Počet zobrazení stránky

čtvrtek 21. června 2012

Hardcore

Nevím zda je to fake, zda je to ze seznamky, ale někam se ta paní fotit musela :)

PS: dnes jsem viděla ve městě pána s žabkami...a měl v nich prostrčenou ponožku.

19 komentářů:

  1. No ponožky v sandálech jsou údajně módní hit letošního léta :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  2. Hele koupil jsem si teď takový barvený vezmu si k nim nějaké trenýrky a odrbané sandály a můžeme vyrazit na večeři chceš? :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  3. no už jsem celá žhavá :D
    V tom případě se večeře bude ale konat v TVÉM městě :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Klidně ... alespoň tě nebude rozptylovat moje krása a můj šarm ... hele vy ženský přece říkáte, že se má vždycky hledat to co je pod povrchem ne? :-) Vzal jsem si tuhle radu k srdci a snažím to dostat pod ten povrch tak nejpozději na třetím rande :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  5. Ale je to fakt: http://i.lagardere.cz/evropa2/img/edee/louis.jpg :)

    OdpovědětVymazat
  6. poprosila bych o online-reportáž, z takového randíčka! :-D

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď už jsem viděl opravdu všechno.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda, nechceš i pár dalších zážitků od čtenářů? Kdyžtak písni tvojí mailovku .... Mimochodem ta fotka je nejspíš fotomontáž :-) Mějte se :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj moc ráda :)
      email je seznamkova.kralovna@seznam.cz
      budu se těšit!

      Vymazat
  9. Došly nápady na články?

    OdpovědětVymazat
  10. já už z patřičného důvodu nerandím a všechny své historky jsem již vyčerpala :)

    také vám, milí čtenáři, přijde, že jsou seznamky mrtvé?

    OdpovědětVymazat
  11. Ne, mrtvý je jen tenhle web.

    OdpovědětVymazat
  12. Já randím stále a asi nikdy nepřestanu, ale těm trapným a podivuhodným setkáním se snažím vyhnout :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
  13. Tady už to vyšumělo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dalo by se říci že ano. Dokud přítel neobjeví pod postelí krabici s parukou, náhradním telefonem, nožema, pepřákem a punčochama :D to by se pak blbě vysvětlovalo :)

      Vymazat