Počet zobrazení stránky

středa 18. července 2012

Manažeři a podnikatelé? Můžete si za ně samy :-)

Poslední článek Lucie mne přiměl k malému zamyšlení. Po celou dobu randění narážím na inzeráty ve znění:

„Hledám pohledného, štíhlého, finančně zajištěného muže ve věku 35-40 let, který má smysl pro humor a není s ním nuda. Ráda bych jela na dovolenou, prodloužený víkend nebo třeba někam na výlet.“ … jinými slovy hledám sponzora, který se mi postará o zábavu.

V profilu o sobě má vyplněno, středoškolské vzdělání a 160cm vysokou postavu, jinak skoro nic. To samo o sobě není zrovna pozvánka pro bohatého prince :-) Nic proti mrňavejm holkám s maturitou, ale často prostě narážím na jeden fakt, že drtivá většina žen na internetu poptává mnohem víc, než sama nabízí. Samozřejmě ne každá napíše inzerát v takovém znění, ale prostě každá si myslí, že má na něco víc …. když pak napíše ženský normální, průměrný, pohodový chlap, který si na nic nehraje, tak jí jak ženské rády říkají „ničím nezaujme“. Takže většina mužů si dá velice brzo dvě a dvě dohromady a zjistí, že pokud píšou jako majitelé filmových studií, modelingových agentur, podnikatelé a manažeři je odezva a šance na osobní setkání znatelně vyšší. Pak se vám ženský holt stává, že váš výsledek hledání je kontraproduktivní. Místo pohodového rande s někým normálním. Jdete na rande s nějakým blbem o kterém si myslíte, že je za vodou jen proto, že pochopil základní strategii výběru („finančně zajištěný“ je u ženských skoro stejné zaklínadlo jako u mužů „dáme sexíček“ :-)

Další průšvih je, když se pak taková holka skutečně na nějaké to zajímavé rande probojuje. Minulý víkend jsem zase jedno takové rande měl. S danou slečnou Z  bylo už druhé. První bylo u kávy, které proběhlo tak nějak normálně. Docela hezká a sympatická holka. Domluvili jsme si tedy druhé rande u večeře. Abych si neudělal ostudu vybral jsem lepší podnik. Přes to, že bych si i tipnul, že Z v kategorii řekněme tohoto typu večeří buď poprvé, nebo jednou za deset let se projevila jako už hodně holek před ní. Začalo to tím, že odmítla můj výběr vína. Přes to, že jsem přesvědčený, že s kamarádkama pije nejlevnější rozlévané víno tak můj výběr slušného moravského vína zavrhla s tím, že nejlepší jsou vína z Francie. Podle mne tomu prd rozuměla, ale prostě vybírala podle ceny. Pro mne už je rozdíl mezi lahví za 500,- a za 5.000,- hlavně ve společenské hře, nikoli už tak moc v chuti. Možná pro někoho ano, ale já jsem spíš na koňaky a slečna Z podle mne popíjí přinejlepším vína za 50,- z Tesca. Jenže jednak musí ukázat, že není z levného kraje a zároveň chce samozřejmě prověřit můj status finančně zajištěného muže :-) Takže nakonec vybrala lahev za 3.000,- jako, že to by mohlo stačit. Mně osobně by nevadila ani lahev za 10.000,- ale kdybych věděl, že na konci večeře nabídne slečna placení a bude schopná takovou útratu vzít na sebe, ne že bych chtěl aby to platila, ale jde o princip. Jenže slečna Z samozřejmě počítala s tím, že platit budu já.  Když pak vybírala z darů moře a neuměla se rozhodnout mezi nejdražšíma položkami tj. jestli si dát humra nebo langustu, tak mi došla trpělivost. Evidentně humra ani langustu nikdy nejedla a nebyla si svým výběrem jistá. Požádala mne o radu. Řekl jsem si: „Počkej, tak teď se ukážu zase já :-)“

Cca před deseti lety mne otec po vysoké zaučoval v obchodu a vzal mne na setkání do Moskvy s naším tehdejším nejvýznamnějším zákazníkem, který nám dělal zhruba 30% našeho veškerého obratu. Do dneška jsem přesvědčený, že se otec se svým partnerem dohodl a rozhodl se mi dát lekci. Jednání o cenách a dodávkách bylo spíš formální záležitostí, protože tenhle obchod už nějakou dobu bez problémů šlapal a tak se domluvila večeře v jednom luxusním sushi baru. Do dneška na to vzpomínám, protože otcovi a sobě poručil Vladimír tuším humry a mně japonskou máslovou rybu. Můžu říct, že nic horšího než je sushi z japonské máslové ryby jsem v hubě neměl. Pro Japonce vyhlášená delikatesa u mne vzbudila dávivý efekt a jen s velkým sebezapřením jsem to snědl, abych to stejně pak odložil na tamních toaletách. Podle otcova i Vladimírova výrazu věděli moc dobře o co jde a prostě zkoušeli jak si s tím poradím, otec mi to však nikdy nepřiznal. Samozřejmě odmítnout něco čím vás hostí váš VIP zákazník to prostě nejde :-)

