Počet zobrazení stránky

čtvrtek 19. července 2012

tisíce tváří pana Daniela

Můj příběh je trochu zvláštní tím, že to seznamkou nezačalo, ale naopak skončilo. Tak popořádku: jednoho pěkného slunečného odpoledne si vykračuju po městě, když tu za sebou slyším zrychlený krok a volání „slečno!“ – otočím se v domnění, že mi něco vypadlo z kabelky, že mi holub podělal záda a někdo mě chce upozornit, nebo mi nějaký pouliční prodejce, kterého jsem si nevšimla, chce nabídnout tři hnusné NO NAME parfémy za úžasnou cenu jednoho (800 – 1000 Kč, nebo „pokud to zůstane mezi námi, tak vám ho dám za 400“). Vidím však chlapíka ve slunečních brýlích, který evidentně přiběhl od toho auta s otevřenými dveřmi (průměrné auto hodné slušného muže), trochu se rozpaky zadýchává (ve skutečnosti nulová fyzička) a povídá, že mě viděl už na začátku ulice a prostě si nemohl pomoct a musel to otočit a zkusit mě pozvat na kávu, i když riskuje facku. Odpovídám, po krátkém zaváhání (jsem nezadaná), že nemám zrovna čas (rozuměj: vyskočila jsem jen na rychlý nákup a nevypadám zrovna nejlépe jak dovedu). Tak prý jestli bych mu nedala na sebe telefon. Zaváhám podruhé, v mozku mi běhá ANO – NE a naštěstí mě napadne spásná myšlenka, že mu dám svůj email (fiktivní mail vytvořený pro občasné anonymní šmírování bývalých kluků a bývalých kamarádek na facebooku, ještě než jsem zjistila, že aplikace „zjisti, kdo si prohlíží tvůj profil“ je podvod). Spokojeně si ho nadatluje do mobilu a s ujištěním, že se mi co nejdříve ozve, nasedá do auta a odjíždí. Sluneční brýle si nesundal. Večer otevírám schránku a tam už na mě čeká neznámý email (doručen pouhou půlhodinu po čase setkání venku). Jako správná žena odpovídám až druhý den. V emailu je úvodní věta, jak jsem se mu moc líbila a rád by mě pozval na kávu, nebo ještě lépe rovnou večeři. Jmenuje se Daniel, je mu 33 let, vysoký přes 180 cm, štíhlé vypracované postavy a tmavých vlasů. Svobodný, heterosexuální, bydlí ve vlastním bytě a nemá děti. Protože mám v hlavě asi nějakou slepou uličku, která mi občas mlží úsudek, připadají mi tyto informace normální. Říkám si, že i když to zní jako výpis profilu na seznamce, asi je to v pořádku. Dokonce mi připadá normální i to, že se mi nezdál 180 cm vysoký a nevypadalo to, že by měl vypracovanou postavu, ale co. Měla jsem podpatky, zády k sobě jsme se nepoměřovali a měl poměrně volnou košili, takže když to o sobě píše, asi to tak bude. Žádám ho o fotografii, na které bude bez slunečních brýlí. Jednu mi posílá a na oplátku žádá o fotografii mou. Připadá mi to sice zvláštní, ale je to vcelku fér, takže posílám. Podle fotky člověk také dost pozná, např. trapná póza před cizím autem mě neoslovuje a ze všech nejhorší jsou ty dovolenkové fotky z Monte Carla, kde dotyčný chudák uvidí na ulici zaparkovaný luxusní bourák a nechá se před ním zvěčnit s rukou na klice a s křečovitým úsměvem typu „dělej Mařko, foť, než přijde majitel anebo to začne houkat!“. Pak taky nesnáším fotky z hradů a zámků. Popojedem.  Jeho fotka je normální, v pozadí neidentifikovatelná zeď, jeho vzhled průměrný (v brýlích vypadal lépe), ale povídám si, že mu dám šanci, třeba má charisma a je chytrý. Odpovídám s přiloženou fotkou a větou informací o sobě (věk 30 let, svobodná, bezdětná) a s žádostí, ať mi napíše o sobě víc. Odpověď přichází obratem, což hodnotím kladně a naivně se domnívám, že je v práci a nedočkavě čeká na email od té úžasné slečny, kterou včera potkal. Informace o sobě ale další nepodává, vyjma toho, že má rád turistiku a muziku. A že mi to na fotce moc sluší. Zve mě na večeři. Přestože vím, že na schůzku se nemá kývnout dříve než za 5 dní až týden, domlouvám termín za 2 dny, protože potom odjíždím na dovolenou a jsem zvědavá. Ochotně souhlasí s tím, že více si povíme na té večeři (zmínka o večeři už potřetí za sebou ve mně vzbudí ujištění, že už mě nečeká chlapovo trapné „já vlastně nemám hlad, takže nakonec jíst nebudu, ale ty si klidně něco dej“). V den D a hodinu H už jsem připravená a vypadám dokonale. Nepřeháním to a volím jednoduché, ale vkusné oblečení. Přicházím k určené restauraci a on přijíždí téměř současně. Podáváme si ruku a v tuto chvíli už mám možnost s určitostí zjistit, že neměří přes 180 cm, ale pod 180 cm. Postava štíhlá…. ale vypracovaná…? Protože