jsem nasedla do autobusu vyděšena replikou „já ti zavolám“ neb jsem ještě nevěděla, co přesně znamená.

3. Transvestita – při tradiční e-mailové korespondenci jsem byla upozorněna, že má kamarády transvestity a zda mi to nevadí. Jsem tolerantní, tak je to OK. Sraz a procházka po Petříně, kde z něj vypadlo, že se také jednou zkusil převléci a informace o tom, že z toho měl erekci.
Což bylo možná více informací, než jsem potřebovala slyšet. Ještě následovalo podivení, proč se seznamuji na Seznamce, že se tam ochomýtá i on, extrovert, mu evidentně divné nepřišlo. Aspoň mne doprovodil na metro.

Po pár rande na slepo jsem se rozhodla, se více pohnout. Naskenovala pár fotek, dávala hned čísla etc., aby se komunikace trochu rozproudila. Efekt nulový. Stejně vás nechají někde trčet, protože pro pány skrblíky je i sms s nějakou stupidní výmluvou příliš velká investice. Také jsem narazila na pána s kterým jsme vyměnili fotky a začal mi psát dlouhé dopisy s otázky typu „co mám pod postelí?, jakou mám ráda barvu? a jiné pro život užitečné informace“ . Na setkání při jeho časově náročné práci knihovníka nedošlo.

Abych to shrnula párkrát jsem si aspoň pokecala (to zahrnuji i analýzu jejich předchozích vztahů), ušla cca 10 km na podpatcích, několikrát vyslechla větu „kam půjdeme?“ (proboha, vždy jsem šla na místo určení, které zvolili oni a to i do čtvrtí, kde neznám jediný podnik), byla opita a na Seznamce už nikdy více.

p.s. ještě přidám hlášku od kamarádky mého známého, která to na Seznamce také vzdala. Nevím jestli se s dotyčným už stihla vidět, nic méně ji oznámil, že na třetím rande očekává sex a že má alergii na latex, tak ať si to nějak zařídí. Jediná možná odpověď je alergie na debily, protože ne vše jde nanormovat.

Čtenářka Radka

9 komentářů:

  1. Jen bych rád podotknul, že ten poslední od kamarádky známého ... to jsem nebyl já ... já alergii na latex nemám ;-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  2. Ten poslední musel být fakt "extratřída" :-)

    Alice

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě by slečna mohla uvést, co pro to udělala ona. Ono pasivní vyčkávání a tiché kritizování...to opravdu svede každý "debil" ;-)

    Honza

    OdpovědětVymazat
  4. Radko, fakt jsem se nasmála, i když vím, že je to vlastně smutná záležitost- chtít se seznámit a potkávat tento materiál:-). S vaší lehkou sebeironií byly vaše řádky opravdu čtivé. I já mám zkušenosti podobné, tedy-nic z toho do budoucna- někdy se tedy osmělím a též podělím..Nyní jsme opět v běhu ulovit na seznamce někoho:-), takže ai srandy bude víc(nemyslím, že se po 5 letech něco na materiálu změnilo,a le nedá mi to, co kdyby..). Kopretina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na sebe narazíme :-D

      Kolík

      Vymazat
    2. No, to by bylo terno. Jeden by o druhém vyprávěl, jaký to byl id*ot...

      Vymazat
    3. Ahojda, holka ne že by to bylo snadný (já psala ten článek o podnikatelích a blbečkovi co na mě dělal bubáky, a to nebylo zdaleka vše), ale nakonec jsem tam na jednoho pořádnýho přeci jen natrefila a už jsme rodina. Však oni tam ti pořádní chlapi taky jsou. Hurá do toho :-)
      L.

      Vymazat
  5. Když jsem našel doktora Johna, zoufale jsem potřeboval přivést svého bývalého milence zpět. Nechal mě pro jinou ženu. Stalo se to tak rychle a já jsem v situaci vůbec neřekl. Po čtyřech letech mě prostě vyhodil bez vysvětlení. Kontaktuji Dr.Johna prostřednictvím jeho webových stránek a řekl mi, co musím udělat, než mi může pomoci, a udělal jsem to, co mi řekl, poté, co jsem poskytl to, co chtěl, vrhl milostné kouzlo, aby nám pomohl dostat se zpět dohromady . Krátce poté, co udělal své kouzlo, můj přítel mi začal znovu posílat textové zprávy a cítil se hrozně za to, co mi právě dal. Řekl, že jsem nejdůležitější osobou v jeho životě, a to ví teď. Vstoupili jsme spolu a on byl vůči mně otevřenější než předtím a pak začal trávit více času než dříve. Od té doby, co mi Dr. John pomohl, je můj partner velmi stabilní, věrný a blíž ke mně než dříve. Vřele doporučuji Dr. John každému, kdo potřebuje pomoc. E-mail: drjohnsoco@gmail.com, zavolejte mu nebo přidejte jej na WhatsApp prostřednictvím: +2348147766277

    OdpovědětVymazat