Počet zobrazení stránky

pondělí 11. června 2012

Kráska a zvíře

Psal se rok 2008,já byla po rozchodu s bývalým přítelem a zrovna mi do bytu zapojili internet.Večer jsem si podala na seznamku inzerát a asi tak za dvě hodiny jsem již měla několik odpovědí.Z nich mě zaujala jen jedna,kde se dotyčný nijak nechvástal,sebekriticky popsal své nedostatky,tak jsme si chvíli psali.Skončilo to schůzkou,na které jsem měla nejdřív málem šok,když přišel.

Neoholenej,vlasy ani nejdou popsat,no prostě divnej.Nenechala jsem se odradit a sedli jsme si do restaurace,kde jsme tak nějak probírali všechno možný.Byl legační,vtipný,mluvil vyloženě otevřeně,tak jsem se uvolnila taky a prokecali jsme dobrý tři hodiny.

Po pár schůzkách jsem si řekla,že je nejspíš v pohodě,tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet i z té druhé stránky.Vyhovoval dokonale.

Teď jsme spolu už čtvrtým rokem,víme o sobě úplně všechno(což vřele doporučuji všem) a vztah nám klape na jedničku.Oba řádně vybouření z mládí,známe všechny svoje klady a zápory,perfektně se doplňujem a dokážeme si říct cokoliv.Myslím,že úplná úpřímnost je zárukou šťastnýho vztahu.Když myslím úplná,tak ve všem.I v sexu.Nemá potřebu hledat sex jinde ten,kdo si o to dokáže říct doma.Když není chuť,když je naopak chuť na něco drsnějšího a podobně.

S tímto mužem se mi  nejspíš potvrdilo to,čemu jsem vždy věřila.Že pro každého je na Světě ten PRAVÝ protějšek.

Čtenářka nám poslala zajímavý příběh. Stalo se Vám také něco podobného?

12 komentářů:

  1. Jen čtyři roky? Tak to ještě počkej. Pár dalších let, pár dětí a uvidíme :)

    ps. Ten pravý pro každého určitě existuje. Ovšem potkat se v pravý čas, to je problém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím.To samozřejmě slyším ze všech stran,že čas ukáže,avšak já to tak nějak podvědomě cítím,že je to tak.Museli byste vidět v reálu naše soužití,abyste pochopili,proč je to vlastně víc,než jasné.Budiž.Uvidíme časem,ale já vím,že změna stejně nenastane.

      Vymazat
  2. rozumná ženská ! přesně jste to vystihla "Nemá potřebu hledat sex jinde ten,kdo si o to dokáže říct doma" . A nejde jen o sex ale cokoliv v běžném životě,pokud se žena domnívá že celý život bude partnerovi jen naznačovat a on luštit její nálady a přání tak tohle je ten největší problém v partnerství. Kolik je v sexu nespokojených žen - kolik z nich je ale schopno říct svá přání ?? a pokud na to chlap nereaguje tak je to špatně. Nejhorší je věčně nespokojený,stále kritizující partner .... to odradí každého a nezáleží na pohlaví.Vydrží chvíli a hledá únik,jiného partnera :-(
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Někdy je člověk rád, že se nenechal hned odradit:)

    OdpovědětVymazat
  4. "Ten pravý/ta pravá" je jenom klišé, nic víc.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mne je každá ta pravá .... alespoň na chvíli :-) Včera jsem byl v lékárně a koukám na lékárnici taková trošku menší, průměrně hezká ale krásnej i když trochu větší zadeček a krásný prsa. Úplně jsem jí viděl v posteli .... sakra já už bych taky potřeboval bejt vybouřenej, ale nějak se to nechce dostavit :-/ Zítra s ní jdu na večeři :-)

    Kolík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme přesně naopak, pro mě není ten pravý nikdy žádný:-) Ale třeba někdy přijdete i ke mně do lékárny:-D

      Vymazat
    2. A kde to je? Jestli máte také krásný zadeček tak to já se někdy stavím a nabídnu Vám svoje nejvíc okouzlující já ;-)

      Kolík

      Vymazat
    3. a jak to tedy dopadlo s tou prvni lekarnici?:)

      Vymazat
    4. Dobře ... jak jinak? ;-)

      Vymazat
  6. Nuda, nepřišel jsem sem číst "love story". Sorry

    OdpovědětVymazat