No slečně Z jsem tedy nakukal, že humr i langusta jsou sice fajn, ale to už si dneska dává každý, ale mají tu výjimečnou pochoutku a to je sushi z japonské máslové ryby :-) Slečna Z věděla pendrek co to je, ale protože to nebyla zrovna nejlevnější položka tak si to objednala :-) Její výraz když si to poprvé strčila do pusy stál za to. Něco jako …. „Jak může být něco tak nóbl takovej hnus“. Jakoby tomu nechtěla věřit to zkusila ještě jednou a rovnou se odporoučela na WC. Zelená pak skočila do taxíku a odjela dávit zbytek domů :-) Já jsem si nechal zašpuntovat lahev, vytáhl telefon a přemýšlel jakou kamarádku už jsem dlouho nepoctil mým nejkrásnějším já :-)


Kolík

13 komentářů:

  1. Tohle běžně dělají na schůzkách u večeře i holky mým kamarádům. Výběr ve stylu: "Co si bych si sama nemohla dovolit, ale chtěla bych to zkusit" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se děsně těším na ten den, kdy to Kolíka přestane bavit, dospěje a zjistí, že je to celý děsně nudnej, fádní, dokola opakující se cyklus z většiny s totožným materiálem :)

    A začne opravdu hledat to pravé ořechové... jestli teda mezitím nezjistí, že je vlastně na kluky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je až děsivé jak je to furt stejné .... "Chceš namasírovat trochu krk a záda?" ... "Ale tohle už nejsou záda!" :-) To máš jako se sexem v podstatě jsou to divné a fádní, dokola se opakující pohyby, ale příroda chtěla aby nás to bavilo ;-) Tím pravým ořechovým myslíš až budu hledat budoucí maminku pro svoje dítě? Vlastně když se nad tím tak zamyslím, tak ještě nikdy mne při pohledu na sexy kočku nenapadlo jestli to bude dobrá maminka pro moje dítě :-) Já vím možná je to pro ženy zklamání, ale takhle většina mužů prostě neuvažuje ani dlouho po tom co dospějí ;-)

      PS: V pánských sprchách se pocit vzrušení a erekce nedostavují, zato při návštěvě v těch dámských ano ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Šak si ještě Kolík, až vyrosteš tak to na tebe přijde. Pokud se bavíme o pánské dospělosti nepoměřujeme to podle toho, že už umí zadržovat, udělat holku a pravidelně se holí :))

      Jistě, že to není tak, že se na ní podíváš a řekneš si: "Jó to je vona moja panímáma" ale podvědomě tvá touha nejen semenit, ale aby z toho semínka pak něco vyrostlo, že dožene do slepý uličky a ty jednoho dne zjistíš, že bys chtěl nějakýho malýho kolíčka, který by nedal tvůj kolíkovský rod vniveč :)) A budeš hledat nejvhodnější živnou půdu.

      A nebudeš navždy v této formě připraven na dokola se opakující pohyby co nás věčně baví a budeš potřebovat někoho, kdo s tebou bude i když se budeš cpát prostenalem :)))

      Vymazat
    3. Hm Žábo ... vzhledem k tomu, že už je mi přes 30 tak šacuju tu dospělost v tvojí vizi tak kolem 50tky ;-) Možná je to zklamání, ale náš muže příroda obdařila hlavně tou touhou semenit se ;-)

      Kolík

      Vymazat
    4. Sex rozhodne nemusi byt opakujici se a fadni...ale nicmene znam ten pocit "desive se opakujici a stejne"...ale to ma puvod v nitru, ne ve vnejsku. Pokud se nejakym zpusobem nezmeni postoj, bude to cim dal desive stejnejsi a fadnejsi... pro me treba vztah neni vubec o tom, co tu pan Kolik popisuje, o tom, do jak luxusni restaurace se jde, jak se kdo umi oblect, jestli ma na sobe to a ono. Je to o necem daleko hlubsim v cloveku :-)

      Vymazat
    5. Však já se snažím jít do hloubky to mi věř ;-)

      Ale nepleť si pojmy a dojmy, dobrá večeře a slušné oblečení je o prvním dojmu a zapůsobení na protějšek to tomu vztahu předchází ;-)

      Kolík

      Vymazat
  3. mazec:-) ale koneckonců co taky čekat od takových slečen:-) Holka, která v životě něco dokázala a sama si vybudovala, by nic takového na večeři nepředvedla, ale taky by žádného takového "kolíka" nesháněla, aspoň teda pokud mluvím za sebe :)

    OdpovědětVymazat
  4. mazec:-) ale koneckonců co taky čekat od takových slečen:-) Holka, která v životě něco dokázala a sama si vybudovala, by nic takového na večeři nepředvedla, ale taky by žádného takového "kolíka" nesháněla, aspoň teda pokud mluvím za sebe :)

    OdpovědětVymazat
  5. mazec:-) ale koneckonců co taky čekat od takových slečen:-) Holka, která v životě něco dokázala a sama si vybudovala, by nic takového na večeři nepředvedla, ale taky by žádného takového "kolíka" nesháněla, aspoň teda pokud mluvím za sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli to nebude tim, ze panu Kolikovi proste normalni obycejna holka, ktera tohle nema zapotrebi delat, proste neni dost dobra :-) Luxusni restaurace je proste soucasti jeho image, takze si privolava slecny, ktere tomu prikladaji vahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi křivdíš, já sem dávám jen ty nejpovedenější kousky :-) Popisovat normální pohodový rande nemá smysl a přesto se i přes seznamky dá zažít ;-)

      Kolík

      Vymazat
  7. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat