Znáte to, odcházíte z dalšího rande a nejradši byste rozkopali první plechovou popelnici, která vám zrovna stojí v cestě (i mimo ní). To byla za hrůza, pomyslíte si a při pohledu do peněženky zjistíte, že jste zase o další tisícovku chudší. Přitom se vám zdála na té internetové seznamce jako holka fajn. To samé si říká slečna, která odchází z nevydařené schůzky. Sebevědomí má opět kleslé až pod bodem mrazu a připadá si ošklivá a divná. Kolikrát ještě? Obě strany jsou zklamané. Internetové seznamky pomalu ale jistě přestávají fungovat jako nástroj na seznámení. Stávají se čím dál tím více útočištěm pro lidi, kteří si chtějí popovídat, sexuálně zaharašit či jinak psychicky vyřádit a nemají ani tolik chuti se vážně seznamovat.
V USA jsou již běžnou záležitostí, u nás se jich lidé zatím bojí. Ano, mám na mysli seznamovací agentury. Jejich trend však pomalu, ale jistě narůstá i v Evropě. Lidé pochopili, že k vážnému seznámení jim internetový profil nestačí a začínají vyhledávat služby seznamovacích společností.
Jak to všechno vlastně funguje?
Jedná se o přátelské prostředí, kde se ke každému zákazníkovi chovají s individuálním přístupem a snaží se zjistit jeho požadavky. První schůzka je seznamovací, aby poradce zjistit přání a typologii klienta.
Klient si pak může vybrat, zda si partnera vytipuje sám, nebo zda mu agentura doporučí vhodné protějšky a zorganizuje setkání. Na další schůzce mu budou předloženy návrhy vhodných partnerů a on by si měl vybrat vhodné varianty. Další záležitosti agentura vyřídí za něj a oba partneři se sejdou na schůzce.
Pokud je agentura skutečně věrohodná a profesionální, bude mít jistě možnosti společenských aktivit pro nezadané. Klient si může vybrat z široké škály seznamovacích akcí, kterých se může zúčastnit. Je to perfektní možnost, jak si najít nové přátelé, strávit příjemně večer a najít si také vhodného partnera. Pro obzvlášť stydlivé jedince mívají agentury plán osobního rozvoje s cílem zlepšit image a posílit sebevědomí. Tím ho připraví na seznamovací akce a na schůzky s vybranými partnery.
Dobrá a kvalitní seznamovací agentura by tedy měla disponovat těmito prvky:
-měla by být regionálně zacílená a mít kancelář, kde s každým zákazníkem probere jeho požadavky. Ryze internetové služby poradenství jsou neefektivní a dobrý poradce by měl s člověkem mít reálný kontakt.
-měla by mít dostatečnou škálu seznamovacích aktivit pro nezadané, aby si dle svého gusta mohl vybrat každý zákazník to, co mu je nejbližší.
-měla by provozovat poradenství v oblasti partnerských vztahů, připravit klienta na setkání a zjistit, kde dělá chyby v seznamování a vyvarovat ho dalších omylů.
-mezi její aktivity by měly patřit kurzy rozvoje sebevědomí, kurzy zlepšení image a poradenství při výběru partnera.
-měla by fungovat i online - mít také seriózní internetovou seznamku, do které se každý může zaregistrovat a individuálně se snažit najít partnera.
Jak jste na tom vy? Už jste využili služeb seznamovací agentury, nebo stále ještě zkoušíte štěstí na internetových seznamkách? Být sám není ostuda, ostuda je s tím nic nedělat :)
Zkus nějaké agentury doporučit ;-)
OdpovědětVymazat