už vstupuje do restaurace (první, jak to má být) a já jsem v těsném závěsu, nemám čas tu postavu pořádně zhodnotit. Nakonec, má volnou košili. Zavane ke mně jeho kolínská nebo deodorant, jehož vůně je cítit na 90 % mužské populace, ale aspoň to není nějaký kořeněný výstřik do tmy. Vyberu nám místo u nejvzdálenějšího stolu, abychom si mohli nerušeně povídat. Otevíráme jídelní lístky. Následuje - tradičně špatně zahrané  - divadlo, které zcela netradičně neodhalím s úplnou jistotou. Je to několikeré plácnutí se přes kapsy kalhot a hrané zděšení, že něco nemá. Moje zvednuté obočí a vyčkávavý výraz jeho divadlo prodlužují a plácání se přes kapsy a mumlání „to snad ne, to je trapas“ se zdá být nekonečné. Potom se obligátně ptám „děje se něco?“ Dostane se mi odpovědi, že si zapomněl peněženku. Kontruji otázkou, jestli to má domů daleko. Je zaskočený a neví, co odpovědět. Ptám se znovu, zase neví co opovědět, ptám se potřetí, povídá, že si ji nechal v práci „za městem“ (později se dozvídám, že byl celý den doma a pracuje z domova, no nevadí). Sedí a hledí na mě. Že by se zvedal, to nevypadá. Já pokrčím rameny (snažím se ovládnout nasupený výraz) a kategoricky hlásím, že tedy večeře nebude. Zvedám se. Překvapeně se zvedá za mnou. Odcházíme. Tady bych se na chvíli zastavila a trochu to rozebrala. Tyto taktiky jsou dost ubohé a také dost známé. Bohužel, vždycky existuje 1% možnost, že to není divadlo, ale že se to opravdu děje. Proto slušný člověk váhá, jestli má druhého rovnou poslat do řiti, nebo mu dát ještě pár minut šanci. Já se, bohužel, rozhodla pro to druhé. Tyto taktiky jsou především dvě: ta první, kterou používají ostřílené typy zejména v neznámém prostředí a na ženské, které na první pohled ohodnotí jako husy, spočívá v tom, že dotyčný si vychutná večeři a když přijde na placení, najednou nemá peněženku. Nevýhodou je, že to chce opravdu odvahu hrát tohle divadlo (navíc ještě před číšníkem) a také, že se riskuje, že ani žena nebude mít na zaplacení a komediant bude muset zastavit svou občanku a pro peněženku si dojet. Dříve, než se rozmohly i v restauracích platební karty, bylo jednodušší ukázat portmonku s vykukujícími kreditkami (z nichž některé jsou sice zlaté, ale od klubu mobilního operátora, u kterého tento jedinec pro-smskoval majlant) -  a nebyl to takový trapas. Businessmanům se to stane, že. Je sice veliká šance, že žena zaplatí za oba, nebo alespoň za sebe (protože víc než pětistovku si s sebou nevzala), ale může dojít k tomu, že zaplatit odmítne. Slabším žaludkům takové riziko nedovolí užít si pořádně večeři a naplno rozvinout svůj hraný šarm, který by byl ukončen tak nepěkně (žena by nezaplatila). Druhá taktika je ta, co byla zkoušena na mě – absenci hotovosti oznamuje předem, ale až potom, co jsem se pohodlně uvelebila s menu v ruce – a doufá, že oznámím, že to teda zaplatím. On je připravený dělat 2 minuty zkroušeného a slibovat, že mi peníze dá příště. Já souhlasím. Potom si může oddychnout a naplno se pustit do svádění. Večeře zadarmo. Naneštěstí pro něj, nejsem až tak moc blbá. Takže než se vzpamatuje, míříme k východu. Jsem ale aspoň natolik blbá, abych ho neposlala k šípku hned - a věnuji mu tedy onu šanci. Navrhuju procházku. Souhlasí. Začíná svádět. Překvapuje mě, že umí mluvit, zbytečně nekřičí, nechvástá se, směje se mým vtipům a zkouší vlastní. Pomalu mu začínám věřit a poslouchám. Sdělujeme si nepříliš podstatné informace o sourozencích, dětství. Zjišťuju, kde se narodil, kam chodil do školy, jaké má vzdělání. Rozumíme si. Uplyne hodina a půl a procházka se pomalu chýlí ke konci. Protože bydlím úplně jinde a uprostřed sídliště mám zaparkované auto (zase tak pitomá fakt nejsem), nechávám se doprovodit jen směrem do sídliště a neříkám mu, kde bydlím (nechci mu zase lhát, to ne). Posadíme se na lavičku a je jasné, že se bude nenápadně hodnotit naše rande a bude se sondovat, zda se ještě někdy uvidíme. Protože naznačuji, že už půjdu, ztrácí trochu půdu pod nohama, asi na to není zvyklý. Nastává obrat a další divadlo se vší pompou. Najednou se dozvídám, jak mu bylo ublíženo (popisuje přítelkyně, o kterých byl přesvědčen, že jsou ty pravé, ony ho ale sprostě podvedly s jeho kamarádem/známým) a jaká je dnešní doba zlá, protože lidé spolu už nekomunikují