Počet zobrazení stránky

čtvrtek 7. června 2012

Martina

Kolikrát není třeba ani dotyčnou potkat, aby se obrázek super holky přetavil na praštěnou megeru. V dřívějších dobách bylo profilu s fotkama pomálu, nicméně počkat si chvilku, než SPT Telecom přepraví JPG soubor skrze tenké dráty se někdy i vyplatilo. Jako v případě Martiny, pěkná profilovka, podobné zájmy a hlavně rezolutní "úchylové nepište" mi dobře zapadalo do mých vyhledávacích kriterií. Chudinka byla čerstvě po rozchodu s nevěrníkem a detailů předchozího vztahu bylo možná více, než by bylo zdrávo. Když jsem si poněkolikáté proklikával její profil, dočetl jsem se, že v kolonce "Skupinový sex" má zatrhnuto rozhodně ano. Opatrně jsem se pokusil na toto téma zavést řeč oklikou přes "úchyl warning". Považoval jsem to za omyl při vyplňovaní profilu, ale madam mi potvrdila, že je vše v pořádku a že skupinový sex je lepší jak hektolitr zmrzliny s metrákem šlehačky. Přestal jsem pobírat souvislosti mezi hledaným vážným vztahem a takovými názory a tak jsem byl označen za zpátečníka a nehorázného blbce. Pokrok nezastavíš. 
Čtenář Josef

6 komentářů:

  1. Já naopak oslovuji hlavně ženy se zatrženou kolonkou SM, skupinový sex a vůbec takové podobné věci, na jednu stranu mne to trochu děsí, ale na druhou jsem na to pak v reálu vždycky hrozně zvědavej :-) Jak tam má zatrženého jen misionáře a všechno ostatní rezolutně NE, k tomu ochlupení jejího pohlaví je přírodní tak se ani nenamáhám číst o ní cokoli dalšího :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ty co mají zatržené všemožné sexuální praktiky vyzerají tak, že byste si ve finále ani kolo neopřel, že? :-)) O.

      Vymazat
    2. Jak kdy, někdy je to opravdu tragédie, ale někdy jsou to krásný ženský a hlavně pořádně ujetý a to vždycky slibuje netradiční zábavu ..... :-)

      Kolík

      Vymazat
  2. noo šikovná Martinka :-) taky znám něco podobného... intelektuálka,velmi duchovně založená ,samé moudré citáty ,velmi citlivá dušička ...v reálu hotový ďábel sršící oheň na všechny strany a také veřejně vyplní co má a nemá ráda.... :-)) a žádná puberťačka! Já jí nesoudím ale přišlo mi to podivné.....

    OdpovědětVymazat
  3. No možná jsem moc progresivní, ale nějak mi uchází, proč někdo, kdo má zájem o vážný vztah nemůže zároveň mít rád skupinový sex. Proč by se to mělo vylučovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Presne, souhlas .) Nechapu jak je tohle v rozporu. Znam dost paru ktere se pravidelne ucastni swingers akci - a protoze tam chodim s nimi, vim ze to nejsou jen prazdne reci. A pritom jsou spolu nekolik let a naprosta krasa, fungujici vztah.
    Takze sorry pane, ale opravdu jste zpatecnik :)

    OdpovědětVymazat