Počet zobrazení stránky

středa 28. března 2012

Další povedené rande aneb Seznamková královna opět řádí

Já nevím čím to je, ale téměř každé rande dopadne katastrofou. Chtěla jsem sice zpracovat svůj projekt Sexy sekretářka, ale musím se podělit o čerstvou story z rande, ze kterého jsem právě utekla. Podařilo se mi utéct.

Znám asi 7 let kluka, který mne neustále uhání. Nepatří mezi neinteligentnější lidi, je trochu suchar, ale má normální životní názory a je moc pěknej. Je mu 30, nemá děti a nemá ani milion milenek. Ale jednu firmu a pořád to na mně zkouší. A já jsem s ním byla několikrát, ale prostě pro mne to nikdy nemělo moc šťávu. Nevím, prostě mi nesedí, je na mně moc klidný a naše povahy k sobě nejdou. Nicméně jeho neodradí nic, aby to zkoušel pořád. Už x let.

Dnes jsme byli domluveni, že půjdeme do kina. Psal mi, že mne vyzvedne po 18:00. Nalíčená, připravená a oblečená čekám pět minut, deset, dvacet, třicet…poté mi zavolá že přijede za 15 minut. Výborně, ¾ hodiny zpoždění. Propásli jsme film.

Toulali jsme se obchoďákem místo kina, protože chtěl vybrat film. Já jsem vybrala dva filmy, ale ani jeden se mu nelíbil a trval si na tom, že film vybere on. Dobrá tedy… co mám dělat. Šli jsme do Sephory protože chtěl vybrat parfém. Trefila jsem se do jeho vkusu a vybrala jsem mu ten, který mu opravdu voněl. Jelikož byl ale drahý, nekoupil si ho.

Měl hlad tak jsme si šli do číny koupit něco k jídlu, i když já ho moc neměla. Vybrala jsem si salát a kuřecí gyros, přeci jen bych nerada na léto přikrmila svojí pasovou pneumatiku například čínskými nudlemi. Dohodli jsme se, že zajedeme na vyhlídku a sníme si to tam. To jsme však neměli dělat.

Když jsme totiž přijeli na vyhlídku, snažila jsem se zabalené jídlo vyprostit z igelitového sáčku, když jsem zaslechla „NO TAK TO SÁZEJ NA STŮL MÁMO“.

Málem jsem tu večeři upustila a němě jsem na něj zírala. Asi to někomu přijde normální, ale já do sebe naházela to kuře a vymluvila se na střevní potíže a na to, že musím být brzo doma. Cestou jsem toho moc nenamluvila. Rychle jsem vystoupila pak z auta a utíkala směr domů.

To mám na tyhle magory fakt štěstí jenom já???

28 komentářů:

  1. Neee, i ja, napriklad.. Ze zacatku jsem si myslela, ze si z nas panove jen utahuji a zkouseji nasi trpelivost.. Postupem casu mi doslo, ze to bohuzel mysleji vazne. A proto uz pomerne dlouhou dobu pripravuju sve okoli na to, ze ode me se manzela a vnoucat nedockaji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co by za takovou ženskou dalo pár mých kamarádů co má děti přes to, že jejich přítelkyně "braly prášky" :-D

      Kolík

      Vymazat
  2. I já mám v okruhu svých přátel třicetiletého suchara. Ale položme si ruku na srdce - kdybychom byly tak otráveny jejich chováním, tak jim hned řekneme, ať táhnou někam.
    Já se přiznávám, že si cením jeho inteligence a názorů, ale jeho věčné sexuální narážky a otázky "Když už konečně budeme spolu?" jsou mi dost nepříjemný... Jenže volit mezi přátelstvím s člověkem, co má mozek a přátelstvím s narcistickýma pablbama z řad zlaté mládeže? To je celkem snadná volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jak se tomu říká? "háček" nechceš s ním nic mít, ale furt mu jakoby dáváš šanci :-) Nebylo by lepší jít s někým kdo má mozek i sexapel? ;-) Já se na rovinu přiznávám, že tohle dělám taky, ale já většinou když pak přijde bída na kozáky tyhle slabší kusy nakonec taky použiju :-)

      Kolík

      Vymazat
    2. Místo keců když už budete konečně spolu ti měl rovnou sáhnout na zadek :-D

      Vymazat
  3. zajímavé názory. nicméně je to opravdu katastrofa. Asi se budu muset zaměřit na pana Kolíka, ten má alespoň "koule" :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, zajdeme na nějakou pořádnou večeři ... ukážu ti jak to má vypadat ;-)

      Kolík

      Vymazat
  4. A nechtěl ještě proplatit benzín? :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsem na tom dost podobně.. Já zase nedokážu překousnout, když na mě dotyčný šišlá nebo používá nadmíru zdrobnělin.. ale zažila jsem i kombinaci obojího a přesto jsem s ním nebyla venku jen jednou a pokaždé to byla tragédie, ale zjevně jen z mé strany.
    Ale najít někoho "zdravě" inteligentního mi přijde za poslední dobu nemožné.. Takže se z části ztotožňuji s 1. komentářem - okolí připravuju na to, že manžel nebude, ale děti asi ano..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I těch zdravě inteligentních je dost, otázka je co nabízíš ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. V tom případě je asi míjím.. Nabízím toho celkem dost. A zadarmo ;-)

