Počet zobrazení stránky

pondělí 2. dubna 2012

pozdrav z tyrolských Alp

Milí přátelé,

velice se omlouvám, že jsem na Vás neměla poslední dobou tolik času a moje příspěvky nebyly v moc velké intenzitě a na emaily jsem neodepisovala. Mám nyní opět malinko pracovně náročnější období.

Ráda bych Vám poslala pozdrav z Alp, kde jsem byla na zimní dovolené. Včera jsem přijela zpět do ČR a nyní ležím doma s paralenem a čajem s medem, jelikož jsem ledovec o nadmořské výšce 3200 m bohužel neobstála. Moje fyzička tedy má co dohánět.

Děkuji za Vaší trpělivost a již nyní pro Vás mám připraveno několik dalších příspěvků.

Ještě připomínám, že také ráda uvítám Vaše příběhy ze seznamek.

PS: kdo pozná rakouské lyžařské středisko, má malé a bezvýznamné plus :)



4 komentáře:

  1. To není žádná hra, když tam dáš fotku s názvem stanice lanovky ;) Na té druhé fotce jsi ty? ;)

    http://www.stubaier-gletscher.com/de/stubai-live/webcam/

    ceskypanda

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím! Teda ty hory, ne chřipku.

    OdpovědětVymazat
  3. Pando já jsem Vám chtěla všem malinko napovědět názvem lanovky :) přeci jen by to nejspíš bylo těžké poznat.
    ano Awe i Pando, máte pravdu :) a Pravdu ty máš taky pravdu, chřipka je opravdu nic moc :(

    OdpovědětVymazat