a rozvádí se. On přitom miluje děti, chce mít jednoho dne rodinu. Musí to být ale s tou pravou a ne hned, přece jen než se dva lidé poznají a vědí, že je to láska na celý život, chvíli to trvá. Nejdřív stejně musí postavit dům, na který už má skoro všechny peníze našetřené (není chudák, co by potřeboval hypotéku a jako podnikatel si vydělá dost), pozemek už má, na klidném okraji města avšak s dostupností veškerých služeb, cca 10 minut autem do centra. Nádhera. Za rok už začne stavět. Zatím bydlí v bytě. Nedávám najevo žádné pohnutí a tak začne přitvrzovat a opakuje, jakou měl smůlu. Většina žen ho chce využít jen kvůli penězům, přitom on hledá čistou lásku. Na to nemám odpověď, popravdě nechci z úst mluvením vypustit mnoho zbytečného vzduchu, protože bych se pak musela nadechovat – a něco tady zrovna hodně smrdí. Říkám, že už půjdu. Překvapení večera č. 2 se objeví na jeho tváři, ale aspoň mě líbne na rozloučenou a mámí ze mě telefonní číslo. Dávám mu své číslo z jedné reklamní akce operátora, kde mám ještě asi 25 kč kreditu z původních 50ti zdarma a ujišťuju ho, že si ním zase brzy ráda vyrazím. Jdu „domů“ a odesílám ho na opačný konec, kde tuším jeho auto. Sama mizím ke svému a odjíždím. Doma mi to šrotuje a ptám se sama sebe, jestli nejsem moc nedůvěřivá. Byl příjemný … ale něco mi na tom nesedělo. Mám už svoje zkušenosti. Nemůžu usnout, protože se mi zcela nezvykle nedaří rozlousknout tenhle „případ“ a vím, že na dalším rande bych jen ztratila původní signály ženského instinktu – a že jestli se mám rozhodnout, jaké rande vlastně bylo, musím to udělat hned. Starý dobrý internet. Kdo by to do mě řekl. Znám sice jen jeho křestní jméno, ale mám spoustu dalších informací, především jeho školy (dvě), lokalitu, kde hodlá stavět dům … a tak se snižuju k internetovému slídění. Na spolužácích mi to nedá moc práce. Zkrátím to: Kombinace konkrétní základní školy a konkrétní střední školy mi dá jen několik Danielů, z nichž pouze pár splňuje i přiměřené datum ukončení základní školy a následné ukončení střední. Následuje facebook, kde vytipovaná příjmení poskytují i fotku. A mám ho. S hrůzou si ověřuju, že onen Daniel X., který je podle ročníků na spolužácích ve věku 39 let (nikoliv 33) je opravdu mužem z facebookové fotky (zase ve slunečních brýlích). Tady by mi to mohlo stačit, ale začíná ta pravá zábava. Se jménem i příjmením už se dá vygooglovat ledacos a katastr nemovitostí, či živnostenský rejstřík také nezůstávají pozadu. Ne úplně popořadě, jak to píšu, zjišťuju, že je mu opravdu 39 let, přispívá do všech možných diskuzí a má tak několik emailů a na těchto několik emailů má i několik přezdívek v těch diskuzích. Není nijak originální, protože stejné přezdívky používá i kde? No na internetových seznamkách, přece. Google mi jich vyhodí hned několik, někde mu je 28let, jinde 30, potom 33(ale víc rozhodně ne)… aktivita přihlašování neuvěřitelná (v době, kdy pátrám je na dvou z nich online) a jde do tisíců, roky registrace různé, nejlepší je asi 2003 a počet přihlášení dodnes neskutečných 3675 (to je více, než 1x denně po dobu 10 let), informace o jeho výšce a postavě všude zhruba stejné. Fotka pochopitelně žádná. Někde dodává, že je stydlivý romantik. Skvělé. Další zjištění mě přivádí k tomu, že jeho byt není „jeho byt“ ale byt jeho rodičů (se kterými stále bydlí), parcela pro vysněný dům patří jeho bratrovi a jeho podnikání zahrnuje něco zcela jiného, než tvrdil. Možná je to ten samý člověk, který mi před rokem vnutil na ulici tu simkartu v rámci reklamní akce . Dostavuje se obrovská úleva díky tomu, že moje poplašné zvony nebijí nadarmo a že ten ženský instinkt má něco do sebe (a počítačové dovednosti také). Jak je vidět, zoufalci ze seznamek jsou lidé z masa a kostí, i když mají často mnoho virtuálních osobností a lze na ně narazit i na ulici. Byla bych radši, kdyby mě posral ten holub. Nemusím snad ani dodávat, že když jsem na jeho sms za pár dní opověděla (z té reklamní simky), že jsem zjistila, že mu je 39 let a ať mě nechá být, dostalo se mi urážek, zesměšňování a trocha těch výhružek, ale snad už bude klid. Jsem prý pitomá nafoukaná kráva, která řeší kraviny jako je nějaký věk a protože vím o životě h…o, zůstanu navždycky sama. Fakt mě měl posrat ten holub. Seznamování zdar!