      Vymazat
    3. Inteligentní, krásná, štíhlá, sympatická bohyně v posteli? A zadarmo? :-) Že bychom dali rande? :-D

      Kolík

      Vymazat
    4. :-D ..v přiměřeném množství. Rande? Po posledních zážitcích si dám spíš chvilku pauzu.
      Měla bych se teď soustředit na to, abych dokončila studium, až si budu chtít zpestřit volné chvíle, mrknu na nějakou seznamku :-)

      Vymazat
    5. Chtěla si říct: "Až budu chtít zase zažít ten pocit hrůzy a děsu" Viď? :-)

      Kolík

      Vymazat
    6. Hrůza a děs.. musím se cvičit a "zocelit" anebo mě to utvrdí v tom, že jsem asi opravdu moc náročná, s nikým nevydržím (nebo on se mnou) a pokaždé mi v něčem nevyhovuje/nestačí - myšleno v zásadních věcech.
      Anebo mě to alespoň udrží u učení a nebudu vymýšlet "blbosti" :-)

      Vymazat
    7. No jo, ale co až vystuduješ viď? Budeš budovat kariéru? :-) Mně spíš přijde, že ten průnik toho co hledají muži a toho co hledají ženy na seznamkách je velice malý :-) Možná to chce prostě rozšířit tak nějak obzor hledání. I když já jsem i přes net poznal zajímavé ženské :-)

      Předtím jsem se ukliknul ... jestli vypadáš třeba takhle tak náročná můžeš být :-)
      http://images.thesartorialist.com/thumbnails/2012/04/31512DotsParis_3447Web.jpg

      Vymazat
    8. Až dostuduju, tak budu samozřejmě budovat kariéru :-) Praxi potřebuju, abych se zrychlila a zdkonalila postupy, dodělala si další zkoušky.. Doma na mě bude čekat pes/psi, jinak budu mít přátele a kamarády..
      Seznamku bych teď brala jako kratochvíli, než něco směrodatného - ten průnik obou množin je opravdu malý.

      Tmavé vlasy mám, přísný výraz taky zvládám, tak dlouhé sukně ale nenosím.. :-)

      Vymazat
    9. Tyhle singles u vás ženských nefungují. Hledal jsem takovou kamarádku poměrně dlouho a vždycky když už jsem nějakou takovou našel kdy tam bylo řekněme friends with benefits mi po nějaké době dala ultimátum, že buď regulérní vztah nebo konec. Spoustu ženských o tom akorát mluví a píše, ale skutečnost je prostě jiná. Drtivá většina ženských chce regulérní trvalý vztah.

      Vymazat
    10. To je zajímavé, že naposled mě před stejné ultimátum postavil chlap. Pár kamarádství už se mi tímhle zničilo. Navíc ženy jsou majetnické mrchy, které když už někoho "drapnou", tak ho s kamarádkou ven těžko pouštějí :-) ..ale tak to prostě je. Výjimky jsou ovšem na obou stranách.
      Já neříkám, že chci být "emancipovaná a hrdá zástupkyně singles", ale asi to k tomu spěje - s moc lidmi nevydržím a oni si myslím to se mnou též nemají jednoduché :-)

      Vymazat
    11. Hele já už jsem podobný příběhy slyšel hodněkrát a pak když přijde na lámání chleba tak je všechno jinak :-)

      Kolík

      Vymazat
    12. Ač se tomu zjevně těžko věří, zažila jsem to samé s chlapama, ale chápu - hodně žen tohle dělá. Viděla jsem to na své kamarádce a jejím "vztahu". Ale stojím si za tím, že i muži tohle provádí vzhledem k tomu, že se mi to stalo a ne jednou :-)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Možná, že je chyba opravdu ve mě, že jsem vybíravá, nebo nevím. Ale zkrátka mám pocit, že každé moje rande skončí nějakou katastrofou.
    Kolíku: zatím jsi mi žádnou večeři ani výlet nenabízel,akorát jsi o tom mluvil v souvislosti s dalšíma ženskýma :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen nekecej, minule jsi mou pozvánku odmítla protože to pro tebe byla snobárna ... místo toho jsme šli přece jinam vzpomínáš? ;-)

      Kolík

      Vymazat
    2. ano, protože jsi vybral místo, kam se chodí lidi předvádět a mávat peněženkama :) a takové lidi a restaurace opravdu nemusím :)

      Vymazat
    3. To byla náhoda, já tam byl jen jednou, kuchyně celkem slušná a zrovna jsem tam byl skoro sám :-) A zase taková snobárna to bejt nemůže, oproti podnikům kam chodím normálně to bylo tak o 50% slabší :-)

      Kolík

      Vymazat
    4. BTW: ale jestli vypadáš nějak takhle:
      http://images.thesartorialist.com/thumbnails/2012/04/31512DotsParis_3447Web.jpg
      tak ti muži na seznamkách ruce utrhaj :-D

      Kolík

      Vymazat
  8. já naštěstí nemůžu posoudit co je větší snobárna, protože do takových typů podniků nechodím a nemám tam co pohledávat :D

    OdpovědětVymazat