Počet zobrazení stránky

úterý 19. června 2012

slečna "vyrovnaná" by Kolík

Tady divným protějškům se na seznamkách asi nedá úplně vyhnout, ale je potřeba se do toho nezaplést :-)

Jednou takhle na jedné seznamce projíždím profily a říkám si, napíšu třeba téhle. V textu inzerátu měla asi to co tam má drtivá většina ženských, chodím ráda na procházky, mám ráda sport atd. Zaujala mne hláška kterou měla v profilu, bylo to takové lákavé … jenže ona to asi někde opsala. To mne však zprvu nenapadlo a přišlo mi to hodně vtipné.  Vyplodil jsem nějaký slušný text pozvání na rande a poslal jí ho. Hned ten den odpověděla a vyměnili jsme foto. Na fotce vypadala celkem dobře, taková štíhlejší blondýnka. Co mne zaráželo byla komunikace přes SMS. Můj šarm a humor se tak nějak úplně míjel s jejím pochopením a tak místo abych jí lehce pobavil jsem jí vždycky těžce naštval. To mne mělo varovat, jenže mi prostě tak nějak jak se říká “hučelo v kládě“ a vždycky když jsem se podíval na fotku, tak jsem si říkal: „To dáš, to bude dobrý!“ Nesrovnalost v komunikaci přes SMS jsem přičítal absenci neverbální komunikace. Domluvili jsem si tedy čas a místo naší schůzky. Na rovinu říkám, že takhle na poprvé používám obligátní fintu, že se musím ještě vrátit do kanceláře tak abych měl vyměřený čas plus mínus hodinu, když je to OK domluví se další schůzka, když není tak se prostě "vrátím do kanclu" a tím to hasne :-) Přijdu na místo a nějak tam tu holku z fotky nemůžu nikde identifikovat. Zvednu tedy telefon a volám ... v tu chvíli mi okamžitě hlavou bleskla myšlenka … hlavně ať to není támhle ta. A kdo jiný nesahá po telefonu než "támhleta". Říkám si, no do háje měl jsem těch fotek chtít vidět víc! Ne že by to bylo nějak hodně tragické, ale oproti fotce tak o 70% horší. Chvilku jsem váhal jestli nemám zdrhnout, ale pak si říkám: „Přece nejsi srab, dáš tomu hodinu a pak se zdechneš.“ Takže jsem k ní přicupital (já v obleku ona v něčem v čem byly podle mne předtím brambory a na tom nějakou sportovní bundu, prostě páreček k pohledání) a říkám jí ahoj a tak. Ona měla od počátku ve tváři vyloženě nasupenej výraz. Šli jsme do kavárny, já objednal kávu, vodu a něco sladkého a snažil se konverzovat stylem pověz mi něco o sobě, co máš ráda atd. Když už odpověděla tak většinou stylem ANO, NE nebo jedním slovem. Hrozně moc jsem se snažil, ale cca tak po 30 minutách už začaly být prodlevy v konverzaci (spíše tedy mém monologu) hodně trapné. Zkusil jsem jen tak okrajově naťuknout nějaké lechtivé téma, ale to mne odpálkovala okamžitě. Do toho ten její nasupenej výraz ...... po hodině jsem situaci vyhodnotil jako, že je čas se zdejchnout. Požádal jsem o účet. Jakmile jsem jí oznámil, že musím zpět do kanclu, její nasupenej výraz se ještě tak o 200% zhoršil a poprvé za celou dobu řekla celou větu "Ty hajzle teď si mne opravdu naštval, já jsem si kvůli tobě udělala volno celý den" v duchu mi blesklo hlavou, co bych s ní asi celý den tak dělal .... asi někde seděl a čuměl. Bylo naprosto evidentní, že naše osobnosti prostě tak nějak nemají žádný společný průnik .... ani ten sexuální. No nic, vrátil jsem se do kanceláře, a než jsem za těch cca 30 minut došel do kanclu tak koukám že mám na telefonu 16 zmeškaných hovorů a jednu SMS "Dobře, čekám na tebe, až skončíš můžeš se mi omluvit a nějak to napravit" To už mne opravdu vyvedlo z míry. Nevím tedy co jsem měl přesně napravovat, ale napsal jsem jí ať se nezlobí, že to nemá cenu. Pak následovalo asi ještě 30 zmeškaných hovorů a pak to vzdala. Do dneška tomu moc nerozumím, možná si to chtěla rozdat, ale tedy celý průběh schůzky tomu tedy rozhodně nenasvědčoval a podruhé už jsem to tak nějak zkoumat nechtěl :-)

Kolík

18 komentářů:

  1. možná prostě byla jenom divná |:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže ses "zdechnul"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To j mi tam holt vypadlo. Příště se polepším ;-)

      Kolík

      Vymazat
  3. Proboha, kde se takové ženské berou? Já teda popravdě řečeno mám spíš než začít mluvit problém s tím přestat... a když jdu na rande, tak se tvářím příjemně už z principu, ne... Kolíku, vy to teda válíte. To už musí být jedna ze superschopností, vychytat takvé šílené, ehm, slečny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to mám fakt štěstí vždycky na jeden luxusní kousek tak minimálně dvě až tři tragédie :-) Samozřejmě randím i s krásnýma a chytrýma ženskýma, ale to nejsou tak zajímavé příběhy ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Gentleman o těch postelových úspěších a sexuálních radovánkách nevypráví to nevíš? :-) Teda ne, že bych byl zrovna nějaký velký gentleman, ale myslím že zajímavější a čtivější jsou ty tragédie ;-)