Katka


Tímto bych i já chtěla poděkovat čtenářce Katce za příběh :) díky Vám to tu opět žije a moc Vám všem za to děkuji, když už já jsem "mimo provoz" :)

28 komentářů:

  1. Slídění po internetu není nic špatného, dělám to také, od Facebooku, přes katastr nemovitostí až po živnostenský rejstřík. Proti lhářům není jiná obrana a pokud se mi potvrdí, že dotyčný nelhal, jen u mě stoupne v ceně :-). J.

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu neuvěřitelné, co za zoufalce mezi námi žije :-D

    OdpovědětVymazat
  3. bože bože, do čehos to duši dal! Katko, máš můj obdiv, že jsi s tím individuem ztrácela čas, já bych ho v té restauraci asi nechala stát a šla domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych věděla, co je zač, tak bych se s ním ani nesešla. Navíc jsem si řekla, že stát se to skutečně může a nechtěla jsem působit jako namyšlená nána, která bez zaplacené večeře nehodlá marnit s někým čas. Nelituju toho, kdybych si nevyslechla ty jeho pohádky, nemohla bych si pak ověřit, jaký to byl lhář :-)
      Katka

      Vymazat
  4. Tenhle příběh se mi zdá od A do Z smyšlený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj příběh je od A do Z pravda. Upřímně, zažila jsem i horší, ale je to už pár let a kromě toho, že mi dotyčný přišel jako zfetovaný úchyl, na tom nic zábavného nebylo.
      Katka

      Vymazat
    2. Je tam podle mě strašně moc logických děr a celé to na mě dělá dojem "too good to be true". OK, jestli ne celý smyšlený, tak minimálně notně přibarvený a některé pasáže jsou prostě umělecká licence.
      H.

