Počet zobrazení stránky

středa 6. června 2012

Aneta

Jakkoliv bych na tuto dívku mohl být naštvaný, jsem ji naopak velmi vděčný, že tomu studentíkovi, který se o ni pokoušel vysvětlila mnohé o fungování ženským myšlenek a jednání. Na počátku všeho byla odpověď na bezmála měsíc starý inzerát na seznamce. Oceňuju lidi, kteří se nebojí hledat i pod povrchem a ukázalo se, že slečna je opravdu ochotna kout i slabší rudu. Když jsem jednou opět přijel na "přátelskou návštěvu", oznámila mi suše, že je konec. On se vlastně ani žádný začátek nekonal, tolikrát jsme v čajovně seděli dost blízko sebe a nikdy z toho nic nebylo, krom řečí o tom, že nic nechce uspěchat. Přestože se z toho žádný vztah nevyklubal, přátelství zůstalo a kromě mé manželky je to jedinná dívka, kterou jsem poznal na seznamce a píšeme si dodnes. Celý problém možná nakonec spočíval v naprosto jednoduchém řešení. Aneta má dnes krásný vztah s druhou Anetou a jsou spolu evidentně šťastné. Přejme jim to.

Čtenář Josef

5 komentářů:

  1. Minirománek jak z bravíčka :-D

    OdpovědětVymazat
  2. po takové době tak krátký článeček? si psala že máš hodně příběhů od čtenářů tak je prosím zveřeuňuj častěji:( sem natěšeně každý den chodím a nikdy nic

    OdpovědětVymazat
  3. milí čtenáři,
    moc se omlouvám, poslední dobou toho mám opravdu hodně. Ale polepším se, slibuji. jsem ráda, že jste mi zůstali ještě věrni. Budu se snažit být hodná holka a blog vést pořád :)

    OdpovědětVymazat