      Kolík

      Vymazat
  4. Jako vždy... brilatní... (hukot v kládě) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kolíku, bude nějaké pokračování lovu zlatokopeckých slepic nebo co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se mi poštěstí zase nějakou vytáhnout tak jo, ale přes internet je to teď nějaké slabší, ženský vůbec nereagujou. Buď je teď na "trhu" přehršel milionářů nebo se topí v tisícovkách nabídek kvalitního sexu ... no a nebo už někde internetem koluje moje fotka :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. KOlíku,
      teď je to mrtvé na všech seznamkách :)

      Vymazat
    3. Já jsem teď odpovídal na pár inzerátů kde hledají ženský lásku ve spodním prádle tak jsem na to zvědavej :-)

      Vymazat
    4. tak to mi musíš povědět :) ty jsi úžasnej :)))

      Vymazat
  6. To je nedořešená puberta. Hodně jsem nad tím příběhem přemýšlela, jestli ta holka není moje kamarádka, u které by mě taková ujetá/polohysterická reakce ani nepřekvapila. Ale myslím, že by se pochlubila ;)
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  7. Kolíku, jak tě tak čtu ty budeš vážně kolík. :D
    Ale je fakt že minimálně tak 3-4 roky je to se seznamkama mrtvé. Alespoň dle mých pokusů mi to tak přijde. Už mě vůbec nic inteligetního a zajímavého na inzerát nenapadá. :/ A že jsem jich nasmolil pěkných pár desítek možná i stovek druhů. A to jsem literárně opravdu nadaný. Fakt jediné kdy to funguje je být nejlépe modelový typ či jiný spešl typ a nebo uplně vidět, že jako dojný býček půjdeš dobře podojit. Z ženské strany pak to vidím že v moři oplzlostí prostě postrádají nějaký smysl pro cit a trpělivost a všechno by chtěli hned. Úplně se vytratila normálnost, a to nemočítám ty mraky bot odpovědí. Na inzeráty bez fotky se už vůbec neráčí nikdo reagovat a mě osobně už to vlastně také přestalo bavit a reagovat i na ty s fotkou. Možná bych měl zkusit nějaký refresh abych měl další materiál na poznatky a srovnání vývoje. I když ten bych si trofl střelit dnes i bez vetší snahy. Jen mě tak nějak zaráží třeba lidé CZ kde získávám x 1 buď si to hodnotící osoby pletou s ruským známováním, nebo dávají ze soucitu a čekají že dostanou také 1. Zvláštní že mé původní hodnocení dříve bylo uplně opačné. Na libku jsem patřil dokonce mezi 10% nejošklivějších a to se stejnou fotkou která má teď docela příznivý rating na lidé. Dřív jsem byl aspoň trochu loven staršími ženami co byly na zajíčky. A jen jednou bych si nejraději dal jednu do kokosu když jsem to z nezkušenosti podělal s jednou fakt hodně luxusní a vcelku movitou tuším 38. Její figuru by ji mohla závidět leckterá 20. A taky když bych neměl takový morální problém že za mě dámy platili utratu v restauracích a někdy hodně drahých. Hodně dlouho mi to trvalo než jsem si trochu zvykl, a dnes to i když s vnitřním rozporem dokážu přijmout a musím říct že je to i fajn. I když pořád se cítím přitom blbě (jako že jsem neschopný vydělat dostatek love) Ale už jsem dávno za zenitem. :) A tak si říkám kde se dneska relativně normální, ale hlavně pohodový člověk může tak seznámit když lovení jej nebaví, používat a učit se klasické triky taky ne že mu to za to fakt tak nějak nestojí i když semtam by si vrznul, ale tak nějak bez závazků než by se pak vidělo.

    Kamarád mě lákal do pickupu, jenže to je přesně to co já nechci a klasická ukázka jací lidé jsou když se dostanou k moci. Takže jsem kamarádovi také pěkně vičinil že je pěkný parchantík. Ale už se naštěstí tak nějak ustálil jak to tak vypadá, aspoň v to doufám. Ale chápu že ženské proti nim brojí, protože jsou to přesně ty típci u kterých nevědí a vědí jen to že jsou to profíci který vědí co na kterou platí a jejich uspěšnost bývá dost velká i když bohužel většinou založena na nepravdách či polopravdách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono bez té fotky je to těžké. Já osobně třeba už bez fotky taky do ničeho nejdu. Většinou je to totiž velká tragédie. Tomu poslednímu odstavci se přiznám, že moc nerozumím. Měl jsem za to, že pickupy jsou takový ty velký americký auta :-) O mně by taky určitě hodně ženských řeklo, že jsem parchant a to jen proto, že s nima prostě nevydržel :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Tak už jsem zjistil co je to ten pickup ... oslovování ženských na ulici. Koukám, že se z toho snaží dělat mladí pánové vědu a dokonce to někdo vyučuje :-D Přitom se stačí na hezkou ženskou usmát nebo nějak mrknout a každej kdo není uplný ňouma pozná jestli má šanci :-)

      Kolík

      Vymazat
  8. Roland MacLeod: obdivuji tvoje znalosti seznamek, koukám že kdybychom se spojili ty já a kolík, byla by to opravdu "liga" :D:D to bychom mohli vymyslet třeba i nějaký projekt :D (dělám si legraci, vždy uvítám to, že někdo má o seznamkách a jejich uživatelích přehled)

    OdpovědětVymazat