      Vymazat
    3. Je to tvůj názor, neberu ti ho. Sice nevím, proč bych si měla anonymně vymýšlet příběh na blog, který ani není můj, takže z toho nemůžu mít nějaký prospěch nebo aspoň dobrý pocit, ale asi uvažujeme každý jinak. No už tě komentovat radši nebudu, protože hádat se s někým o tom, jestli to, co jsem zažila, jsem skutečně zažila, mě moc nebaví.
      Katka

      Vymazat
  5. Já také lustruji na internetu, dělá to každý a takhle se dá odhalit leccos, zda Váš nová obchodní partner, o kterém potřebujete vědět nějaké informace, je opravdu loajální.

    Jinak ten příběh se mi nezdá smyšlený, naprosto tomu věřím, jelikož jsem podobného člověka zažila na vlastní kůži a z vyprávění vím o dalších dvou story podobného charakteru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu offtopic, ale zajímalo by mě, jestli ten, díky kterému je teď autorka blogu "mimo provoz" je také ze seznamky :) Jinak gratuluji, je to zasloužené už :D

      Vymazat
    2. je to velký paradox, ale není :) a děkuji moc, snad už tyhle šílenosti již nikdy zažívat nebudu

      Vymazat
  6. Cteni mile, ale kdyby byl text rozdelen do odstavcu, velmi by to cteni zprijemnilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane bože, to byl zase exot :D Opět se dostavila nesmírná úleva, že nejsem v ohrožení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já tušil, že tohle lustrování existuje, proto nikdy na první schůzce nedávám k dispozici informace podle kterých by mne byla dotyčná schopná znovu vyhledat. Většinou řeknu jen jméno a maximálně zaměření vysoké :-) Jinak rejstříky a katastr jsou hezkej pokus, ale najdete tam jen malé ryby. Musím vás ženský zklamat, ale opravdu bohaté lidi tam nenajdete. Ještě tak maximálně nějaké lokální sročka. U nás se hodně používají akcie na doručitele/majitele nebo v případě opravdu velkých hráčů sročka, akciovky a holdingy vlastněné rovnou zahraničními firmami. Auto taky nebývá spolehlivý ukazatel, protože většina mužů si je vědoma toho že jejich finanční situace bude posuzována podle toho v čem jezdí ... takže z Německa dotáhnou ojeté BMW do kterého investují veškeré finanční prostředky případně obětují velkou část platu na úvěr/leasing :-) Lepší odhad o skutečné finanční situaci získáte spíš z drahých doplňků na které se většinová společnost v ČR jako na prezentaci sociálního statusu tolik nezaměřuje. U mužů, třeba hodinky, boty, oblečení. Ovšem moc ženských nepozná rozdíl mezi botama za tisícovku od Bati a anglickýma ručně šitýma bota ma za 5 až 10 tis. :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolíku, ale já jsem nepotřebovala zjišťovat něčí stav majetku, já jsem si jen chtěla ověřit, zda dotyčný lže. Je pravda, že na první pohled ručně šité anglické boty nepoznám - ale proč bych měla? Osobně nejsem zaměřená na takové typy: nepotřebuju večeře, které bych si sama nemohla dovolit, z auta, které ani není moje si opravdu na zadek nesednu a o oblečení ani nemluvím. Na to se chytají ještě tak chlapi - a jak se říká, pokud jdu na ryby, nebudu je chytat na jahody (který miluju já), ale na žížaly. Pak se chlap nemůže divit, že potkává samé pipky, když se je snaží ulovit na pitomosti. Z debila ani oblečení, ani naditá peněženka, ani fáro a ani sarkasmus a hraný "nadhled" chytráka neudělá: to každá inteligentní žena pozná, i když ne třeba do 5ti minut.
      Katka

      Vymazat
    2. Rozhodně souhlas, primární je vyjadřování a chování. S tím autem a peněženkou už s tebou tak úplně nesouhlasím. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že je obrovskej rozdíl přijet na rande Porschem nebo něčím "obyčejnějším" :-) A je jedno jestli je ženská inteligentní nebo ne. Mně třeba to lustrování rejstříků připadá už dost drsný, navíc podle mně je stejně k ničemu. Kdybychom byli na rande spolu, nutně bych podle tvých měřítek musel být lhář. Akcie firmy které naše rodina drží jsou na doručitele, rodiče mají zúžení společného jmění a veškerý majetek rodiny (tj. i můj) je psaný na máti. Nemusím uzavírat ani předmanželskou smlouvu ani nemusím dělat zúžení společného jmění manželů. Pokud bude moje budoucí manželka něco chtít, klidně jí to pořídím, ale pokud by se rozvodem chtěla dostat k našim rodinným a firemním prostředkům tak má smůlu, protože já vlastně nemám skoro nic :-D Tenhle model později převezmu po rodičích, a udělám to stejně s mojí ženou ... až s ní budu třeba 20 až 30 let myslím, že už jí budu moct věřit :-) A i kdyby oba rodiče zemřeli dřív než bych si byl jistý ... majetek na mne přechází formou dědictví které nespadá do společného jmění manželů ... nejsem jediný kdo takhle funguje, je to celkem běžná praxe v podnikání.

      Kolík

      Vymazat
    3. A proc bych si proboha mela nekoho takhle lustrovat ? Nechapu. Tedy, Katku chapu, overovala informace, ale jinak rozhodne nechodim po katastrech atp. Pokud hledam partnera, tohle je pro me nepodstatne, jsem schopna se uzivit i sama, luxus k zivotu nepotrebuju a spokojenost mi na nem nestoji. Nerikam, ze by to nebyl prijemny bonus kdyby nahodou, ale rozhodne jsou pro me daleko dulezitejsi veci :-) V autech se nevyznam, takze je mi celkem fuk, v cem pan jezdi a kolik to stoji...taky treba projedu internet, ale spis hledam, co ho bavi, jak se projevuje, jake ma zajmy atp.

      Vymazat
    4. Takže bonzovat se nesmí, ale ohlásit se to musí? :-) Lustrovat nebo ověřovat informace ... vždyť je to totéž ;-)

      Vymazat
  9. Hele Katko příště si napiš rovnou o výpis z účtu, ušetříš si čas i práci s hledáním ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem četl první řádky, hned jsem poznal, že se jedná o pick-upera, t.j. člověk co to dělá profi a na množství. Cíl byl zadarmo se s tebou vyspat, ale tos asi pochopila :)

    Na druhou stranu ženský, tyhle lidi co to dělají na zářezi (a že to funguje a nějaká se najde jsem si ověřil), jsou bývalý hodní kluci, kteří by pro vás udělali první poslední a ženský s nima vymetou kanály tak, že se z nich stane přesně tohle.

    Takže já bych ty kluky zas tak neodsuzoval - ostatně pár jich znám a byl jsem na pár jejich srazech. Kdyby on zaplatil za tebe bylo by to ok? Spousta ženských, a tady je to místo, kde se to píše je vyčuráných jak mraky, a jak to tu psal už Kolík, a to je prvotní důvod, proč se spousta hodných kluků začne chovat jako totální čůráci vůči ženským.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu ženských je vyčůraných o tom žádná, ale zase na druhou stranu nechápu moc tuhle mužskou ublíženost. Nechce jedna nevadí, venku stojí fronta dalších :-) S ženskýma je to jako s podnikáním. Když se vrhnete na jeden projekt, kterému věnujete veškeré úsilí a on zkrachuje, máte dvě možnosti ... buď se někde nechat zaměstnat a do konce života budete nadávat na špatnej svět nebo prostě rozjedete od počátku mnoho projektů a po pár letech zjistíte, že máte minimálně z jednoho z těch projektů vzkvétající business ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Nevím, proč se tady řeší čísla účtů a nějaké placení. O to mi nešlo. Já si jen nenechám s.át na hlavu a dělat ze sebe blbce. Neodsuzuju nemajetné čtyřicátníky, nýbrž lháře. Chlap, který má tak mizernou páteř, že se (i když, jak píšeš, předchozím nepěkným zacházením) z něj stane "přesně TOHLE", pro mě není v žádném případě chlap. Nevybírám si psa z útulku, přece. Nepotřebuju, aby mi někdo vysvětloval, že mu bylo ublíženo a proto kouše a podělává se občas do postele. A že za to vlastně nemůže. No já už vůbec ne!
      Katka

      Vymazat
    3. Ještě tě prosím, abys podrobněji popsal tzv. pick-upera :-) a jejich taktiky. To mě zajímá. Katka

      Vymazat
    4. Kolik:

      Peknej bullshit

      Vymazat
    5. Mně přijde, že někdo tak trochu objevil Ameriku :-) Jde o to oslovovat ženské na ulici, domluvit si schůzku a pak třeba něco víc :-) Někdo oprášil metodu našich tatíků z doby kdy nebyl internet :-)

      Kolík

      Vymazat
  11. To je legrace. Kamarád, kterému jsem druhý den se smíchem vyprávěl, jak jsem zase jednou narazil na kolosální pipku a jak se mi podařilo ji pěkně rozhodit, mi poslal tenhle link a já tady vážně vidím svůj nedávný příběh, který je asi do půlky relativně pravda no a pak začíná čirá sci-fi. Prachy jsem s sebou samozřejmě měl, ale jakmile jsem viděl ty její povýšené a rádoby nevěřící ksichtíky, kterými začala házet jakmile jsme vešli do restaurace, a začala na mě (špatně) hrát dojem dámičky, která večeří jen v nejluxusnějších podnicích a každé ráno pije k snídani Moët, rozhodli jsem se do ní neinvestovat ani korunu. Dál jsem se už královsky bavil a pak jsem už jen upřímně řečeno doufal, že celá tahle "schůzka" s namyšlenou a nepříliš zajímavou pipinkou skončí ještě mnohem dřív, než jsem původně chtěl. Mám sem taky, Katko, jen aby příběh byl úplný, také napsat, PROČ nemáš ve třiceti chlapa a Tvoje nejoblíbenější zábava je šmírování bývalých na FB? Něco z toho jsi mi řekla cestou z tý hospody a zbytek jsem pochytil. Za tím, že Tvé představy o životě jsou ještě ve třiceti letech ovlivněny dívčími romány, což je v Tvém věku dost alarmující, si stojím. Možná bys při své cestě za manažerem, co jezdí v Aston Martinu, mohla trochu zapracovat na figurce, to ber jako přátelskou radu... jinak chápu, že ses při psaní tohoto příběhu musela nejen přikrášlit ("vypadala jsem dokonale"...hahaha) ale také vyzdvihnout své domnělé detektivní schopnosti, viz moje údajné bydlení u rodičů, což není pravda už víc než 10 let. A jestli jsem si přidal věk, což nádhery Tvého typu dělají z 99% také? I to je hra. Nakonec mi musíš přiznat, že když jsi to nepoznala na první pohled, vypadám o mnoho mladší :-)) tak si to tak neber zlato, jednoho dne určitě někoho najdeš! Pa a pusu Daniel.

    OdpovědětVymazat
  12. No, i když mě to už moc nebaví, tak budu reagovat. Byl to sice dobrý pokus, ale tahle odpověď je asi celá vymyšlená, nebo si mě někdo s někým spletl (že by jich bylo takových víc)? Dost věcí totiž nesedí. Datum napoví, že? Zalistuj v kalendáři. Pak můžeme s jistotou zjistit, jestli to je pouhá shoda náhod, nebo něčí reakce z nudy. K.

    OdpovědětVymazat
  13. Když to tady tak čtu, udělal jsem si celkem barvitý a věrný obrázek, co ženský na seznamkách jsou zač. Takže jen kvituju, že jsem se na seznamování se slečnama vykašlal, i když úspěch dostat je levně a snadno do postele se dostavil víc než v 50% případů...
    Některá sice ze mě vytáhla nějakých prachy, dokonce i hotovost, ale radši jsem jí ten litr dal, abych se jí zbavil s vědomím, že už se s tamponama, který jí náhle došly z nedaleký večerky už nevrátí... Nyní radši chodím s chlapama na pivo, je tam víc srandy a zábavy, žádné intriky a povrchnost a musím konstatovat, že jsem takhle celkem spokojenej :-)

    OdpovědětVymazat